مقاومت در برابر آژیر تماس جوایز صنعت: زمانی که می گویند هیچ

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

نوع در “بازاریابی دیجیتال جوایز’ در گوگل و چه می آید ؟ در مورد 223,000 نتایج پوشش تمام جنبه های صنعت ما جایزه کسب و کار – از جوایز جدید فرصت به اطلاعیه سازمان که برنده گونگ یا دو.

و به عنوان صاحبان آژانس ما می دانیم که وجود دارد این است که ارزش واقعی در برنده شدن جوایز. نظیر به رسمیت شناختن برای تیم موفقیت الگوبرداری کار بزرگ ما برای مشتریان تمجید از قضات که باید مورد بررسی قرار برنامه های کاربردی تقویت روحیه تیم و مهمتر از همه ایجاد اعتبار برای سازمان شما. روند تقاضا برای جوایز ارزشمند ورزش در تأمل در دستاوردهای گرفتن زمان به سند و نوشتن مطالعات موردی است که به صورت یک بخش اساسی از بازاریابی خود داستان.

اما من گمان می کنم بسیاری از آژانس های در حال نزدیک “معتبر” جایزه فرصت ها ظاهر می شود را از محترم سازمان و یا مجلات است که در بهترین حالت به وضوح بخشی از “فقط یک جایزه خود را در قفسه” و در بدترین حالت یک پول نیرنگ.

جوایز صنعت در زمان یک بیت از یک خطرناک بوی که سیگنال وجود دارد آسان پول می شود ساخته شده وجود دارد که در آن پول می شود ساخته شده شارلاتان به دنبال خواهد داشت.

کل کسب و کار اختصاص داده شده به جز ایجاد جوایز و جوایز شام و بالا وجود دارد رشد بخش از مشاوران برداشت تا که کمک خواهد کرد که نوشتن جوایز مطالب طرح جوایز استراتژی و جمع آوری شواهد برای برنامه های کاربردی.

بنابراین سوال ما باید بپرسید این است که آیا صنعت جوایز ارزش آن را? خود من شرکت افتخار برنده جوایز صنعت اعطا شده توسط سازمان مانند طبل و گوگل. ما افتخار می کنیم از این جوایز و خوشحال با شناخت از بسیار معتبر بدن ما سخت کار کرده اند برای این تمجید. جایزه برنده بازی یک بخش ضروری در برنده شدن مشتریان جدید کلیدی برای استخدام کارکنان جدید و کمک به ما را به بهترین محل برای کار.

اما ما همچنین در حال حاضر بر روی شاخ یک معضل مایل به اضافه کردن بیشتر جوایز به ما جایزه مورد بلکه دانستن آن زمان به گام به دور از جوایز مسابقه موش. من مطمئن هستم که بسیاری از سازمان ها مثل من تا به حال از خواب بیدار تماس بگیرید زمانی که آنها بررسی مقدار پول صرف شده در جوایز: جایزه, نوشته, جایزه, شام, بلیط, هتل, سفر, و بالاتر از همه زمان صرف شده در خارج از دفتر.

چقدر ارزشمند هستند این جوایز? و چگونه می توانم شما تصمیم می گیرید که آنهایی که کسب و کار شما باید وارد کنید و آنهایی که شما می توانید یک دست ؟

در هالم جوایز بخش عمده ای ما به طور کلی استراتژی بازاریابی اما ما روند بسیار استراتژیک – ما تنها با وارد کردن جوایز اگر ما می دانیم که آنها در حال مطابقت با اهداف ما است.

چرا باید شما را وارد یک جایزه است ؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا شما ممکن است انتخاب کنید برای وارد کردن جوایز با هدف نهایی از تولید بیشتر کسب و کار.

که نامزد دریافت جایزه – و به خصوص برنده یک جایزه معتبر می توانید نام تجاری خود را و کار خود را بزرگ دید, نمایشگاه شما به عنوان معتبر اقتدار در منطقه خود از تجربه و تخصص. متناوبا یک جایزه برنده نیز می تواند کمک به موقعیت شما به عنوان یکی-به-سازمان دیده بان در یک منطقه است که شما ممکن است به عنوان به خوبی شناخته شده است.

آمار وجود دارد برای اثبات این. تحقیقات انجام شده از شکل دادن به آینده و جوایز لیست یافت می شود که جوایز صنعت را مثبت تفاوت با 82% اعتراف آنها تحت تاثیر برنده در هنگام انتخاب که محصولات و یا خدمات به خرید. دو بخش است که پیدا کردن جایزه برنده مهم در حال ساخت و ساز (90%) و خدمات مالی (72%).

اما این تنها دلیل که چرا شما ممکن است انتخاب کنید برای ورود به صنعت جوایز. وجود دارد می تواند منافع داخلی بیش از حد. پس از همه آنچه که می تواند یک راه بهتر برای جشن کارکنان خود را از دستاوردهای نامزدی خود را کار سخت و درمان آنها را به شام اسراف در مراسم جوایز?

نه تنها جایزه اسکار و برنده بزرگ برای کارکنان انگیزه رضایت و توسعه, اما آنها می تواند کمک به خود را با استخدام و تلاش بیش از حد. کارکنان ممکن است شروع به صحبت کردن مثبت به خانواده و دوستان در مورد محل کار خود را که می تواند یک قرعه کشی برای نامزدها با تجربه به دنبال کار در یک شرکت برنده جایزه.

