S4M و VIOOH وارد مشارکت جهانی برای کمک به بازاریابان فعال آه و تبلیغات تلفن همراه

S4M درایو به فروشگاه پلت فرم نشان داده است که آن را وارد یک مشارکت جهانی با VIOOH پیشرو در برنامه ریزی و تجارت پلت فرم برای برنامه ریزی, خرید و فروش خارج از خانه (OOH) تبلیغات. این سرمایه گذاری اجازه خواهد داد که بازاریابان به طور موثر ترکیب تلفن همراه و آه به درایو در فروشگاه ترافیک پا.

این پیشنهاد در دسترس در ابتدا در چندین بازارهای کلیدی از جمله ایالات متحده, انگلستان, ایتالیا, بلژیک, آلمان, هلند و فنلاند با در دسترس بودن در APAC به زودی قادر می سازد S4M مشتریان برای فعال کردن حق بیمه دیجیتال خارج از خانه (DOOH) موجودی از طریق S4M در حالی که برنامه ریزی درایو خود را-به-فروشگاه مبارزات.

مشارکت برجسته S4M سرمایه گذاری برای حرکت به سمت یک omnichannel درایو به فروشگاه ارائه. با ما بزرگسالان صرف بیش از سه ساعت در روز در گوشی های هوشمند خود را با توجه به eMarketer روشن است که تلفن همراه است که هنوز کلید دستگاه برای رسیدن به مردم و باعث مصرف کننده اقدام, اما از آن است که به طور فزاینده مهم برای ترکیب ترکیبی از رسانه ها به موثر ترین ساخت درایو به فروشگاه مبارزات.

دیجیتال خارج از خانه همچنان به رشد به عنوان یک بازاریابی موثر رسانه با تبلیغ صرف پیش بینی شده برای رسیدن به $8.7 میلیارد دلار در ایالات متحده به تنهایی توسط 20232. با تاثیر بالا دادن DOOH نخست کانال برای افزایش کارآیی کلی از یک کمپین تبلیغاتی است و رسیدن به ارائه واقعا متحد با نام تجاری تجربه زمانی که در میان یک کمپین رسانه ای مخلوط کنید.

امروز چند دستگاه جهان برندها اغلب نیاز به کانال های متعدد به منظور واقعا تبدیل به یک مصرف کننده. ترکیبی از تلفن همراه و DOOH استفاده می شود به طور همزمان در یک درایو به فروشگاه کمپین می دهد علامت های تجاری توانایی هدف قرار دادن مناطق مربوطه در سراسر فروشگاه های خود را و بیشتر برسد و تاثیر است که یکی از این کانال می توانید ارائه خود را در آن در نهایت رانندگی بیشتر بازدیدکننده داشته است خود را به جسمی نقطه از فروش. با S4M پلت فرم تبلیغات ادامه خواهد داد برای دسترسی به بلند را اندازه گیری رانده شده توسط خود را DOOH و موبایل مبارزات.

این اطلاعیه به شرح زیر بیانیه ای از VIOOH-صاحب JCDecaux اعلام S4M به عنوان درایو خود را-به-فروشگاه شریک است که اجازه خواهد داد که تبلیغ به خرید درایو به فروشگاه مبارزات هر دو در JCDecaux را آه شبکه در تلفن همراه با استفاده از S4M پلت فرم.

S4M جهانی ,chief executive officer, Christophe Collet گفت: “این همکاری با VIOOH یک حرکت استراتژیک برای ما به خدمات بهتر به مشتریان در درایو خود را-به-فروشگاه مبارزات. در S4M ما تخصص در رانندگی بیشتر مصرف کنندگان به فروشگاه ها, رستوران ها و نمایندگی و با باز کردن پیشنهاد ما به دیگر انواع رسانه ها برای افزایش قدرت, موبایل, ما می تواند تبدیل به یک واقعا موثر omnichannel DTS شریک برای افزایش بازدید آجر و ملات و مکان است. به عنوان پیشرو در ارائه دهنده DOOH, VIOOH است که این پلت فرم ایده آل برای ما به همکاری با ما پشتیبانی ماموریت و بهتر کمک به خرده فروشان واقعی رسیدن به نتایج کسب و کار.”

گاوین ویلسون رئیس درآمد افسر در VIOOH گفت: “یکی از فراگیر مزایای برنامه ریزی آه توانایی خود را برای ارائه بسیار هدفمند omnichannel مبارزات هستند که هر دو موثر و تاثیرگذار. تحقیقات اخیر نشان می دهد که آه دیسک به طور متوسط 17 درصد افزایش در گوشی های هوشمند فعالانه با این ترکیب از DOOH و تلفن همراه ما در حال ارائه یک بدون درز و معنی دار تجربه برای مصرف کنندگان است.”

“ما را خوشحال و برای همکاری با S4M در سفارش به مشتریان خود را قادر به به طور موثر ترکیب آه و تبلیغات تلفن همراه. S4M است که شریک زندگی ایده آل برای ارائه یک کانال چند راه حل در سراسر جهان در نهایت کمک به برندها برای ارائه قوی تر از تبلیغات است.”

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im