در حالی که بسیاری از کشورها شروع به راه اندازی مجدد فعالیت های اقتصادی برای بسیاری از کسب و کار چند ماه گذشته دشوار بوده است به عنوان مستند اقدامات را به قطع زنجیره تامین خرده فروشی کانال ها و شیوه های کار. در پاسخ برندها از همه اندازه و دیجیتال بلوغ را با عجله به پیدا کردن راه های جدید برای دسترسی به مشتریان آنلاین.

پیدا کردن حق e-commerce strategy نیست همیشه ساده به عنوان کارشناسان از Wix, Jellyfish و یاقوت عشق مشترک با درام در درام Can-Do جشنواره است.

دادن بافت به مقیاس رشد است که تجارت دیده است و در این سال Wix سر از تجارت الکترونیکی بازاریابی Liat Gurwicz می گوید: آن تجار بودند با دیدن هر چیزی بین 100 تا 500% رشد در پیشرو دسته.

“از نظر سازمان ها و حرفه ای که ایجاد وب سایت برای مشتریان در Wix آنها ایجاد دو و نیم بیشتر وب سایت های تجارت الکترونیکی در مقایسه با همان آخرین دوره سال است. بار ها قطعا متفاوت است و برای سازمان ها و کسب و کار به طور یکسان آن را نیز یک فرصت برای تکامل و رشد کسب و کار خود را,” او می گوید.

در مورد بازار

برای بسیاری از مارک های این ماه عامل اصلی دیکته e-commerce تصمیم گیری شد و با سرعت به بازار و فریب سالم بازار. سیستم عامل های مانند آمازون و eBay و یا حتی Facebook و گوگل ارائه مخاطبان آماده.

Gurwicz می گوید: نقطه شروع باید همیشه تصمیم گیری آنچه شما می خواهید به عنوان یک نتیجه و سپس نسبت به آن است. اگر نتیجه مورد نظر خود را برای جذب مشتریان جدید و سپس یک بازار می تواند حق انتخاب او می گوید:.

“بازار آنلاین در حال راه های زیادی برای رسیدن به مشتریان که” به طور فعال در جستجوی خریداران آنها به راحتی می توانید فهرست را از طریق بسیاری از محصولات از بسیاری از مقوله های مختلف. آمازون و eBay در میان محبوب ترین در بازار است که ارائه یک نام تجاری دسترسی به بسیاری از خریداران. اما آنها همچنین می تواند واقعا رقابتی است. به عنوان مثل من گاهی اوقات پیدا کردن که کوچکتر بیشتر تو رفتگی در دیوار بازار در واقع ممکن است در نهایت ارائه یک نام تجاری دید بیشتر و تولید فروش بیشتر حتی اگر آنها‘دوباره نه لزوما به عنوان بزرگ به عنوان بزرگتر, بازار,” او اضافه می کند.

راب Pierre بنیانگذار و مدیر اجرایی دفتر آژانس دیجیتال چتر دریایی می گوید: یک مشکل اساسی با این بازار این است که آنها به عنوان دیواره باغ بنابراین برندها کمتر دسترسی به داده ها. او استدلال می کند که برای مصرف کنندگان آنها نیز تحقق نقش تحکیم تعداد روابط ما را با مارک های.

“شما باید یک حد خاص به تعداد روابط شما می توانید. یک بازار است, تحکیم آنیک گروه از مردم که شما می توانید دسترسی به. اما اگر هر واحد تجاری در تلاش بود برای ایجاد ارتباط با شما, شما می توانید تصور کنید که این تاثیر است کهرفتن به. ما تنها ظرفیت بسیار زیادی. وجود خواهد داشت برخی از که شما در حال رفتن به بهترین دوستان با; مشتریان است که شما در حال رفتن به ساخت و روابط با, که شما می توانید به صحبت به طور مستقیم و دریافت بازخورد. آنها احتمالا خود را برای رفتن به بزرگترین طرفداران و به شما کمک کند حتی فروش محصول خود در آینده, اما شما همچنین باید به در نظر گرفتن بازار. که تعادل از ساخت مطمئن شوید که شما یک حضور در همه جا است که واقعا مهم است,” او می گوید.

این مورد برای D2C

یاقوت عشق D2C دوره لباس زیر و مایو, برند, از نیویورک بر اساس. بنیانگذار کریستال اتین تاکنون ساخته شده است او پایه مشتری وفادار کردن مستقیم سایت و همچنین به عنوان بازاریابی در سراسر اجتماعی و کانال های دیجیتال. او بیش از حد دیده می شود کسب و کار خود را در طول رشد این بیماری همه گیر به عنوان مردم به دنبال مارک های جدید برای کمک به آنها را سالم تر و شادتر.