چگونه تصمیم می گیرید که جوایز را وارد کنید

در حالی که وجود دارد روشن مزایای ورود به جوایز این بدان معنا نیست که شما باید درخواست برای هر یک رفتن. ورود جوایز که بی ربط هستند و یا نمی خواهد به ترویج نام تجاری خود را در راه شما می خواهید آنها را نمی خواهد شما را با ارائه نتایج شما می خواهید.

شما نیاز به استراتژیک در مورد آن. بنابراین قبل از اینکه شما شروع به استفاده از, مطمئن شوید که شما پاسخ این سوالات را به اطمینان حاصل شود که جوایز شما در حال وارد کردن هستند واقعا ارزش آن است.

در حال دسته بندی مربوطه ؟

بیشترین جوایز بسیاری از دسته ها و این که احتمالا به تعداد مطلق از راه ها و نقش ها در بازاریابی دیجیتال است.

این مهم است که شما را از زمان به دنبال از طریق هر دسته به اطمینان حاصل کنید که آنهایی که شما انتخاب می کنید مربوط است. برخی از مبارزات در ذهن نمی پاشنه کش آنها را به دسته ها فقط برای خاطر آن.

اگر آن را کاملا درست نیست و یا اگر شما نمی فکر می کنم نتایج خود را کاملا به عنوان موثر به عنوان آنها می تواند سپس صبر کنید تا سال آینده به وارد کنید.

که قبلی برندگان و نامزد?

قبل از تصمیم گیری یا نه برای ورود به این جوایز را از طریق سال گذشته برندگان و نامزد برای تعیین اینکه آیا یا نه آنها ارزش برای استفاده.

اگر شما یک کسب و کار کوچک و سپس شما نمی خواهید برای ورود به جوایز که توسط مارک های بزرگ و بالعکس.

شما همچنین می توانید در بیش از رقبای خود را وب سایت و ببینید که جوایز آنها بوده ام نامزد و یا برنده; به عنوان آنها به خوبی ممکن است این جایزه که ارزش برای استفاده.

این جایزه شده است! ؟

اگر دلیل شما می خواهید را وارد کنید جوایز است که به هر صورت سعی کنید و برنده اضافی کسب و کار و یا افزایش انگیزه کارکنان و سپس این می رود بدون گفت که شما فقط می خواهید برای وارد کردن جوایز است که به خوبی شناخته شده و تاسیس خود را در میان کارکنان و مشتریان.

راه دیگر برای بررسی در صورتی که جوایز در حال تاسیس است که در قضاوت پنل و یا نه وجود دارد هر نام های بزرگ در صنعت شما ، اگر نه, سپس کسانی که به طور خاص جوایز ممکن است ارزش ورود.

آن است لجستیکی ماندگار?

در حال حاضر خسته کننده – اما لازم است – همه چیز در مورد فکر می کنم. اولا در نظر گرفتن محل. می تواند به شما در واقع به آن ؟ باید کسب و کار خود و نامزد? اگر شما در حال مستقر در انگلستان و سپس شما احتمالا نمی خواهید برای شرکت در یک مراسم در سیاتل! این است که می گویند شما باید به طور خودکار تخفیف جایزه به دلیل موقعیت آن. اگر آن را بسیار معتبر در نظر گرفته شده توسط کارکنان خود و مشتریان و وجود دارد مقدار زیادی از دسته های مربوطه و سپس شما ممکن است به خوبی خواهید به آن بروید.

هزینه ها را نیز بخشی از بازی بزرگ. نرم افزار هزینه است که تنها درصد کمی از این – اگر شما در حال دعوت به مراسم شما نیاز به پرداخت برای حضور در علاوه بر این به حمل و نقل و محل اقامت. مهم نیست که چقدر ارزان جایزه ممکن است آن را به ارزش آن را اگر آنها مربوط به شما.

چه سخت است این نرم افزار روند ؟

همیشه وجود خواهد داشت یک سطح سرمایه گذاری مورد نیاز در شرایط اما برای برخی از جوایز شما باید متعهد بیش از دیگران است.

در علاوه بر این به یک فرم درخواست برخی از جوایز ممکن است نیاز به در عمق تجزیه و تحلیل داده ها و شواهد برای نرم افزار خود را. برخی ممکن است نیاز به یک ویدیو نمایش کار خود را و یا اطلاعات شرکت خود و دیگران و حتی ممکن است نیاز به ارائه در فرد و یا توصیفات از مشتریان خود را.

اتمام مهلت و مطمئن شوید که شما می توانید متعهد به آنچه که آنها در حال پرسیدن. همچنین شایان ذکر است که اگر خاص جایزه تنها برای درخواست یک برنامه کوتاه شکل آنها ممکن است بهترین – و یا معتبر ترین جایزه برای درخواست.

افکار نهایی

ما نمی گوییم که جوایز صنعت بی ربط است – به دور از آن. وجود دارد هیچ انکار که یک پیروزی یا یک نامزدی را می توانید کسب و کار خود و نتایج بزرگ. در واقع ما برنده مشتریان به طور خاص به دلیل جایزه ما برنده اید (و ما افتخار می گویند که ما برنده شش جایزه در درام توصیه دیجیتال جوایز 2019).

در حالی که شما هنوز هم باید ترکیب جوایز به استراتژی بازاریابی خود را, مطمئن شوید که شما تنها با وارد کردن آنهایی که مرتبط هستند و به شما کمک خواهد کرد برای رسیدن به اهداف خود. در غیر این صورت شما می توانید صرف مقدار زیادی از پول در جوایز که به این معنی نیست که هر چیزی را به شما کارکنان خود و یا مشتریان خود را – و فقط پول هدر رفته است.

سوزان هالم ما مدیر عامل و موسس در هالم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>