Roku, Inc. ممکن است بزرگترین اپراتور tech
در خارج وجود دارد, اما آن را به زور آن با شرکت های رسانه ای خود را به عنوان دروازه بان جریان قدرت رشد می کند و برنده شدن اعتماد برخی از تحلیلگران وال استریت.

دیروز پس از
تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از Nielsen آخرین تعداد مخاطبان گزارش Needham
تحلیلگران لورا مارتین و دن مدینه به یک “underperform” امتیاز برای Netflix بکشد در حالی که نتیجه رسید که Roku است “برنده خبرخوان” در داخلی جریان جنگ.

این
تحلیلگران بر این باورند که Netflix در افزایش نقطه ضعف به عنوان یک مبتنی بر اشتراک ویدئو در تقاضا (SVOD) خدمات وجود دارد به طور قابل توجهی بیشتر تقاضا برای Roku و دیگر رایگان
تبلیغات-پشتیبانی AVODs. دومی را ادامه خواهد داد به سیفون کردن SVOD مشتریان آنها را پیش بینی کند.

تبلیغات

تبلیغات

نیلسن داده ها نشان می دهد 84 درصد از OTT خانواده ها نشان می دهد که هزینه
مهم ترین عامل در انتخاب یک SVOD خدمات و 42 درصد گفت: آنها به لغو یک SVOD چرا که آنها با استفاده از آن به اندازه کافی برای توجیه هزینه.

تقریبا
نیمی (47 درصد) از Nielsen پاسخ دهندگان گفتند که اشتراک اضافی SVODs برای دسترسی به مطالب بیشتر.

اما Needham تحقیقات نشان می دهد که در حالی که 62 درصد
از خانه های ایالات متحده مشترک به بیش از یک SVOD فقط 10% عضویت به چهار یا بیشتر — به احتمال زیاد نشان می دهد که بسیاری از آنها جایگزین کردن یکی برای دیگری به جای امید بستن به پرداخت برای بیش از دو یا
سه اشاره کرد مارتین و مدینه.

با توجه به این که Netflix است که با قیمت بالاتر ($8.99 در هر ماه برای پایه تا $15.99 برای حق بیمه) نسبت به رقبا از جمله دیزنی+ ($6.99) اپل
TV+ ($4.99) و آینده طاووس streamer ($4.99 با تبلیغات $9.99 بدون, برای کسانی که نمی Comcast/Cox, کابل, کاربران), آن می تواند از دست دادن به عنوان بیننده باید گزینه های بیشتر آنها بر این باورند.

در ضمن Roku اخیر با مشخصات بالا نبرد با فاکس — که در آن حذف دسترسی به روباه OTT از طریق دستگاه های خود را دو روز قبل از سوپر باول (هر چند دو
آمد به یک توافق ساعت قبل از بازی) — فقط نوک ضرب المثلی کوه گزارش اطلاعات.

در حالی که Roku $16 میلیارد دلار سرمایه گذاری در بازار است
به مراتب بیشتر tech giants’, “آن را نزدیک به 40 درصد از بازار برای پخش در دستگاه های ساخت آن را پیشرو راه بسیاری از خانواده ها جریان ویدئو بر روی خود تلویزیون” اشاره tech
انتشار.

“سرگرمی مدیران می گویند که Roku غالبا تلاش می کند تا انعطاف پذیری است که از قدرت برای گرفتن پول بیشتر از شرکت های سرگرمی است که برنامه های در حال انجام در دستگاه های Roku —
با مخلوط نتایج تا کنون.”

این مذاکرات — که منجر به نزدیکی-تعلیق از دستگاه های Roku برای دیگر برنامه های تلویزیون از جمله NBCUniversal و AMC شبکه’
— تبدیل شده اند “به طور فزاینده ای شدید” به عنوان Roku به دنبال افزایش آن در تبلیغات, کسب و کار می گوید ،

Roku است فشار برای حقوق برای فروش, سرگرمی, شرکت های OTT
آگهی موجودی — و با فاکس بنا به گزارش ها همچنین تلاش برای امن محتوای یکپارچه برای آن AVOD کانال Roku.

“من فکر نمی کنم Roku دارای تمام کلید ها اما حس من این است که آنها
می گویند ما می توانید انجام دهید بهتر است در فروش تبلیغات از شما می توانید” مشاهده داگ Knopper از بنیانگذاران و سابق شرکت مدیر عامل شرکت Comcast در ازادی حرکت و جنبش آگهی های پلت فرم. “به عنوان یک نتیجه, آنها در حال رفتن
برای یک قطعه بزرگتر از پای.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su