روز بین المللی زنان وجود داشته است برای ترویج حقوق زنان برای بیش از 100 سال است. در این سال موضوع برابری بر این باور است که ‘یک برابر جهان است یک فعال جهان است. اما چه برابری واقعا در یک جنسیتی ،

اگر شما را به یک گروه از زنان با هم و از آنها بخواهید آنچه به معنای برابری (و من انجام داده اند به طوری که من می دانم) گفتگو و در نهایت اجماع جمع آوری در اطراف مستند و بسیار مورد مسائل مانند زن دید در محل کار کلیشه سازی جنسیتی تعصب و فرصت های برابر. همه مسائل واقعی که سال بحث و گفتگو و ارتباط اقدامات را انجام داده اند کمی به حل و فصل.

اما در اینجا چالش من در یک فرهنگ جهانی که در آن دودویی تعاریف جنسیتی به سرعت در حال از دست دادن کشش باید ما حتی یک روز اختصاص داده شده تنها برای زنان ؟

این یک سوال پیچیده چون به آن پاسخ اول شما نیاز به تعریف آنچه در آن است به یک زن است. این است که تعریف ما بر اساس بیولوژیکی مفهوم (جنسی) یا اجتماعی یکی از (جنس)? و چه اتفاقی می افتد زمانی که این دو مفهوم با هم تداخل دارند ؟

واقعیت این است که ما در حال زندگی در یک مایع به طور فزاینده ای جهان است. ما چگونه تعریف جنس و جنسیت در حال تغییر است. بیش از همیشه مردم ايمان ندارند جنسیتی به عنوان یک فایل باینری ساخت.

در بریتانیا NHS آمار و ارقام نشان می دهد که تعدادی از افراد جوان با جنس بیقراری (اعتقاد به این که خود را عاطفی و روانی هویت شما مطابقت ندارد و بیولوژیکی جنسی) مراجعه کننده برای ‘جنسیتی درمان’ افزایش یافته است و بیش از 4000% فقط در ده سال.

بررسی های اخیر انجام شده توسط مرکز تحقیقات پیو در ایالات متحده یافت می شود که تقریبا 60 درصد از Gen Z (کسانی که سن بین 13 و 20) بر این باورند که واژه ” مرد ” و ” زن ” هستند و نه به اندازه کافی برای توصیف طیف گسترده ای از هویت جنسیتی در جامعه است. نیمی از وای (22-37) و بیش از 30 درصد از متولدین (54 تا 72) به توافق برسند.

این یافته ها بسیار مهم به دو دلیل. اولا به دلیل سرعت که در آن نظرات را تغییر داده اند و ثانیا به دلیل مقیاس از این نظرات در جامعه است. نسل نیست در اندازه مساوی که باعث می شود آنها را در برابر تاثیر آنها در شکل دادن به جامعه که در آن زندگی می کنیم. نسل وای و Gen Z هم نشان دهنده نزدیک به 50 درصد از جمعیت بریتانیا با بیش از 50% از هزینه برق است که تنها افزایش خواهد یافت به عنوان نسل جوان از سن می آید. راه این نسل فکر و رفتار قدرت برای تغییر ما, اجتماعی, فرهنگی و تجاری در آینده برای همیشه لطفا برای.

وجود دارد بدون شک در جهان در حال تغییر است و تغییر است و اغوا کننده است. آیا نگرانی و یا فوق العاده به تازگی از تغییر تمایل به سرقت توجه را از آنچه رفت و قبل از. این درست است که ما در زندگی به طور فزاینده جنسیتی-مایع جهان است اما این هم درست است که زن جمعی (با این حال شما تعریف آن) باقی می ماند یک طبقه اجتماعی.

تحقیقات از آمریکا انجمن روانشناسی نشان داده است که جنسیت فرد برای تحمل در شخصیت خود شناخت و توانایی های رهبری و در عین حال زنان هنوز هم کمتر قابل مشاهده در بسیاری از محترم ترین صنایع در بهترین شغل پرداخت. زنان هنوز هم نمی دریافت دستمزد برابر برای کار برابر و حتی نمی باید کل مالکیت بدن خود را.

هر چه خود را بیولوژیکی و یا هویت اجتماعی اگر شما در شناسایی به عنوان یک زن این احتمال وجود دارد که جهان به نظر نمی آید برابر از جایی که شما ایستاده در حال حاضر.

بنابراین رفتن به این سوال در یک فرهنگ جهانی که در آن دودویی تعاریف جنسیتی به سرعت در حال از دست دادن کشش باید ما حتی یک روز اختصاص داده شده تنها برای زنان؟’

پاسخ این است که بدون شک بله. زنان به نمایندگی از نیمی از جمعیت جهان است.

آیا cisgender زن نما جنس مخالف, دوجنسی, لزبین, pansexual و یا هر هویت های دیگر تبعیض است که در ما بیدار اما جاه طلبی مطمئنا باید برای از بین بردن آن را از آینده ما برای وسیع ترین تعریف ممکن از زنانگی.

به عنوان بازاریابان ما باید مسئولیت برای کمک به ایجاد این اتفاق می افتد اما حتی یک مسئولیت بیشتری به اطمینان حاصل شود که اقدامات ما بر اساس اساسا برگزار اعتقادات و نه بدبینانه تلاش برای joyride موج فرهنگی روشنگری.

در اینجا سه اقدامات بازاریابان می توانند آینده روز بین المللی زنان برای کمک به ایجاد یک فراگیر و برابر جهان برای تمام زنان است.

چالش خود را: از خود بپرسید چه شما باور. آیا هدف خود را همسو با باز سیستم باور است که حمایت و ترویج برابری است ؟ اگر آن را نمی کند چین چگونه واقعا متعهد هستند تا شما را به تغییر دهید و چگونه شما قصد دارید برای انجام این کار?

نگاه به گذشته خود را: نگاهی به آنچه شما باید. محصولات و خدمات پیام ممکن است ایجاد شده در زمان های مختلف. کشف چگونه مربوطه اینها در جهان امروز و چگونه آنها ممکن است نیاز به تغییر.

برنامه ریزی برای آینده: نگاه به آینده. چین هدف خود را با اقدامات جدید و قرار دادن خود را بهترین شرکت های بزرگ و فرهنگی پا به جلو برای تبدیل شدن به یک کلام نیروی برابر بیشتر و فعال کردن جهان است.

Erminia Blackden است استراتژی مدیر در موتور

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im