رولز-رویس: ساخت یک اثر در زمان نامشخص

با یک تاریخ غنی که قدمت آن به سال 1884 Rolls-Royce نام خانواده است که مترادف با هر دو لوکس و عملی است. برای بسیاری از ما, تصاویر, یاد, انگلیسی, اتومبیل ممکن است به ذهن آمده – اما شما ممکن است در حال حاضر می دانیم که این خودرو بخشی از کسب و کار فروخته شد و در سال 1980 و امروز, Rolls-Royce Holdings یکی از جهان پیشرو صنعتی فن آوری شرکت با تمرکز بر پیشگام قدرت است که مسائل مربوط به دیدار جهان حیاتی قدرت نیاز دارد.

این شرکت شده است مسئول برخی از جهان بزرگترین پیشرفت در تکنولوژی و مهندسی; در سال 1918 آنها طراحی شده aero موتور که صفحه اول مستقیم پرواز اطلس و امروز آنها در حال دفاع از پرواز الکتریکی و پایدار قدرت. و در پاسخ به Covid-19 بحران رولز رویس است که پیدا کردن راه هایی برای کمک به خط مقدم مبارزه با این ویروس از افزایش به یک چالش در انگلستان به عنوان بخشی از یک کنسرسیوم از شرکت های به اهدای PPE تجهیزات به خط مقدم بهداشت و درمان کارگران و 3D چاپ جدید ماسک.

این شرکت با نام تجاری و اختراعات بیمه یک نیروی کار جهانی که دارای 50,000 کارکنان در سراسر 50 کشور در سراسر جهان.

سحر Hollingworth جهانی است که کارفرما نام تجاری سرب در Rolls-Royce شغلی که نیازمند بینش همدلی و خلاقیت… نه به ذکر است یک درک عمیق از نام تجاری, ارتباطات و تفاوت های ظریف از بازارهای مختلف در سراسر جهان است.

در طی 30 دقیقه تماس با ما در مورد تاثیر COVID-19 را در Rolls-Royce نام تجاری کارفرما چرا اکنون زمان مناسبی برای نگاه به داخل و تمرکز بر روی مردم خود را و چگونه برای اطمینان از سلامت روانی و رفاه جهانی نیروی کار در طول زمان بحران.

آنیا: چه شده است شما را proudest ‘Rolls-Royce لحظه’ بیش از دو هفته گذشته?

سحر: من افتخار می کنم از اینکه چگونه سازمان را اقتباس کرده است به سرعت به ارائه پشتیبانی در مبارزه با Covid-19. ما ساخته شده بسیاری از خارجی, اطلاعیه ها, اما آن را در حال حاضر دانش عمومی است که ما بخشی از کنسرسیوم در انگلستان محوری به تولید هواکش و ما شده ایم اهدای تجهیزات حفاظت شخصی به بیمارستان. ما نیز اهدا یک ژنراتور برق موتور به یک بیمارستان جدید در ووهان. هر روز می شنوم در مورد اعمال سخاوت که بالا بردن من.

ما از تلاش افراد به تفاوت بیش از حد. یکی از مهندسان ما در آلمان اقتباس از یک طراحی برای یک ماسک است که می توان با استفاده از چاپ 3D. در حال حاضر تیم از افراد مختلف در جغرافیای در حال تولید ماسک برای بیمارستان های محلی.

چه به من افتخار است که روح سخاوت در راه است که در آن مردم در حال نوآوری به منظور کمک و ایجاد اختلاف و دانستن این است که من بخشی از یک سازمان است که واقعا نمی مراقبت. آن را به خوبی ببینید که آشکار و ملموس در سهم.

آنیا: بحث ما از طریق خود شرکت comms در طول این زمان.

سحر: Rolls-Royce بسیار اندیشمندانه در مورد آن ارتباطات خارجی و داخلی.

ما مدیر ارتباطات خارجی و با نام تجاری ریک Wray, در زمان های حساس و رویکرد عملگرایانه به بحران است. در ابتدا ما تماس گرفته شده همه چیز را به مدت دو هفته و دوباره. به عنوان شیوع تکامل یافته و به سرعت در حال گسترش برخی از چیزهایی که ما قبلا برنامه ریزی شده به بحث در مورد نیستند مربوطه دیگر و چیزهایی که ما در حال حاضر می خواهم به بحث در مورد مربوط به بحران مانند به رسمیت شناختن کار از مراقبت های بهداشتی جوامع حرفه ای پزشکی و سازمان است که بخشی از راه حل است. بنابراین مانند بسیاری از شرکت ها وجود دارد یک حس باور نکردنی از جامعه و همکاری.

از یک داخلی منظر داخلی comms تیم رهبری سالی شارپ دارای دمیده من دور از نظر ساختار ارتباطات سازگار است و سرعت خود را از واکنش. ما Covid-19 microsite که فراهم می کند راهنمایی برای بازارهای مختلف و مناطق جغرافیایی در سراسر جهان به روز شده است گاهی اوقات تا 20 بار در روز. من می دانم که اختتامیه جشنواره صنعت چاپ که مسئول سایت و محتوای آن! من در اوردن من کلاه به این تیم است.

