Racold و WATConsult تبدیل mispronunciations به فروش در هند

WATConsult بود و بسیار مورد ‘پرداخت کمپین رسانه ای’ دسته در DADIs 2019 با آن ذهن خود را از زبان’ کمپین Racold توسط Ariston حرارتی. در اینجا آژانس نشان می دهد چالش ها و استراتژی های مورد استفاده برای تحویل این پروژه موفق.

چالش

هند به 22 زبان اصلی نوشته شده در 13 اسکریپت های مختلف با بیش از 720 گویش. در حالی که آن را عظیم گسترش و تنوع یک بینش منحصر به فرد ما در بر داشت بسیاری از آنها صحبت می کنند و کلمات انگلیسی را در خود اطوار و اخلاق. این نتایج در سرخپوستان بودن آوایی تحت تاثیر گویش مادری خود که تلفظ و املای کلمات مشترک زبان انگلیسی و منجر به فارسی بودن mispronounced, غلط املایی و استفاده.

Racold هند مورد اعتماد ترین نام تجاری بخاری از خانه Ariston حرارتی ، بر خلاف دیگر بازیکنان در رده (که لوازم خانگی مارک) Racold محصولات خاص به آب گرم کن. مانند آن اغلب لذت بردن فوری به یاد بیاورید به عنوان بخاری ها را کم دخالت رده. کشف نام تجاری به ویژه در تجارت الکترونیک مهم می شود و در عین حال دشوار است.

مخاطبان هدف برای Racold بود غیر مترو بازار که در آن مصرف کنندگان تا به حال قوی بومی, آوایی نفوذ خود را در استفاده از انگلیسی است. فرهنگی و بینش ما منجر به کشف کنند که کلمه “چشمه اب گرم” (یک کلمه مشترک برای آبگرمکن در هند) است که اغلب misspelt در حالی که به دنبال در آمازون در نتیجه ترک ما با یک خلاء بزرگ در مراقبت جستجو.

استراتژی

آمازون تنها بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیک در هند و گسترش مخاطبان از تمام نقاط کشور از جمله افزایش سهم از درجه 2 و درجه 3 شهرها/شهرهای. در طول فصل زمستان مرکزی شمالی و برخی از بخش هایی از مناطق جنوب هند دیدن یک افزایش در تقاضا برای آب گرم کن.

مخاطبان هدف برای Racold بود غیر مترو بازار که در آن مصرف کنندگان تا به حال قوی بومی, آوایی نفوذ خود را در استفاده از انگلیسی است. ما مشاهده شده است که این مخاطبان استفاده آمازون برای جستجوی آب فشان جایی که خود را در کلمه کلیدی ورودی بود غلط املایی اساس تلفظ خود را.

بنابراین ما مستقر آوایی تحت تاثیر استراتژی کلمه کلیدی بر اساس جستجو ورودی از مخاطبان ما. استراتژی گسترش یافت تا شامل کلمات کلیدی و تغییرات اساس نه فقط مخاطبان ورودی اما همچنین به طور منظم از کلمات کلیدی با نام تجاری رقابت و دسته.

کمپین

ما راه اندازی اولین تجارت الکترونیک مبارزات انتخاباتی تبدیل شده است که اشتباه جستجوها به فروش. این ایده از این بینش است که سرخپوستان (به خصوص در ردیف 2 و 3 شهرستانها/شهرها) تمایل به نوع به عنوان آنها صحبت می کنند. مانند کلمات کلیدی و ورودی آنها اغلب اشتباه با توجه به تلفظ استفاده می شود.

برای مثال کلمه “چشمه اب گرم’ است که اغلب به اشتباه به عنوان “gijar’ و ‘geezar’. از این رو هدف این غلط املایی کلمه کلیدی جستجو های ساخته شده توسط جدیدتر مجموعه ای از مخاطبان در آمازون با خدمت به جستجو ads مطابق با بومی تحت تاثیر گویش از مصرف کنندگان است.

در طول سه ماه بیش از 2500+ کلمات کلیدی تغییرات استفاده شد برای رسیدن به مخاطبان با استفاده از دسته بندی با نام تجاری و رقابت کلمات کلیدی. این انجام شد در تلاش برای اطمینان حاصل شود که صرف نظر از غلط املایی جستجوهای مصرف کنندگان پیدا Racold محصول که ملاقات مورد نیاز خود و در کنار ساخته شده با نام تجاری کشف به جدیدتر مجموعه ای از مخاطبان بیش از حد.

نتایج

فقط در یک ماه:

• ما آمار بیش از 1.5 میلیون به بالا-قصد جستجوها با 526 غلط املایی کلمات کلیدی و تحویل 200% افزایش بیش از برنامه ریزی شده فروش است.

• ما به دست آمده از فروش ارزش 33,264 تومان با بهینه سازی صرف از 2026 تومان است. این منجر به هزینه های کلی از فروش است که به پایین آورده شد از 22 درصد به 6 درصد.

• ما قادر به رسیدن به یک 16X بازگشت سرمایه گذاری در مقابل یک معیار صنعت از 6X.

علاوه بر این در 3 ماه اول با استفاده از ما موفق به فروش ارزش 104,127 تومان با صرف 11,493 تومان است.

این پروژه به شدت در DADIs 2019. اینجا را کلیک کنید برای ثبت نام علاقه خود را در سال 2020 رویداد.

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im