Quant در مقابل. Qual در طول زمان بحران

هضم واقعیت در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر دشوار است. من اغلب خودم عق زدن بر روی آن. جمعه گذشته بود که یک مثال خوب است. من شده اند با محدود کردن اخبار خواندن برای خود من سلامت عقل اما جمعه
صبح رفتم پایین سوراخ خرگوش. حقیقت گفته شود, من شروع به انجام برخی تحقیقات برای پست من قصد نوشتن (که من خواهد شد و احتمالا به هفته آینده) و من به زودی با آنچه که من غرق
خواندن شد.

من شروع به گمان ما در حال گرفتن اضافی تخلیه ترسناک اخبار در روزهای جمعه به مقامات متوجه است که آن را مشکل تر برای به اجرا درآوردن
اجتماعی فاصله در تعطیلات آخر هفته.

آیا این مورد است یا نه من از قفسه سینه سفت از اضطراب. من دست کردم لرزان که من پیدا کردم خودم را با کلیک کردن بر روی ترسناک با لینک
پس از ترسناک با لینک. پیش بینی می ترسم گه از من. من نگران بود برای جامعه و کشور است. من نگران بود برای خودم. اما بیشتر از همه من نگران بود برای بچه های من, همسر من, مامان من
در قوانین و خانواده من است.

تبلیغات

تبلیغات

ترس و اضطراب غرق من به طور معمول منطقی طرف. عقل راه را به ناامیدی. که خوب نیست حالت برای من. من باید منطقی به
تابع. احساسات ذهنی من بسته کردن.

بنابراین من عقب نشینی به اعداد. من تنها و بهترین منبع در سراسر این پست از توماس Pueyo معاون اجرایی رئیس جمهور
رشد در دوره قهرمان. آنها exhaustively تحقیق تجزیه و تحلیل آماری و “چه-اگر” مدل های مونتاژ شده توسط ad-hoc تیم Rockstar quants. در اولین پست خود را در مارس 10 — “Coronavirus: چرا شما باید در حال حاضر قانون” — Pueyo و تیم او آن را به میخ. اگر
همه گوش و به دنبال مشاوره خود را, ما نمی خواهد که در آن ما در حال حاضر.

به طور مشابه پست خود در 19 مارس “Coronavirus: چکش و رقص” به سختی اما گویا نسخه ای به دنبال.
آخرین — “Coronavirus: بسیاری یک” — دریل کردن در یک دولت توسط دولت تجزیه و تحلیل
این ویروس در ایالات متحده آمریکا

من قصد ندارم به ضربه دود در اینجا. این سختی اعداد به عنوان خوانده شده. حتی در بهترین سناریو می شده اند غیر ممکن است تصور کنید فقط یک
چند هفته پیش. اما بدترین سناریو نمایی ترسناک تر. و اگر شما مثل من نیاز به عقب نشینی به عقلانیت در جهت حفظ عملکرد این بهترین راهی که من پیدا کردم
برای مقابله با این بحران است. آن چیزی نیست که ما می خواهیم به شنیدن اما این چیزی است که ما باید گوش دادن به.

در بازاریابی من زندگی من همیشه تشویق یک ترکیب سالم از هر دو کمی
و کیفی دیدگاه در تلاش برای درک آنچه واقعی است. من گفت در گذشته: “
کمی در حال مشاهده است
داشبورد در حالی که شما رانندگی. کیفی است که به دنبال از شیشه جلو.”

من اغلب بازاریابان تمایل به تمرکز بیش از حد بر روی اعداد و نه به اندازه کافی به مردم در دیگر
طرف از این اعداد است. ما یک صنعت deluged با داده ها ساخته شده است که ما کمتر انسان است.

جالب اینجاست که من در حال حاضر خودم در طرف دیگر آن استدلال. ما باید به درک که حتی
ما قابل اعتماد ترین منابع رسانه ای در حال رفتن به ما گفتن داستان است که دارای بیشترین تاثیر بر ما. این که آیا شما به نوبه خود به فاکس و یا سی ان ان به عنوان منبع خبری شما اغلب گرفتن soundbites از
از متن است که — طراحی — پر شور در طبیعت و veering سمت پرت وضعیت.

انسان بودن ما نمی تواند کمک کند اما اعمال این به واقعیت فعلی ما.
آن را به نام دسترسی تعصب. در ساده ترین شرایط امکان به این معنی است که آن چیزهایی هستند که بیشتر ما
در صورت تبدیل شدن به درک ما را از هر وضعیت داده شده است.

در زمان عادی این فرد نمونه می توانید بالا بردن انسانیت ما و ما را کمی کمتر بی حس. آنها به ما یادآوری از
ارتباط فرد با تجربه-اهمیت هر زندگی و تراژدی حتی یک فرد رنج می برد.

“اگر تنها یک مرد می میرد از گرسنگی است که در یک
تراژدی. اگر میلیون ها نفر می میرند که تنها یک آمار است.”

که نقل قول نسبت داده شده (شاید apocryphally) به جوزف استالین. به طور معمول من هرگز رویای
به نقل از استالین در یک پست. اما این نه زمان عادی. و این واقعیت است که استالین درست بود. هنگامی که ما شروع به نگاه کردن به آمار و مدلسازی ریاضی مغز ما متفاوت کار می کند. این ما را به استفاده بیشتر منطقی شناختی مکانیزم; یکی کمتر احتمال دارد به
تحت تاثیر احساسات است. و در پاسخ به بحران این دقیقا همان نوع از استدلال مورد نیاز است.

این بار بر خلاف هر چیزی که هر یک از ما را تجربه کرده است که اقدامات
باید بر اساس دقیق ترین و علمی اطلاعات ممکن است. ما نیاز به سرما منطق ریاضی به عنوان یک راه برای تبدیل شدن به غرق توسط موج احساسات خود ما. به منظور واقعا
تصمیم گیری های دشوار برای خوب بیشتر ما باید خودمان را به دور از خود ما کمی حباب از واقعیت به خصوص وقتی که واقعیت ساخته شده است تا از غیر نماینده نمونه جریان را به ما
از طریق کانال های رسانه ای.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im