دیگر چیزی که من تجربه کرده ام در طول هفته گذشته-و-نیم است که همه ما در این شرکت که نقش مهمی در برند و ارتباطات کشیده اند با هم حتی محکم تر به عنوان یک تیم. ما بسیار ایالات جامعه هماهنگی در اطراف ما چگونه ارتباط به بازار داخلی و مخاطبان است.

برخی از ما در حال پوشیدن کلاه که ما معمولا نمی پوشند. امروز صبح برای مثال من نوشت: یک داستان برای یک وب سایت خارجی که ممکن است معمولا انجام شده توسط یک سازمان یا یک حزب متفاوت اما من خوشحال به انجام این کار – آنچه مهم است این است که ما همه با هم بکشید.

آنیا: چه اقدامات شما قرار دادن در محل برای اطمینان حاصل شود که رولز رویس نیروی کار احساس می کند بخشی از جامعه در حالی که WFH?

سحر: آنچه من شاهد است که ترکیبی از اقدامات استراتژیک (که یکی می تواند استدلال می کنند در حال بالا-پایین) اما همچنین بسیاری از آلی و پاسخ در سراسر کسب و کار است که مردم به اشتراک گذاری. در شرایط بالا به پایین اقدامات کسب و کار شده است با تمرکز بر چند چیز: چگونه ما از رهبران و مدیران به بهترین نسخه از خود و حمایت از تیم خود را در طول بحران ؟ آموزش نکات و بینش رفته اند. به طور مشابه بسیاری از داخلی تعامل شده است و مردم را تشویق به ماندن متصل.

نیز وجود داشته اند واقعا عالی آدرس از رهبری از طریق ویدئو – این بوده است قدرتمند از نظر کمک به مردم درک کنند که ما در آن با هم.

ما همچنین راه اندازی اضافی داخلی شیون و زاری جامعه طراحی شده برای بالا بردن و حمایت از هر یک از دیگر در حالی که ماندن متصل. من واقعا لذت بردم همکاری با داخلی comms در این ابتکار! آن را فراهم می کند یک چتر برای محتوای آلی که حباب در شیون و زاری از تیم های مختلف – خانه-کار, نکات خانه مدرسه راهنمایی و حتی خانه-نکات تناسب اندام. ما با استفاده از نوشته های الهام بخش و اشاره به دعوت از مردم برای به اشتراک بگذارید تا هر کس در این شرکت می تواند به عنوان آنجا که ممکن است و همه ما احساس می کنید بخشی از یک جامعه است.

آنیا: چگونه می توانم به شما فکر می کنم این دوره تاثیر کارفرما نام تجاری خود را?

مقدار زیادی از آن باقی مانده است دیده می شود در چگونه ما همچنان به برقراری ارتباط پاسخ ما به بحران است.

کسب و کار همگانی داخلی ما مخاطبان زیرا آنها هستند که احساس تاثیر رویکرد ما و تصمیم گیری. بنابراین ما کمتر شده است vocal خارجی طی دو تا سه هفته و بسیار آگاهانه ،

من فکر می کنم همه کسب و کار در نظر گرفته خواهد شد توسط آنها چگونه پاسخ به بحران و نه هر کسب و کار به عنوان یک قهرمان در طول این زمان. برای ما من فکر می کنم آن را در مورد نشان دادن انسانیت ما. ما در حال نشان دادن یک رویکرد انسان و من امیدوار هستم که این را منعکس حسن نیت و ارزش ويژه برند است که ما باید به عنوان یک کارفرما به دلیل Rolls-Royce آیا واقعا در مورد مراقبت از مردم خود و در مورد جوامع ما.

ما تمام مردم استراتژی بیمه مراقبت از ما قول می دهم که در مورد پرورش یک محیط که در آن مردم می توانند واقعا به خود و توان خود را به بهترین. هر روز من مردم و پیدا کردن راه های خلاق در طبیعی جدید را که یک واقعیت است.

من امیدوار هستم که با انسانیت ما و برخی از تواضع ما قادر خواهد بود برای حفظ شهرت ما را به عنوان همه چیز آشکار. وجود دارد بسیاری از ابهامات است که آن سخت است برای پیش بینی نتایج, اما من ایمان ما رهبری است. آنها نشان داده ایم بزرگ قدرت و همدلی و ساخت شده اند لازم است تصمیم گیری های دشوار پس از نگاه مردم ما و کسب و کار.

آنیا: آیا شما از قرار دادن هر گونه اقدامات در محل برای کمک به کارکنان با سلامت روان و تندرستی در طول این زمان ؟ آیا شما هر گونه بالا راهنمایی کنید ؟

سحر: ما بسیار خوش شانس بود که یک افسر ارشد پزشکی دکتر دیوید Roomes که درگیر شده است و پس از چین برای اولین بار نهفته و ما همچنین یک روانشناس بالینی استفانی فیتز جرالد که تمرکز ذهنی پر رونق است. ما بسیار خوش شانس در این راه به عنوان این همواره تمرکز برای سازمان است.

