حملات فضل تخته و اثرگذارندهها: آنچه بازاریابان نیاز به دانستن در مورد کشش

Twitch یکی از جهان ترین دستکمگرفتهشده بازاریابی سیستم عامل با توجه به گرت Leeding اجرایی, مدیر خلاق در ما اجتماعی است. بازاریابان پرداخت توجه کمی به آن و زمانی که آنها آن را معمولا برای یک بازی فعال. اما پس از آن راه اندازی یک ورزش عمودی طراحی شده توسط مالک آمازون در حال رشد حقوق, کتابخانه Leeding معتقد است Twitch به زودی متوجه خواهد شد بزرگتر جاه طلبی.

آمازون متعلق به Twitch بزرگ است. آن را اختصاص 65 درصد از سهم بازار را از جریان بازی ساعت در Q1 سال 2020 (3.1 میلیارد ساعت در مقایسه با یوتیوب بازی 1.1 میلیارد دلار) و شکست رکورد خود را در Q2 با بیش از 5bn ساعت جریان. در هر لحظه 1.5 میلیون نفر در حال تنظیم در به حرکت یا کشش ناگهانی و طی روز جذب آن در حدود 17 میلیون بازدید کننده.

اما این همه چیز در مورد بازی.

بیش از بازی

آن فقط چت’ دسته که در آن کاربران می توانند میزبان زندگی می کنند جریان بدون بازی هر بازی خاص است که محبوب تر از بسیاری از بازی های بر روی پلت فرم.

و به تازگی پلت فرم ایجاد شده است روشن حرکت های عمودی. در هفته گذشته شاهد آن راه اندازی یک ورزش دسته مکمل مالک آمازون زندگی می کنند پوشش های ورزشی, حرکت یا کشش ناگهانی اجازه خواهد داد که طرفداران ورزش به دریافت از نزدیک و شخصی با مورد علاقه خود را ورزش باشگاه ها و ورزشکاران است. لیگ برتر لیگ قهرمانان لیگ MLB NBA و لیگ تمام امضا کرده تا به فشار خود را محتوا است. F1 ستاره Lando نوریس پرکار است بر روی پلت فرم سیگنالینگ راه برای چگونه ستاره های ورزشی می تواند به تعامل بیشتر آشکارا با طرفداران در حال حرکت رو به جلو است.

تبلیغات

در حالی که وجود دارد ‘استاندارد’ ad گزینه های در حرکت یا کشش ناگهانی مانند آگهی و تبلیغات قبل از رول آن را نیز برخی از مهمترین ویژگی های نوآورانه از هر رسانه های اجتماعی ارائه شده است که بازاریابان می توانید بیشتر از. در اوایل این سال ما مشغول به کار بارگذاری می خورد در یک حرکت یا کشش ناگهانی کمپین ساخته شده است که با استفاده از یکی از آن بسیاری از ویژگی های هیجان انگیز: حمله است.

دو ستاره از Twitch مانی و Miniminter استفاده از یورش ویژگی به رها کردن در unsuspecting پارسه و خود را باز خوردها تا به هزاران نفر از بینندگان (با عمل سوخت البته با بارگذاری می خورد).

آن بود که شادی به تماشای با سطح هیجان مردم بسیار به ندرت به دیدن در تبلیغات. علامت های تجاری مانند وندی و ادویه را دیده اند سطوح مشابه اعتیاد به مواد مخدره و نتایج قوی از Twitch مبارزات در گذشته است.

تاثیر گذار مشارکت مانند این ها گزینه خوبی برای مارک های که می خواهید به ضربه بزنید به حرکت یا کشش ناگهانی بسیاری از streamers ها را تبدیل به نام تجاری سفیران و همکاران به منظور افزایش درآمد خود را از طریق ترویج محصولات از طریق آگهی می خواند, بازی, بازی در live streams, پوشیدن کالا و بیشتر.

