گزارش: در خانه مغازه های خلاق در حال رشد به سرعت, با تمرکز بر محتوای دیجیتال

بر اساس تحقیقات جدید صادر شده توسط فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان، بازاریاب های بزرگ جهانی به سرعت در حال گسترش مقیاس آژانس های خلاق در خانه خود به ویژه برای محتوای دیجیتال هستند
و شرکت تحقیقاتی رصدخانه بین المللی.

این تحقیقات بر اساس یک نظرسنجی از ۵۳ تبلیغ کننده چند ملیتی است که سالانه ۸۳ میلیارد دلار ترکیبی را صرف رسانه ها می کنند.

حدود ۵۷٪
بازاریاب های چند ملیتی در حال حاضر آژانس های خلاق در خانه، با حدود 75٪ از آن مغازه ها راه اندازی شده در پنج سال گذشته است.

بیش از 90 درصد از کل مغازه های در خانه خلاق دیجیتال
قابلیت ها، در حالی که حدود نیمی از ارائه خدمات برنامه ریزی و خرید رسانه ها.

تقریبا تمام پاسخ دهندگان (95٪) گفت که آنها به کار با آژانس های خارجی ادامه می دهند. به طور متوسط، حدود 37٪ از
خروجی خلاق در حال حاضر از تیم در خانه می آید.

محتوای اصلی که در خانه به کار گرفته می شود شامل ویدئو خلاق و تولید، ایمیل / CRM، رسانه های اجتماعی و، به درجه کمتر، نمایش و
توسعه وب سایت.

شرکت ها استناد هزینه بهره وری، بهبود ادغام و فرایندهای چابک تر به عنوان دلایل بالا برای راه اندازی مغازه های در خانه.

KPI استفاده می شود برای ارزیابی
عملکرد شامل کیفیت خروجی (81٪)، صرفه جویی در هزینه (52٪) و سرعت به بازار (38٪).

اکثر آژانس های در خانه (57٪) استخدام 50 یا کمتر از مردم اگر چه نزدیک به یک چهارم گزارش استخدام
بیش از 100 نفر.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im