تندرستی یکی از مستاجران از ما EVP بنابراین ما شده اند قادر به مرحله و مقیاس راهنمایی هایی که ما ارائه می دهیم. ما در حال تمرکز بر چهار حوزه کلیدی; سلامت جسمی, سلامت روانی, حفظ یک حس اجتماعی و حمایت از مدیران را به انجام کار درست و پرورش که احساس سلامتی.

وجود یک بخش کامل در جدید ما Covid-19 microsite که بر حفظ سلامتی در حالی که کار در خانه و تقویت پیام های اطراف مطمئن شوید که شما را خاموش و در پایان روز به دنبال پس از خود را تغذیه و آبرسانی و نه بیش از غرقه شدن در اخبار و انتخاب منابع معتبر از اطلاعات است.

آنیا: چه شده است بزرگترین چالش ها برای غلبه بر در این دوره ؟

سحر: بزرگترین چالش برای غلبه بر شخصا پیدا کردن راه های جدید برای پلاگین به تمام های مختلف داخلی جوامع کمک به کارفرما نام تجاری دستور کار در حالی که کار از راه دور و با استفاده از یک شبکه که زور زدن به جای افزایش کاربران جدید (ما پس از گسترش شبکه به لطف استرلینگ تلاش ما این تیم!) همه ما comms تیم تا به حال به دوباره ارزیابی reprioritise وفق دهند و به سرعت حرکت می کند. حرکت صعودی است که من در حال حاضر عمیق تر تعبیه شده در کسب و کار از من بود که قبل از بحران و در منظم تر هم ارتباطی با شرکت comms داخلی comms نام تجاری جامعه و البته استعداد اکتساب.

بزرگترین چالش رسیدن به آن نقطه و در حال حاضر که من آن را احساس می کند خیلی بهتر است و ما در پاسخ به عنوان یک جبهه متحد. برقراری ثبات در راه های جدید کار یک چالش بود و آن را ضروری و یکی برای من برای غلبه بر, در سفارش به احساس می کنم مثل من می توانم کار من است.

آنیا: چه راهنمایی به شما به شرکت های کوچکتر برای چگونه برای حفظ ‘کارفرما نام تجاری’ در بودجه ؟

سحر: ما همچنین عامل در بودجه تنگ است به طوری که آن را نه فقط شرکت های کوچکتر که نیاز به انجام بیشتر با کمتر. من می توانم همدردی با این چالش!

من تصور اکثر کارفرما نام تجاری حرفه ای (و یا کسانی که در حواله) در حال رفتن به انجام بیشتر خود را در ماه های آینده. در حال حاضر آن را در مورد داشتن یک مربوط صدای انسان بودن و مهم تر از دستیابی به محتوای کامل. اجازه ندهید کمال به دشمن چیزی است که معنی دار و ارزشمند است.

نترس با استفاده از مهارت های مختلف و یا رسانه و اهرم مهارت های خود را در درون تیم. شما می دانید که ما باید به مهارت های تجاری به یک مدرک برای کمک به یکدیگر به طوری خلاق و مبتکر باشد.

استفاده از خود مردم است. درخواست برای اجازه به اشتراک گذاری داستان های خود و کارکنان خود را به طرفداران خود را.

آنیا: چه چیزی شما را از این تجربه آموخته است که شما در حال رفتن به حمل به جلو ؟

سحر: قطعا بیشتر تماس های ویدئویی. من واقعا احساس می کنم خیلی بیشتر متصل به مردم زمانی که من می توانید آنها را ببینید – شما می توانید به خواندن حالات چهره و احساسات بنابراین من قصد دارم به انجام بیشتر از آن

همچنین ساخت بیش از تلاش برای ماندن بیشتر عمیقا در ارتباط با همکاران در خارج از کشور. در یک راه عجیب و غریب جهان احساس می کند و حتی کوچکتر از آن و من می خواهم برای حفظ این احساس در ارتباط بودن.

آنیا: آیا شما هر گونه مشاوره برای دیگر کسب و کار و یا نام تجاری کارفرما منجر به خارج وجود دارد ؟

سحر: من فکر می کنم آنچه را کمک به من به خاطر سپردن است که این خواهد شد وجود خواهد داشت و طرف دیگر که ما برسد. در این میان باقی مانده سازگار کاملا کلیدی است. من به نظر می رسد به ارزیابی مجدد اولویت های من تقریبا روزانه است.

نگه داشتن ایمان است که ما را از این طریق دریافت کنید و آن را به عنوان فرصتی برای خلاق با راه حل های که شما می آیند تا با. فکر می کنم که خود را به عنوان پوشش نقره ای.

لت جونز, عاقلانه

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im