رادیو دیجیتال درآمد تبلیغ در صدر $1 میلیارد

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

رادیو نشسته خیلی دیجیتال درآمد تبلیغات را در صدر $1 میلیارد دلار
با توجه به تبلیغات رادیو اداره و Borrell همکاران. ایستگاه های رادیویی محلی’ درآمد رشد 25 درصد در سال 2019 و با پیش بینی به رشد 29% در این سال, این گزارش می گوید.

این یافته ها بخشی
RAB-Borrell را “دیجیتال فروش موشک وار رفتن هدف قرار دادن 1 میلیارد دلار” مطالعه. آن را تجزیه و تحلیل تبلیغات آنلاین درآمد از 3,488 ایستگاه های رادیویی و همچنین پاسخ های نظر سنجی از 1,006 رادیویی محلی
خریداران و بررسی 208 رادیو مدیران.

در حالی که over-the-air آگهی خرید و فروش شن کش در اکثر رادیو درآمد و رادیو است که به ثمر رساند با آگهی دیجیتال گزینه ها از جریان تبلیغات آنلاین آگهی ها و
تبلیغات تصویری. دیجیتال در حال حاضر حساب برای 10 درصد از مجموع درآمد حاصل از تبلیغات در این صنعت است.

در واقع 70 درصد از ایستگاه های در حال فروش و خدمات دیجیتالی تا از 62 درصد در سال گذشته به ازای هر گزارش. به علاوه 47 درصد
رادیو خریداران در حال برنامه ریزی برای خرید یک شکل جدید از بازاریابی — و 66 درصد بیشتر احتمال دارد به خرید نوع جدیدی از بازاریابی دیجیتال است.

تبلیغات

تبلیغات

ایستگاه نیز سرمایه گذاری در پادکست سیستم عامل و
کسب درآمد از خود اجتماعی-رسانه ها موارد زیر.

“صنعت رادیو است کنده کاری کردن تکه های زیادی از تبلیغات دیجیتال از پای دیگر چاپ و پخش رقبا که همچنین فروش دیجیتال
بازاریابی برای کسب و کارهای محلی” اظهار داشت: Gordon Borrell مدیر عامل شرکت Borrell همکاران.

گزارش سالانه نشان داد که میانگین ایستگاه ساخته شده $299,213 در درآمد های دیجیتال در سال 2019 به طور متوسط به
بازار خوشه 1.3 میلیون. متوسط درآمد برای پنج اجرا در محدوده از $664,651 برای بالا انجام خوشه در کوچکترین بازار به $17.1 میلیون نفر در بزرگترین.

“به عنوان رادیو همچنان برای به دست آوردن علاقه توسط تبلیغ کنندگان و رسانه ها-خرید و جامعه آنها شناخت رادیو دارایی های فراتر از پخش” اضافه شده RAB جمهور-مدیر عامل شرکت اریکا
فاربر.

این مقاله به روز شده است تا منعکس کننده 2020 آمار گنجانده شده در نسخه اولیه که به اشتباه ذکر شده 2019 شماره.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>