رادیو دیجیتال آگهی پیش بینی درآمد به آمار 1 میلیارد دلار در سال 2020

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

رادیو نشسته است و زیبا برای سال 2020 — دیجیتال آگهی درآمد پیش بینی به آمار 1 میلیارد دلار با توجه به تبلیغات رادیو اداره و Borrell همکاران. که در مجموع بیش 2019 است
تخمین زده می شود به بازگشت به $949 میلیون.

این یافته ها بخشی از RAB-Borrell را “دیجیتال فروش موشک وار رفتن هدف قرار دادن 1 میلیارد دلار” مطالعه. آن را تجزیه و تحلیل تبلیغات آنلاین درآمد از 3,488 رادیو
ایستگاه و همچنین پاسخ های نظر سنجی از 1,006 رادیویی محلی خریداران و بررسی 208 رادیو مدیران.

برخی از 97 درصد از رادیو تبلیغ و خرید تبلیغات دیجیتال با اشکال سنتی
تبلیغات در کمپین های بازاریابی خود را — از 85% از یک سال پیش.

در حالی که over-the-air آگهی خرید و فروش شن کش در اکثر رادیو درآمد و رادیو است که به ثمر رساند با آگهی دیجیتال گزینه ها از
جریان تبلیغات آنلاین آگهی ها و تبلیغات تصویری. دیجیتال درآمدهای پیش بینی شده را 10.7 درصد از میانگین ایستگاه آگهی درآمد این سال است.

در واقع 70 درصد از ایستگاه های در حال فروش دیجیتال
خدمات از 62 درصد در سال گذشته به ازای هر گزارش. به علاوه 47 درصد از رادیو خریداران در حال برنامه ریزی برای خرید یک شکل جدید از بازاریابی — و 66 درصد بیشتر احتمال دارد به خرید نوع جدیدی از بازاریابی دیجیتال است.

تبلیغات

تبلیغات

ایستگاه نیز سرمایه گذاری در پادکست سیستم عامل و کسب درآمد خود را social-media موارد زیر.

“صنعت رادیو است کنده کاری کردن تکه های زیادی از تبلیغات دیجیتال از پای
دیگر چاپ و پخش رقبا که همچنین فروش دیجیتال بازاریابی برای کسب و کارهای محلی” اظهار داشت: Gordon Borrell مدیر عامل شرکت Borrell همکاران.

گزارش سالانه نشان داد متوسط
ایستگاه ساخته شده $299,213 در درآمد های دیجیتال در سال 2019 به طور متوسط به بازار خوشه 1.3 میلیون. متوسط درآمد برای پنج اجرا در محدوده از $664,651 برای بالا انجام خوشه در
کوچکترین بازار به $17.1 میلیون نفر در بزرگترین.

“دیجیتال شده است به تمام جنبه های پخش رادیو ارائه هر دو در برنامه نویسی و فروش و نتایج
قطعا پرداخت” اضافه شده RAB جمهور-مدیر عامل شرکت اریکا Farber.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>