QSRs در آغوش تلویزیون برای تقویت کردن قضیه ناهار خوری

به عنوان مارک های اصلی قطع و یا به حالت تعلیق در تلویزیون
هزینه های سریع-خدمت رستوران ها با استفاده از متوسط در یک راه عمده برای ترویج درایو-از طریق takeout و خانه-تحویل سفارشات.

QSRs — که در طول تاریخ انجام داده بیشتر
خاموش-فرض کسب و کار از تمام خدمت رستوران — شاهد معامله کاهش 40 درصد در هفته منتهی به 29 مارس در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 با توجه به تحقیقات ارائه دهنده NPD Group.

در طول همان دوره کسب و کار در تمام موسسات خدمات کاهش یافته است 79%.

با توجه به نام تجاری در سطح داده ها از iSpot.tv است که ردیابی تبلیغات مربوط
به COVID-19 برگر کینگ رتبه دوم در مجموع تصور حجم پشت مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

برگر کینگ نقاط ترویج “تماس با ما” مواد غذایی
تحویل به نمایندگی از 8 درصد از کل برداشت ردیابی iSpot.tv از Feb. 26 طریق مارس 29—در مقایسه با 9.9 درصد برای CDC.

تبلیغات

تبلیغات

در ضمن تاکو بل, Dunkin’, Buffalo Wild
بال, Chipotle Mexican Grill, denny’s و دیگر زنجیر ادامه به پرده جدید کمپین های تبلیغات و منوی ارائه متمرکز بر در خانه ناهار خوری.

جدید “پنجره”
نقطه از تاکو بل پخش کردن همه گیر ناشی از محبوبیت پلت فرم های ویدئویی زوم با نشان دادن مردم رانندگی در اتومبیل. به عنوان
تصاویر خود را ضرب و سپس بیش از کل صفحه نمایش یک صدای خارج از قاب intones “هنگامی که شما نیاز به یک نور آن کمک می کند تا برای باز کردن یک پنجره. اجازه دهید ما درایو-از طریق کمک به شما
از طریق.”

15-دوم آگهی به حال 193 ملی airings به عنوان از آوریل 5, با توجه به iSpot.tv.

Dunkin’ پخش تجاری جدید شب گذشته در بازی
نمایش “خطر” با عنوان “ما” که عاری از تصاویر و ابراز. کلمات بر روی صفحه نمایش تشکر از پزشکان, پرستاران, اولین پاسخ, پدر و مادر و دیگران برای “نگه داشتن ما در حال اجرا” اشاره به زنجیره شعار که “آمریکا قابل اجرا بر روی Dunkin’.”

امروز, Dunkin’ اعلام کرد که از آن خواهد شد ارائه رایگان
تحویل از نوشیدنی و مواد غذایی از طریق Grubhub از بیش از 4000 از مکان های خود را از طریق مارس 19.

برای چندین هفته, Buffalo Wild Wings شده است دو برابر را در آن
ورزشی-تجربه ریشه برای حفظ کاربران درگیر با یک کمپین با عنوان “ورزش زندگی می کنند.” آخرین تکرار خواهد ظهور در شب جمعه در شکم کانال در زنده جریان
پلت فرم بازی Twitch.

از آن خواهد شد از ویژگی های بسکتبال بازی ثانیه-یا-S-E بازی از راه دور توسط دانشگاه ایالتی جکسون مدیر توماس لی و Instagram شخصیت Maxisnicee. هر دو
رول را به یک توپ و پرتاب آنها را به سبد لباس های شسته شده اطراف خانه های خود.

آغاز امروز, Chipotle جدید e-کارت هدیه برنامه است که پشتیبانی بهداشت و درمان
کارگران در خط اول جبهه. این نام تجاری را مطابقت 10 درصد از بهداشت و درمان قهرمانان خرید کارت با کمک های مالی به طور مستقیم کمک های غیر انتفاعی ارائه تجهیزات حفاظت شخصی و ضروری اقلام پزشکی
به مراقبت های بهداشتی کارگران در امریکا و خارج از کشور.

“ما می خواستیم برای ایجاد یک راه آسان برای طرفداران ما را به گرد هم می آیند و ما را پشتیبانی بهداشت و درمان قهرمانان” Chipotle CMO کریس
برانت در بیانیه ای گفت.

دنی فقط رونمایی اشتراک گذاری خانواده بسته طراحی شده برای خوراک 4-5 نفر با تحویل و یا وانت. قیمت بین $24.99 و $28.99 ، گزینه های بسته شامل تمام زنجیره ای و آیتم های منو—از صبحانه به, برگر مرغ, مناقصه ها و مزایده کنار سفارشات و نوشیدنی.

tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im