Twitch نیز میزبان ‘فضل هیئت مدیره’ که در آن علامت های تجاری می تواند جای “هدف” برای چند اثرگذارندهها به آمار در فعال سازی. این اجازه می دهد تا streamers را انتخاب کنید که نعمت های خود را با توجه مخاطبان است و بیشتر مورد استفاده توسط توسعه دهندگان بازی و ناشران ترویج محصول بعدی. شده اند وجود دارد نمونه های دیگر از استفاده از آن از جمله تاثیرگذاران انجام watchalongs به تریلر برای آینده را نشان می دهد.

دشوار بیت

اما این همه سر راست – حرکت یا کشش ناگهانی می تواند یک محل دشوار به دریافت های بازاریابی خود را راست. جای تعجب نیست که علامت های تجاری که تمایل به انجام این کار به خوبی بر روی سیستم عامل در حال آنهایی که بهترین جا برای مخاطبان در آن است. ورزش, مواد غذایی و نوشیدنی شرکت هایی که تمام بازی را به مخاطبان جوان هستند و طبیعی مناسب بر روی پلت فرم به خصوص در هنگام کار در کنار مربوطه تاثیر گذار.

مهم ترین چیز برای مارک های آینده به پلت فرم است نه ناراحت تعادل است که در حال حاضر وجود دارد در درون آن. اگر یک نام تجاری با شرکای یک تاثیر گذار و آنها را مجبور به انجام همه چیز آنها نمی خواهد به طور معمول انجام دهید (یعنی طولانی مدت آگهی می خواند با اسکریپت که مناسب نیست در تن صدا) عدم صحت خواهد بود بلافاصله احساس می شود که تاثیر گذار به مخاطب است. این مهم است که حضور خود را احساس می کند مانند یک طبیعی مناسب نیست و اخلال در نظم طبیعی چیزها.

و با وجود مسائل چند با Twitch به عنوان یک پلت فرم. برای اولین بار است که بازاریابان کلیشه آن را به عنوان متشکل از عمدتا ‘پرنیان’ مخاطب است. اما کسانی که علاقه مند به بازی نیست یک تو رفتگی در دیوار آنها می آیند از همه بخش های جامعه است. و هنرمندان از تمام جنبه های زندگی را در آغوش پلت فرم. کمدین نوازندگان مشهور است. همه با استفاده از کشش برای آنچه در آن است. یک پلت فرم برای داستان خود را بگویید و تعامل با میلیون ها نفر از مردم است.

این هم درست است که بسیاری از بازاریابان نیز ترس از ناشناخته ها. جدید جذاب اما خطرناک است. بیشتر خواهد شد و ترک آن را به دیگران برای تست کردن روش های جدید تماشا کنید و صبر کنید تا زمانی که آنها تصمیم می گیرید آن رسیده که جرم بحرانی مورد نیاز برای آنها را به پرش. و در حالی که کشش است که قطعا در تعداد کاربر سمت مارک های مبارزات هنوز چند و دور بین.

برای کسانی که به دنبال در Twitch به عنوان یک گزینه به علت سعی و کوشش است که شامل هر گونه ‘جدید’ پلت فرم (یا جدید خود را با نام تجاری حداقل) صدق می کند.

ایجاد می کند که مخاطب می دهند مناسب و رفتارها بر روی پلت فرم منعکس کننده که خود را با نام تجاری و ارزش های خود را, بنابراین شما می تواند معتبر درگیر است. نگاهی به زمان برای درک اینکه چگونه مردم با استفاده از پلت فرم و چه طنین با آنها. می توان آن را تهدید آمیز چشم انداز به پرش به آنچه در نظر گرفته شده بیشتر تو رفتگی در دیوار, سیستم عامل, بنابراین مطمئن شوید که شما در حال کار با یک تیم که واقعا می دانید مسائل خود را.

اما حق آن را دریافت و آن را زیبا می باشد. چه چیزی متفاوت در مورد کشش است که صمیمیت بین streamers ها و مخاطبان خود است. آنها بسیار بیشتر احتمال دارد به نشستن و تماشای تعامل (و پرداخت) برای ساعت ها در پایان از هر پلت فرم های دیگر. جریان است, همه چیز در مورد جامعه. و کشش تسهیل هم در اطراف نقاط شور در زمانی که بسیاری از مردم نیاز به اتصالات بیش از همیشه است.

گرت Leeding است مدیر اجرایی خلاق در ما اجتماعی

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net