هدف و بازاریابی در زمان بحران

آن را تنها دو هفته پس از من در مورد نوشت: نیاز به پاسخ برای COVID-19
با فوریت.

در این دو هفته:

  • تعداد موارد تایید شده در سراسر جهان چهار برابر شده است
  • تعداد مرگ و میر است quintupled و
  • ایالات متحده
    پیشی گیرد و چین به عنوان کشوری با بیشترین موارد است.

بله. آن را در اینجا — و به احتمال زیاد به بدتر قبل از آن بهتر می شود.

اما وجود دارد مقدار زیادی از مقالات در مورد آن است.
این مقاله در مورد چیز دیگری است.

این مقاله در مورد شما و بازاریابی خود را و آنچه کسب و کار شما در واقع در.

از آنجا که — اگر صندوق پستی من هر چیزی به رفتن — ما نیست
توجه کافی.

من یک ایمیل امروز از یک شرکت مبلمان (خط موضوع “COVID-19 روز رسانی”) به من گفتن نگران نباشید; آنها در حال ادامه فعالیت عادی کسب و کار
ساعت و خوشحال هستند را به من تماس بگیرید.

تبلیغات

تبلیغات

من یک ایمیل از یک شرکت هواپیمایی درخواست jauntily که آیا من همه را برای آینده من پرواز-یک پرواز است که لغو شده است و که من
نمی تواند از نظر قانونی مجاز به هر حال چون ما مستند محدودیت.

من یک به روز رسانی از یک شرکت بازاریابی است که در میان برخی از واقعا اطلاعات ارزشمند شامل این
توصیه: “[R]emember که نگه داشتن [خود را] با نام تجاری در خط مقدم مشتریان ذهن از طریق بازاریابی مهم است هزینه های سرمایه. سرمایه گذاری در راه های برقراری ارتباط به طوری که زمانی که
مردم قادر به بیرون رفتن و صرف دوباره آنها را به یاد داشته باشید شما.”

شاید. اما اگر شما در حال فکر کردن است که شما می توانید نگه دارید در حال اجرا کسب و کار به طور معمول است و این همه فقط تصویری و
به زودی شما خواهید بود به حالت عادی بازگشت شما به احتمال زیاد در یک زمان بسیار سخت.

کسب و کار است که موفق آنهایی هستند که در ترکیب به عنوان دریاسالار جیم Stockdale گفت: “ایمان آن است که شما پیروز خواهد شد در پایان… با نظم و انضباط برای مقابله با
وحشیانه ترین آمار خود را در زمان واقعی.”

وحشیانه حقایق از واقعیت فعلی ما هستند که ما رو به شدت به چالش کشیدن زمان جلوتر و بسیاری از کسب و کار در حال رفتن
برای زنده ماندن.

وحشیانه حقایق هستند که اختلال در ما در حال رفتن به یک بر روی صفحه رادار و ما نمی خواهد به حالت عادی بازگشت ،

ابر تیره ما در حال رفتن به رفتن به
بود که در آن زندگی می کنیم در حالی که برای. قبل از ما فکر می کنم در مورد آنچه که ما در حال رفتن به انجام زمانی که ما از طرف دیگر ما برای اولین بار نیاز به کشف کردن که چگونه ما در حال رفتن به زندگی در ابر خود را.

و مهم ترین چیز شما نیاز به زنده ماندن در ابر تیره است که یک درک عمیق از آنچه کسب و کار شما در.

در کسب و کار به عنوان مثال ما حوادث
و آموزش: فعالیت هایی که تکیه بر جسمی برگزاری نفر است. اما هدف این شرکت است.

هدف این شرکت این است که برای کمک به مردم حرکت
اختلال و فکر می کنم به شدت در مورد آینده
.

هنگامی که همه چیز شروع به ضربه زدن به فن ما می تواند فکر کردم: “اوه نه! ما نمی توانیم جسمی تشکیل مردم! ما نمی
یک کسب و کار دیگر!”

اما به جای ما فکر کردم: “اوه نه! ما نمی توانیم جسمی تشکیل مردم! بیایید فکر می کنم در مورد چگونه ما در حال رفتن برای کمک به آنها حرکت این
اختلال!”

فکر کردن در مورد هدف این است که چنین مبتذل کلیشه مشاوره است که آن را تقریبا باعث می شود من می خواهم به استفراغ. اما هدف خود را چیزی است که شما را نگه دارید سریع برای زمانی که شما در گردباد
— و در حال حاضر همه ما در گردباد.

فروش مبلمان ؟ شما در کسب و کار مردم احساس خوبی در مورد محیط اطراف خود را. فروش آرایش ؟ شما در کسب و کار
مردم احساس زیبا. فروش حسابداری? شما در کسب و کار مردم احساس اعتماد به نفس در مورد امور مالی خود را.

اگر شما را در درک آنچه کسب و کار شما در, شما
درک چگونه به استفاده از هدف خود را به رویکرد مشتریان خود را با همدلی.

به جای یک ایمیل گفت: آن را برای کسب و کار باز, West Elm ایجاد مجازی رایگان پس زمینه برای زوم است که از ویژگی های
شرکت مبلمان.

شروع با هدف و پایان با همدلی و شما ممکن است آن را از طریق.

اقامت خوب, سالم ماندن, ماندن جداگانه-و به خاطر خدا خود را بشویید
دست.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im