کاهش استفاده مجدد و بازیافت: چگونه بازاریابان می توانید زنده ماندن covid-19

آن را تقریبا احساس می کند مانند ما حساب آمد زود است. ما تا به حال به فرش کشیده از زیر پای ما در راه است که هیچ کس نمی تواند پیش بینی کرده اند و برای اکثریت ما در صنعت بازاریابی چند هفته گذشته ما در یک حالت شوک و تصمیم گیری فلج.

در حالی که این کاملا طبیعی است و انتظار پاسخ سریع تر است که بازاریابان و برندها می توانید جمع آوری خود را با هم و انطباق بیشتر شانس آنها از بازمانده یک سناریو است که بسیاری نمی خواهد.

هیچ کس باید گفته شود که در آن مشتریان خود را این روزها و آنچه آنها انجام می دهند تقریبا همه ما در همان محل: در خانه حاضر و مصرف محتوا.

در حالی که تغذیه رو به رشد محتوای هیولا در حال حاضر یک چالش برای هر کس قبل از Covid-19 ما می دانیم که تولید محتوای جدید در حال رفتن به طور فزاینده ای روی حیله و تزویر در هفته ها و ماه های آینده با توجه به محدودیت های مسافرتی و کاهش بودجه.

من تقریبا می خواهید برای جلوگیری از استفاده از کلمات جدید طبیعی “چون من همه را بشنود و در حال حاضر, اما چه جدید طبیعی” بود برای محتوای تولید ؟ یا حداقل چه می توانید انجام دهید در حال حاضر خود را با کاهش بودجه و جنبش محدودیت برای نگه داشتن خطوط ارتباطی باز خود را با مصرف کنندگان ؟

این امر می تواند هوشمند و به همین رویکرد است که ما باید نسبت به صرفه جویی در سیاره ما: کاهش استفاده مجدد و بازیافت است.

این چیزی است که ما را تشویق همکاران به انجام قبل از تاج به معنای چیزی غیر از یک آبجو می نوشید با آهک.

در طول چند سال گذشته ما متوجه شده اند بیشتر و بیشتر از ما CMO مشتریان نمی شد نگه داشته شود در شب بیدار بدونم که به تماس برای خرید یک استراتژی برند اما نحوه مدیریت حجم عظیمی از محتوای آنها مورد نیاز برای تولید به صحبت کردن با هر کس در جای مناسب و زمان و… با کاهش بودجه است.

محتوای بزرگ نیز اغلب می افتد بین ترک ها – بسیاری از برندها باید یک زمان سخت در محل مواد خود را زیرا آنها به سادگی از دست دادن آهنگ از آن در طول سال.

در حال حاضر زن و شوهر که با این واقعیت است که اکثر تبلیغات دیده می شود و تنها 1 درصد از هدف کلیدی گروه شما را به سرعت تشخیص مقدار عظیم از کار جلوتر است.

قبل از Covid-19 این بود که در حال حاضر بزرگترین چالش برای بازاریابان است.

این اساسا به این دلیل است که دودکش گروه شاهد ارزش در ادغام با قدرت به گرد هم آوردن دو قطعه از پازل برای کمک به مارک های پیروزی: خلاق و فن آوری پلت فرم برای کمک به مدیریت حجم. خلاق و با کیفیت در مقیاس (فعال شده توسط tech).

بنابراین بسیاری از مارک های در حال نشستن در یک goldmine در حال حاضر تولید محتوا برای آنها که اساسا هیچ کنترل بیش از است. Covid-19 ممکن است حفاری یک فرصت واقعی برای واقعا کنترل از مطالب خود را در گذشته است. به جای ذخیره سازی مطالب خود را با شرکای متعدد در این زمان نمی تواند بهتر است برای شروع به جمع آوری هزاران ساعت با وضوح بالا و فیلم ها و دارایی های دیگر شما باید به یکی از قدرتمند متمرکز سازی – سپس تطبیق و استفاده مجدد از آن را به تولید محتوای جدید.

امکانات بی پایان هستند: سرعت مجدد, تغییر زبان, بیرون, عکسهای برای نمایش تبلیغات ایجاد cutdowns یا هی چرا به جای این دیدگاه است که در خارج از پنجره به شهر های مختلف با استفاده از CG? در واقع با کمک خلاق تخصص VFX و انیمیشن و موشن گرافیک می توان به بهینه سازی محتوا برای هر کانال با فرمت و در هر زبان.

پیگیری از تمام دارایی ها و سفارش جدید ویرایش شده و نسخه های به روز شده نمی تواند آسان تر – و یا بیشتر لازم است.

وضعیت فعلی به طور چشمگیری تحت تأثیر مارک’ توانایی سازماندهی سنتی محصولات. اما اکثر برندها هنوز هم نیاز به برقراری ارتباط و برای همه است که مجبور به تغییر چگونه آنها را انجام دهد.

این وضعیت یک فرصت محوری به یک راه جدید برای دست زدن به محصولات و استفاده از مواد. Repurposing است یک ابزار عالی و مارک های در حال تحقق است که آنها نیاز به تغییر راه آنها تولید محتوا.

نیازی به گفتن نیست, مصرف مواد از خود گذشته چهار شاخه به جای ایجاد چیزی جدید از ابتدا بسیار سریعتر و نه به ذکر است بیشتر مقرون به صرفه. و با محدودیت آورده Covid-19 من فکر می کنم ما می توانیم آن را اجتناب ناپذیر پوشش نقره ای.

Henric لارسون است مدیر اجرایی دودکش ،

// در این مقاله برجسته

دودکش گروه

با دفاتر در 13 شهرستانها در سراسر جهان, ما 350+ کارکنان را متنوع بینش و صنعتگری به هر پروژه. ترکیب استراتژی تولید و تکنولوژی و خلاقیت ما با یکپارچه…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im