به گزارش پرایس واترهاوس کوپرز (PwC)، به دلیل COVID-19، رسانه های جهانی و درآمد سرگرمی از سال 2019 (120 میلیارد دلار) به 2.02 تریلیون دلار در سال 2020 از سال قبل 5.6 درصد غرق خواهد شد
پاندمی.

نرخ 5.6٪ خواهد بود نزدیک به دو برابر درصد کاهش آخرین بار اقتصاد جهانی در سال 2009 در دوران رکود بزرگ، زمانی که کاهش 3.0٪ وجود دارد.

در
ایالات متحده، PwC
تخمین می زند کاهش 7.3٪ به 660.6 میلیارد دلار در کل درآمد رسانه ها / سرگرمی برای این سال است.

PwC به درآمدهای پایین تر اشاره می کند
از موسیقی زنده در سراسر جهان، تئاتری و تجارت نشان می دهد. همچنین می گوید هزینه کردن برای تبلیغات در سال جاری به طور کلی 13.4 درصد سقوط خواهد کرد.

علاوه بر این، رسانه های دیجیتال سیفونینگ آن را تسریع خواهند کرد
درآمد حاصل از رسانه های چاپی — روزنامه ها و مجلات. PwC می گوید سال آینده شاهد بازگشت به رشد خواهد بود — با صرف 6.4 ٪.

با نگاهی به تجزیه و تحلیل طولانی مدت — یک دوره پنج ساله از طریق
2024 — شرکت در حال پیش بینی 2.8 ٪ مرکب نرخ رشد سالانه است. حوزه دیگری که شاهد کاهش عمده ای خواهد بود، سینمای جهانی است.

تبلیغات

تبلیغات

PwC تخمین می زند درآمدهای تئاتری جهانی سقوط خواهد کرد 65.6٪ به
15.5 میلیارد دلار.

در سال ۲۰۱۹ افزایش ۳٫۶٪ به ۴۵٫۱ میلیارد دلار وجود داشت. ایالات متحده شاهد کاهش همین درصد خواهد بود — کاهش 65.7 درصدی به 3.9 میلیارد دلار درآمد باک آفیس از 11.4 میلیارد دلار در
2019.

 

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im