انعطاف پذیر’ Unilever قصد دارد به سرمایه گذاری ‘به شدت’ در بازاریابی به عنوان مستند برطرف

Unilever نتایج مالی برای نیمه اول سال 2020 (23 جولای) نشان می دهد کسب و کار به سرعت در حال تطبیق در طول همه گیر کاهش تاثیر Covid-19 با 49 درصد در سال در سال رشد در تجارت الکترونیک, فروش.

مصرف کننده کالا غول تحویل بهتر از حد انتظار کاهش و اجرایی آلن Jope گفت: نتایج “نشان از انعطاف پذیری کسب و کار”.

به عنوان یکی از بزرگترین تبلیغ آن حرکت خواهد طنین انداز در سراسر صنعت است. آن را منتقل مقدار از آن صرف بازاریابی برای محصولات آن در واقع می تواند تغییر – مانند آن بهداشت کسب و کار و امید به تدریج دست انداز صرف به عنوان مستند آسان در مناطق در سراسر جهان است.

درام به بررسی این به چه معناست و چرا از آن مهم است.

یونیلور نتایج در یک نگاه

در نیمه اول سال:

  • Pretax سود 6%.

  • حجم معاملات کاهش یافته است از €26.126 میلیارد دلار در سال 2019 H1 به €25.714 میلیارد دلار رسیده است.

  • سود عملیاتی با افزایش از €4.589 میلیارد €4.672 میلیارد دلار رسیده است.

  • زیبایی و مراقبت های شخصی مراقبت از خانه و مواد غذایی و رفع خستگی دسته بندی شدند و همه را از یک ترکیب €13.710 میلیارد €13.292 میلیارد دلار رسیده است.

  • جریان نقدی آزاد شد تا €1.3 میلیارد دلار به رقم 2.9 میلیارد دلار رسیده است.

  • با توجه به شرایط یونیلور خوب انجام شده است و prepping برای سهولت مستند که در آن مصرف کننده رفتار تغییر خواهد کرد یک بار دیگر.

چگونه Covid-19 نهفته کسب و کار ؟

Unilever کرد که “تغییرات قابل توجهی در محیط زیست عامل در بازارهای ما”.

  • مصرف کننده رفتار تغییر زمان صرف شده در خانه به شدت بود و پس از آن دفاع و پشتیبانی محصولات بهداشتی برای جلوگیری از گسترش Covid-19. آن اشاره کرد که چین فروش شد ضربه برای اولین بار در ماه ژانویه و بازگشایی در برخی از راه در اطراف مارس. “در بسیاری از دیگر بازارهای عمده” مارس بود ماه اول قابل توجهی Covid-19 تاثیر است.

  • کانال تعطیلی به عنوان یک نتیجه از مستندات منفی نهفته بسیاری از بازارها است. خدمات مواد غذایی کاهش یافته و نزدیک به 40 درصد و در خارج از خانه بستنی کاهش یافته و نزدیک به 30 درصد است. خریداران نقل مکان کرد و از آفلاین به آنلاین کانال های. در سال در سال این رشد تجارت الکترونیکی فروش 49٪.

  • وجود رشد در خانه مصرف غذاهای بستنی و چای اما کمتر شخصی مراقبت از موارد از رفتن به محل کار و یا معاشرت – زیبایی و محصولات مراقبت شخصی کاهش یافته است 0.3%. پس انداز ساخته شده بودند با کاهش تجاری و بازاریابی سرمایه گذاری از طریق قفل کردن دوره ای در این دسته بندی ها.

  • محصولات بهداشتی رشد قابل درک در دو رقم است. گوی شناور بهداشتی با نام تجاری به تحت فشار قرار دادند بیش از جدید 50 بازار. در ضمن Unilever افزایش آن دست sanitiser ظرفیت حدود 600 بار در سراسر مارک های مختلف. در این چابکی Jope گفت: “ما تا به حال بسیار کوچک دست sanitiser کسب و کار تنها با دو سایت تولید. در حال حاضر ما بزرگتر هستند در حال حاضر از آن است که از رهبر بازار در سال گذشته در کل 2019.” مقدار از آن صرف شده است رفتن به در حال رشد از این برندها در پیش بینی بلند مدت تقاضا است.

چگونه Covid-19 نهفته یونیلور بازاریابی برنامه ؟

  • به عنوان مصرف کننده عادات و قوانین قرنطینه نوسان, Unilever را مجبور به تکیه بر “پویا” بازاریابی. صرف شد و به طور موقت کاهش می یابد در “برخی از کانال ها و جغرافیای” با سرمایه گذاری در حال حرکت به “فرصت های رشد” گفت: Jope.

  • یکی مثبت است که رسانه ها نرخ های نرم اند که Unilever را به استفاده از. “ما برنامه ریزی برای سرمایه گذاری به شدت به عنوان مستندات سهولت و مصرف کنندگان یادگیری برای زندگی با Covid-19,” Jope گفت. “ما انتظار داریم که سرمایه گذاری قابل توجهی برای حمایت از نام تجاری مبارزات و نوآوری محصول و متناسب با این محیط زیست است.”

  • او اشاره کرد که تمرکز برای بقیه سال 2020 خواهد شد “در ادامه به حجم رهبری رقابتی رشد مطلق سود نقدی و تحویل به عنوان این است که بهترین راه برای به حداکثر رساندن ارزش سهام”.

  • Unilever شروع به پریدن کرد 6.8 درصد به بالای FTSE 100 پس از اعلام.

بازگشت در ماه جولای یونیلور بازاریابی, رئیس, Aline سانتوس صحبت درام از طریق این شرکت موضع در Facebook تحریم و چگونه از آن است که مقابله با نام تجاری هدف در زمان مستند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im