رقبای Moove رسانه ها و XCO شریک برای افزایش آه در سنگاپور در طول coronavirus

دو بازیکن اصلی در سنگاپور در خارج از خانه (OOH) چشم انداز گرد هم آمده اند برای ایجاد ‘دوقلو تیتان’ بسته به تبلیغ کنندگان دسترسی به هر دو کسب و کار تبلیغات املاک و مستغلات در یک مکان در طول شیوع کروناویروس.

در سراسر کشورهای جهان نیاز به رفتن به نسخه های مختلف ‘مستند’ محدود کردن تعامل اجتماعی و حرکت در اطراف فضاهای عمومی. در چین این است که در حال حاضر پیش بینی شده برای, تاثیر, تبلیغ صرف به خصوص غیر دیجیتال فرمت های. در سنگاپور, تاثیر و اجتماعی فاصله اقدامات بوده است که تدریجی اما این احتمال وجود دارد که آگهی صنعت تحت تاثیر قرار خواهد شد.

تاکسی های غول پیکر ComfortDelGro را Moove رسانه ها و آموزش اپراتور SMRT را X جمعی (XCO) گرد هم آمده اند برای کمک به تبلیغ کنندگان که خود باید به دنبال مقرون به صرفه تر از استفاده از تبلیغات در طول زمان به چالش کشیدن. Singtel و مک دونالد شده اند دو مارک برای ورود به معامله است.

سحر کم مدیر عامل XCO و معاون اجرایی رئیس جمهور برای SMRT تجربه گفت: “این اولین نقطه عطفی در همکاری بین دو تاسیس آه غول ارائه به همکاران ما گسترش منافع و ارزش سراسر پوشش رسانه ای و تعامل مشتری”

گسترش در این معامله یک سخنگو برای هر دو طرف توضیح داد: “Moove رسانه ها و XCO دو تاسیس خارج از خانه شرکت های رسانه ای و ما مکمل یکدیگر از طریق یکپارچه ما تبلیغات قابلیت های فراگیر از رسانه های ما ارائه راه حل های خلاقانه. ما در حال همکاری در این همکاری برای راه اندازی دوقلو تیتان بسته در حمایت از ما تبلیغات در طول این زمان به چالش کشیدن.

“تبلیغ ما قادر خواهد بود برای لذت بردن از گسترده تر رسیدن به ارزش بی نظیر و هزینه صرفه جویی تا 70% برای مبارزات انتخاباتی خود را از هم اکنون تا 31 مارس سال 2020 است. ما بصورتی پایدار و محکم بر این باورند در یک زمان مثل این جمله همکاری راه رو به جلو به دلیل آن را به ارمغان می آورد ارزش به صنعت تبلیغات. تبلیغ کنندگان می توانید انتظار بیشتر راه حل های ملموس و رسانه ها بسته نوآوری.”

همکاری می بیند تبلیغ قادر به خرید در-قطار پانل و پنجره پوستر در شش قطار در سراسر پنج قطار خطوط: دایره شرق-غرب و شمال-جنوب خطوط که توسط SMRT; و شمال شرق و مرکز شهر خطوط که توسط SBS حمل و نقل. اتوبوس بسته از سوی دیگر شامل 14 طبقه واحد اتوبوس میپیچد; هشت double-deck اتوبوس میپیچد و 12 دو عرشه عقب اتوبوس پانل.

Jayne Kwek مدیر اجرایی Moove رسانه ها گفت: “این همکاری با XCO است یک فرصت عالی برای Moove برای ارائه به شرکای تبلیغاتی ما حتی جذاب تر بسته که بهتر پاسخگوی نیازهای خود. در بالای Moove را زمان ارائه این بسته جدید که ترکیبی از هر دو Moove و XCO بهترین دارایی قطعا ارائه مسافت پیموده شده بیشتر و حتی بیشتر برسد.”

توضیح ارزش به تبلیغ این سخنگو افزود: “ما تبلیغ ارزش هزینه-اثر بخشی و جزیره-پوشش گسترده در این بسته. این قطعات که منجر به موثر تر کمپین تبلیغاتی که ارائه نتایج بلند مدت مانند آگاهی بیشتر و بالاتر به یاد بیاورید.”

در حالی که این صنعت هنوز در تلاش برای درک تاثیر آن سخت و زمان نامشخص در طول coronavirus را باید در اقتصاد, رسانه های تجاری و ناشران عاقلانه برای اضافه کردن ارزش به مارک های که در آن آنها می توانند. آینده هم از دو رقیب قابل توجه است حرکت می کند و به احتمال زیاد مورد استقبال مارک امید به دست آوردن بازده بهتر در هزینه های این سال است.

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im