اتین می گوید که در حالی که او را در نظر بگیرید بازار در آینده در برخی از مراحل او را با تمرکز بر ایجاد نام تجاری خود را به طور مستقیم به دلیل آن را بهترین راه برای رسیدن به مشتریان خود می دانم.

“برای چند سال گذشته که من در حال اجرا شرکت من در بر داشت که مستقیم بهترین بود برای به دست آوردن نزدیک به مشتریان ما. ما می دانیم که مشتریان ما است. من می توانم به شما بگویم آنچه که مشتریان من در حال انجام در حال حاضر قبل از آنها حتی می گویند هر چیزی که آنها‘دوباره دیوانه و یا زمانی که آنها خوشحال هستیم. ما دقیقا می دانند که مشتری ما است. من فکر می کنم با رفتن در بازار آن را به ما اجازه انجام این کار را واقعا در عمق با مشتریان ما و می دانم که ما در حال فروش است. شما واقعا لازم نیست که یک کسب و کار مگر اینکه شما واقعا درک که شما در حال فروش به,” او می گوید.

Gurwicz می افزاید: به این نقطه با این استدلال که به دلیل D2C مارک های چنین مخل نیروی است که آنها تسلط هنر درک مشتری.

“در هسته خود D2C اجازه می دهد تا کسب و کار را مختل تاسیس صنایع توسط برش خرده فروش به منظور خود که به صورت end-to-end ارتباط با مشتری. به طور معمول DTC می تواند مارک های دنیا در این وب سایت هدف قرار دادن به طور مستقیم digital-اولین مخاطبان یا مشتریان آنلاین و آنها‘دوباره بسیار متمرکز در رانندگی بیشتر صمیمی ارتباط با مشتری خود را,” او اضافه می کند.

سازمان دیده بان جلسه کامل بر روی تقاضا در اینجا.

این مورد برای هر دو

در نهایت هر نام تجاری‘s e-commerce نیازهای متفاوت است. وجود یک اجماع است که نیازهای مختلف نیاز به روش های مختلف در زمان های مختلف.

برای Gurwicz برندها نیاز به در نظر گرفتن یک آزمون-و-یادگیری با رویکرد زیرا هر کانال دارای هزینه ها و منابع به آن متصل است.

“هر e-commerce کانال دارای هزینه است. این یک پولی هزینه استفاده از آن را برای کسب و کار شما و هزینه های بازاریابی و آن را به هزینه و زمان برای شما برای تیم خود را برای تلاش های خود را. آن چیزی است که یک نام تجاری باید مایل به تست و سعی کنید کانال های مختلف در بازار های مختلف و ببینید که در آن آنها قادر به تاثیر و نمی شود ترس به چیزهای جدید را امتحان کنید. برندها نیز نباید ترس به آن تغییر دهید تا زمانی که چیزی نیست که به عنوان موثر به عنوان آن را به طور بالقوه بود و یا اگر مشتریان شما رفتار متفاوت و یا وجود یک روند جدید یا یک فرصت جدید در جایی دیگر. استفاده از هر کانال با این نسخهها کار برای شما با نام تجاری و مشتریان خود را در زمان مناسب برای کسب و کار خود را,” او می گوید.

مستند فراتر از

به عنوان خریداران بازگشت به فروشگاه های فیزیکی این سوال در بسیاری از خرده فروش‘s ذهن این است که آیا آنها نیاز به ادامه به سرمایه گذاری به شدت در تجارت الکترونیکی.

پیر می گوید که مردم بعید به بازگشت به حال به طور کامل متکی فیزیکی تجارت در حال حاضر که آنها را به تغییر رفتار خود. برای مارک های این بدان معنی است که ترکیب بهترین از آنلاین و آفلاین تجربه خواهد بود مهم تر از همیشه.

“جهان تغییر کرده است در طول این دوره است. سه سال از تغییر رخ داده در سه ماه. همه علامت های تجاری نیاز به در نظر بگیرید در حال حاضر این است که چگونه شما می توانید درگیر و چگونه شما می توانید بهره برداری از تمام مزایای که دیجیتال به ارمغان می آورد به ما محیط می گوید:” Pierre.

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد چگونه برندها باید به فکر کردن در مورد استراتژی های تجارت الکترونیکی در میان تغییر رفتار مصرف کننده, گوش دادن به جلسه کامل در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de