رابرت لوییس-منینگ: کشتی ها در لنگر: نه چندان پنهان درس از راه آهن محاصره

Category: ونکورسان Comments: No comments

نظر: دولت کانادا نادیده گرفته شده است این واقعیت است که کانادا متنوع تجاری و زنجیره تامین به گسترش آبراه و بستگی به در دسترس بودن لنگرگاه.

یک کشتی در لنگرگاه نادر بینایی به زبان انگلیسی در خلیج. راه آهن راه بندان سراسر کشور منجر به افزایش در تعداد زیادی از کشتی های باری در حال انتظار برای بارگذاری و یا خالی کردن در بندر ونکوور. داریل DYCK / کانادا مطبوعات

اگر شما در ساحل زندگی می کنند از میلاد آن را به دست غیر ممکن است اثرات اخیر راه بندان راه آهن و بنادر. کشتی های در حال انتظار برای کانادا صادرات محموله برای رسیدن به در اصلی غرب سواحل بنادر در حال حاضر اشغال ممکن است هر موقعیت لنگرگاه در آبهای محلی و حتی loitering سواحل و وضعیت احتمال وخیم تر شدن در کوتاه مدت. حتی اگر کانادا در سیستم حمل و نقل خود را از سر گرفت ظرفیت کامل فردا بازیابی خواهد شد بسیاری از هفته.

کانادا حمل و نقل در چارچوب یک سیستم شبکه و مانند هر شبکه آن است که اگر موفق با رویکرد سیستم های تک نقطه شکست می تواند منجر به تفکیک شبکه است. دولت کانادا نادیده گرفته شده است این واقعیت است که کانادا متنوع تجاری و زنجیره تامین به گسترش آبراه و بستگی به در دسترس بودن امن لنگرگاه. محاصره و سایر اخیر مسائل مربوط به راه آهن و بندر خدمات برجسته جدی نیاز به یک رویکرد سیستمی به برنامه ریزی و مدیریت کانادا آبراه.

لنگرگاه یک جزء حیاتی از کانادا حمل و نقل چارچوب است. کشتی ها استفاده از آنها به عنوان پناهگاه امن برای نیاز قبل از بارگذاری بازرسی منتظر ورود محصولات خاص به ساحلی پایانه و برای پیشرفت آماده سازی برای سفر به بازارهای جهانی است. با وجود این هدف شرکت های باربری برای مدیریت محموله مسئولانه با “فقط در زمان تحویل” کشتی ها ممکن است چندین بار به پایانه از لنگرگاه تا زمانی که آنها به طور کامل و با خیال راحت لود برای اقیانوس آرام سفر. از بیش از 12000 حرکات عروق در B. C. ساحل در سال گذشته 44 درصد از این بودند و یا از لنگرگاه.

داشتن قابل پیش بینی مدیریت و نظارت لنگرگاه ضروری برای موفقیت صادرات کانادا بالا-ارزش منابع طبیعی و کشاورزی و جنگلداری محصولات. در حالی که این اتفاق در کانادا بنادر وجود دارد عدم مدیریت در جاهای دیگر. در واقع حمل و نقل کانادا شده است تمایلی به اعمال قدرت خود برای ایجاد لنگرگاه. حتی تعداد کمی از اضافی لنگرگاه برای کشتی های بزرگ را یک تفاوت قابل توجهی — جدید ده لنگرگاه می تواند به افزایش تجارت سیالیت و کاهش اثرات به جوامع محلی. کانادا باید اصلاح قوانین کلیدی و پیاده سازی یک برنامه مدیریت است که به رسمیت می شناسد این شرایط علاوه بر به حداقل رساندن زیست محیطی و فرهنگی و اجتماعی.

کانادا در آبهای ساحلی نیاز به مدیریت حمل و نقل دالان که شامل اضافی لنگرگاه. در این رابطه کانادا سهوا ساخته شده محصولات و کالاها که در کانادا کسب و کار تولید و صادرات در سطح جهان کمتر رقابتی از طریق بیش از حد پیچیده و تکه تکه رویکرد به ارزیابی و مدیریت بازرگانی دریایی حمل و نقل است که کنوانسیون های بین المللی احترام می گذارد.

وجود دارد 16 موجود برنامه فدرال طرح در B. C. که نفوذ تجاری دریایی و حمل و نقل این تعداد به احتمال زیاد به افزایش است. این طرح ها شامل اما نه محدود به توسعه مناطق حفاظت شده مدیریت تولید گازهای گلخانه ای در, دریایی, حمل و نقل, برنامه ریزی احتمالی در معرض خطر حفاظت از گونه های دریایی و پرداختن به نگرانی های بومی و جوامع ساحلی. تقریبا در همه موارد کمی وجود دارد که ادغام یا هماهنگی بین طرح های آن را به عنوان مربوط به حمل و نقل و عدم هماهنگی این برنامه با کانادا زنجیره تامین و تجارت اهداف است.

اگر نگرانی در مورد بازرگانی دریایی حمل و نقل هستند به خطاب مناسب در یک رویکرد سیستم وجود خواهد داشت نیاز به شدید ارتقاء به منطقه ای نظارت و مدیریت و بهبود هماهنگی بین مناطق فدرال و ادارات و ستاد ملی. در حالت ایده آل کانادا را یک واحد دریایی اقتدار مانند بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا و استرالیا و سنگاپور.

تجاری و حمل و نقل در نتیجه 30 میلیارد دلار از فعالیت های اقتصادی سالانه در کانادا و حرکت بیش از $200 میلیارد دلار کالا به بازارهای جهانی است. دریایی در بخش حمل و نقل حیاتی برای حمایت از تجاری کانادا و کانادا ادامه داد: رفاه و استاندارد زندگی بالا بستگی به توانایی ما برای ارائه منابع کالا و مردم مسئول و رقابتی شیوه ای. در زمانی که تجارت به طور فزاینده ای در معرض هر دو خارجی و عوامل داخلی هر تلاش باید برای به حداکثر رساندن بهره وری از کانادا حمل و نقل دریایی دالان از جمله لنگرگاه در حالی که جلسه انتظارات برای افزایش حفاظت ساحلی و پرداختن به تغییرات آب و هوا.

رابرت لوییس-منینگ است که رئیس جمهور از ونکوور-بر اساس اتاق های حمل و نقل.


نامه به سردبیر ارسال شود باید به [email protected].

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل [email protected].

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>