یک چهارم از پاسخ دهندگان به یک نظرسنجی جدید از بیشتر سازمان های کوچک تر از جهان آگهی استادان معتقد است این سازمان در بازار بسیار بیشتر خواهد بود “محصول محور” پس از همه گیر است که به معنی
تغییر دور از خلاق مشارکت به فروش خدمات آژانس به عنوان محصولات.

کمی بیشتر مدیران بر این باورند گسترده شایستگی را به اثبات می شود یک مزیت رقابتی در یک پست-همه گیر
جهان در مقابل تخصص محدود (35% در مقابل 24 درصد).

با این حال یک سوم (34 درصد) احساس مارک های خود ادامه خواهد داد برای ساخت خانه شایستگی برای بازاریابی در 2020-2021. همچنين 28 درصد از آنها فکر می کنم
که علامت های تجاری استفاده خواهد شد بیشتر مترجمان آزاد در 2020-2021 از آنها قبل از.

بیش از یک سوم (36%) از شرکت های خلاق’ رهبران احساس می کنید که در خانه بازاریابی برندهای منجر به کاهش
بودجه بازاریابی. “این یک مشکل برای سازمان” با توجه به گزارش.

“سازمان باید برای انطباق با یک محیط که در آن آنها همکاری با مشتری های مختلف بازاریابی بخش مترجمان آزاد و سازمان های دیگر. سازمان ها لازم نیست به فرض
نقش رهبری. به جای یک خبرگزاری است که اغلب ثانویه و توابع مانند یک ماژول آسان به جایگزین زمانی که آن برآورده نشده مشتری را با معیارهای مورد نظر.”

تبلیغات

تبلیغات

فناوری
غول را ادامه خواهد داد به رشد و حتی قوی تر. یک سوم (35 درصد) فکر می کنم بزرگترین بازار — Google, Facebook, آمازون, مایکروسافت و آگهی خود سیستم به دست آورید در 2020-2021,
در مقابل تنها 10 درصد که برگزاری یک نظر مخالف است.

تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری از مدیران با این بیانیه موافقت “به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر بسیاری از سازمان های کوچک به دست آورید و مقدار زیادی از بزرگتر
سازمان ها رنج می برند و یا حتی ورشکسته” از کسانی که فکر می کنم مخالف است.

سازمان با توجه به کاهش نیروی کار نقطه در درجه اول به زمینه های زیر: دولت 25 درصد
مشتری خدمات 17 درصد مدیریت 15 درصد و هنر جهت 14%. در همان زمان 12 درصد از سازمان ها می گویند که آنها در حال برنامه ریزی برای استخدام کارکنان جدید و 17 درصد می گویند استخدام های جدید هستند “به احتمال بسیار زیاد.”

کسانی که
مشاغل عمدتا متمرکز در رسانه های اجتماعی کارکنان (36%) وب / برنامه نویسان (30%) کسب و کار جدید (28%) و خدمات مشتری (27%).

“ما نمی توانیم بگوییم که همه سازمان می تواند انطباق با
جدید معمولی و برخی از سازمان های تخصصی در رویداد یا تجربی ممکن است در حال حاضر رفته ورشکسته می گوید:” توماس Lavernhe مدیر عامل شرکت AdworldMasters. “اما نه هر تو رفتگی در دیوار محکوم به فنا است و حتی
کمتر امیدوار کننده تو رفتگی در دیوار را پیدا خواهد کرد برخی از بازماندگان در طول این زمان. تاریخچه بگویید حقایق, اما من حدس می زنم این وضعیت در حال حاضر عمل به عنوان یک catalyzer برای انتقال دیجیتال از بسیاری از
صنایع.”

بررسی های انجام شده در ماه مارس است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net