دوباره کار خود را martech پشته

خود را martech پشته نیروی حیاتی خود. این کلید به کمپین موثر اعدام فروش یکپارچه سازی مدیریت پروژه همکاری تیم و بیشتر. وجود دارد با این حال آمده زمان هنگامی که آن را راکد می شود مگر اینکه البته شما باید یک برنامه ریزی برای اقامت در بالا از بازسازی آن است. با استفاده از این راهنما برای کمک به کشف کردن که چرا و به آن را تغییر دهید.

ارزیابی فعلی خود را پشته

آیا همه چیز شما نیاز به از خود martech پشته ؟ این اولین بار است که سوال بپرسید. سهولت استفاده و دسترسی پذیری? نوشتن همه آنها را به پایین.

با این تعریف در ذهن ما سفر می توانید شروع با تقسیم ما با استفاده از ابزار های مختلف بر اساس دسته مهم.

برای مثال بیایید می گویند شما زمان martech پشته ده برنامه مختلف در آن است. اگر ما اختصاص آنها را به دسته های مختلف ما قادر به احساس بهتر برای چه نوع از ابزارهای سازمان ما استفاده می کند و برای چه منظور. در حال حاضر مقدار و انواع دسته بندی های متفاوت خواهد شد اما برای این مثال ما می خواهیم با استفاده از زیر سه: فاز برنامه ریزی ایجاد فاز و analysation فاز. ما به جای این ابزار استفاده می کنیم به این دسته تعلق دارند و این به ما می دهد یک درک روشنی از آنچه که استفاده می شود و به همین دلیل است. این به ما می گوید اگر ما بیش از حد بودن ابزار را برای یک گروه خاص و همچنین به ما نشان می دهد اگر ما فاقد ابزارهای دیگر.

بصری ساخت و ساز از یک martech پشته می توانید همه چیز را آسان تر برای همه. بیشتر اعضای تیم درگیر در این فرآیند مهم است که افراد با مسئولیت های مختلف را تمدید بینش ابزار آنها استفاده روزانه است. هنگامی که همه چیز گذاشته شده است و درک شما واقعا می توانید شروع به ارزیابی خود را پشته.

از همه ذینفعان: چه نوع از مسائل ما در حال تلاش برای غلبه بر با تکنولوژی ؟ این نظر است که بخش بزرگی از فرآیند ارزشیابی است. هنگامی که شما به طور کامل مورد بررسی قرار, از آن زمان به ایجاد برخی از تغییرات.

چگونه برای گفتن اگر یک تغییر مورد نیاز است

در حال حاضر که شما ارزیابی خود را martech پشته به اندازه کافی و بصری سازمان یافته آن زمان برای دیدن اگر وجود دارد هر چیزی که شما نیاز به انجام به منظور بهبود آن است. یکی از راه های آسان برای شروع است برای پیدا کردن جایگزین برنامه ها و مقایسه آنها را به سیستم فعلی شما با استفاده از. برای مثال اگر شما با استفاده از برنامه X برای پنج سال گذشته است, شما ممکن است غافل است که برنامه Y در واقع بهتر است برای نیازهای خاص خود را. انجام برخی از مقایسه تحقیقات به مطمئن شوید که شما با استفاده از جدیدترین و بهترین سیستم است.

راه دیگر برای کشف کردن اگر شما را پشته نیاز به به روز رسانی است با صحبت کردن به اعضای تیم است. اغلب اوقات آنها باید برخی از بهترین بینش به نیازهای شخصی خود و یا مشکلات و چه نوع برنامه ها می تواند به آنها کمک کند. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه وزن خود را با نگرانی و چه نفوذ این است در اجرای (یا تفریق) از برخی از برنامه های. مهم ترین چیز به خاطر داشته باشید که انجام این کار این است که اعضای تیم شما نیاز به فن آوری است که حل خاص خود موضوع است. این است که معمولا عمیقا خاص پس از تحقیقات خود را به پتانسیل ابزار جدید را به عنوان به خوبی. اعضای تیم همچنین ممکن است به عنوان خوانده شده تا در جدید یا پیشرفته ارائه شده در بازار و یا چیزی را می دانم که کار بسیار خوبی برای آنها در یک کارفرمای قبلی.

در نهایت با استفاده از نمایش تصویری از پشته خود را برای دیدن آنچه که مناطق فاقد آن هستند. اگر برنامه ریزی فاز از پروژه های بازاریابی خود را این است که تقویت شده توسط یک برنامه, در حالی که فاز تجزیه و تحلیل شامل بیست و شما احتمالا نیاز به برخی از ابزار جدید برای برنامه ریزی است. توجه داشته باشید که این به این معنا نیست وجود دارد نمی توان نابرابری بین بخش خود را. این طبیعی است که برخی از بخش ها بیش از دیگران است. اما مطمئن شوید که هیچ چیز چسبیده مانند انگشت شست درد. که معمولا یک شاخص بسیار خوبی است که چیزی نیاز به توجه بیشتر است.

چگونه برای ایجاد یک ثابت ارزیابی معمول

ایجاد یک به طور منظم ارزیابی روال خود را martech پشته نیاز شدید سازمان و برنامه ریزی است. آن را به عنوان ساده به عنوان گاهی اوقات تکرار دو بخش ذکر شده در بالا.

این می رود بدون گفت که این یک عامل حیاتی در استراتژی بازاریابی و بهره وری. اگر شما یک برنامه در محل برای زمانی که و به همین دلیل برای بررسی در پشته خود را برای به روز رسانی آن را فقط ممکن است هرگز انجام می شود. به علاوه شرکت شما می تواند سقوط در مناطق مهم و ایجاد ناکارآمد محتوا و مبارزات.

ساخت یک بازه زمانی معقول است که در آن به ارزیابی مجدد خود را martech پشته. این باید انجام شود بر اساس چگونه بسیاری از برنامه های مختلف شما در حال حاضر در حال استفاده و چگونه اغلب شما شرکت می افزاید: یک. بیشتر بتن این برنامه است و بهتر است آن کار خواهد کرد. همچنین حتی اگر پشته خود را به ندرت می شود اضافات سعی کنید به ارزیابی مجدد بیشتر از شما فکر می کنم لازم است. این تضمین می کند همه چیز را به طور مداوم می رود هموار. اجازه ندهید که قرارداد تجدید خرما به تاخیر انداختن و یا دیکته هنگامی که شما کامل به طور منظم ارزیابی. این همه بیش از حد آسان به اتخاذ یک الگوی به دنبال در martech در انزوا در مالی که نقطه در زمان. نه تنها آن را ناکارآمد به پراکنده تلاش خود را در طول سال شما خواهد شد در نظر گرفتن یک دیدگاهی بر اساس برنامه ریزی شده.

در نهایت مطمئن شوید که همه درگیر است و دارای درک درستی از زمانی که این ارزیابی را در محل. اگر همه اعضای تیم آگاه هستند از زمانی که martech پشته در حال رفتن به تحت ارزیابی آنها قادر خواهید بود به تمام مواد مربوط به نظرات و تحلیل های آماده برای شما.

خود را martech پشته است فقط به عنوان موثر به عنوان شما آن را. اگر شما به دنبال یک روند مناسب برای چک کردن در آن شما ملزم به درو مزایای.

Cory اشمیت رئیس بازاریابی در بند است.

// در این مقاله برجسته

Canto

ماموریت ما این است که برای ایجاد تنها انسان محور دیجیتال مدیریت دارایی راه حل است که سبب مشتریان ما را به خود سازماندهی همکاری و انجام کار معنی دار است که همواره کسب و کار خود را به جلو.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de