داده ها امن کسب درآمد است این پل به مرز بعدی از تبلیغات دیجیتال

تبلیغات بازار تکنولوژی مشغول لایه بندی حریم مطابق به هر جنبه ای از داده های تجاری.

و پس از آن باید باشد. کشت از حریم خصوصی قوانین و مقررات است که هدف قرار دادن و استفاده از دیتا مرکزی است برای گفتگو. پیچیدگی جدید و قریب الوقوع قانون در سراسر جهان نشان دهنده یک میدان مین برای تبلیغ کنندگان که مایل به اجرای تبلیغات دیجیتال در سراسر بسیاری از سیستم عامل برنامه های کاربردی و وب سایت ها.

با مرگ شخص ثالث کوکی های سیستم عامل برای آگهی های فن آوری در حال تغییر است. که باعث می شود این زمان مناسب به طلیعه چیزی بودن در یک عصر جدید از خودکار گردش کار ساخته شده است با حفظ حریم خصوصی در ذهن قادر می سازد که تبلیغات با سهولت در حق بیمه ناشر سایت.

توانایی به خدمت و رسیدن به مخاطبان ما یک تجربه خسته کننده برای همه طرف های درگیر. اگر شما مشغول به کار به عنوان یک اطلاعات مالک یا ناشر می خواهد درک این مشکل است. بازاریابان همچنین یک تن از چالش است. به عنوان یک بازاریاب چگونه می توانم به شما به دست آوردن یک مزیت رقابتی زمانی که شما در حال خرید همان مخاطبان خود را به عنوان رقیب? به عنوان یک ارائه دهنده اطلاعات, چگونه می توانم به شما پیشنهاد شفافیت و اقامت در کنترل چگونه بازیکنان دیگر با استفاده از مخاطبان خود را داده ؟ به عنوان یک ناشر چگونه می تواند به شما در تعامل با مخاطبان فعال سازی در حریم خصوصی-به شیوه ای امن?

اين مطالعه با هدف بررسی مسائل برای یک سال و در حالی که آزمایش محدودیت های موجود در داده ها روش فعال سازی حساب کاربری – همه در حالی که حفظ حریم خصوصی جدید قوانین و مقررات بود و بازی در پس زمینه. ما در بر داشت که ریشه این مشکل این است که میراث گردش است که ارائه نمی دهد کنترل و شفافیت برای ارائه دهندگان داده.

بنابراین ما ساخته شده است یک راه حل جدید مخاطبان دوباره به نواز دعوت. در اینجا چیزی است که ما یاد گرفته در حالی که ساختمان آن:

بهتر مخاطبان فعال سازی ستاره با توانمندسازی ارائه دهنده اطلاعات

بازاریابان—این مهم است که شما بیش از حد. برجسته شماره امروز “نشت اطلاعات” رخ می دهد که هنگامی که ارائه دهندگان داده های مورد نیاز به طور گسترده به اشتراک گذاری بخش خارج از پایگاه داده های خود را با دانش کمی از چگونه آنها استفاده می شود. اعتماد می آید از امنیت و امنیت می آید از مرزهای. مخاطبان Encore transacts در مخاطبان بدون اطلاعات گسترده های آن برای محافظت از اطلاعات ارائه دهندگان.

توانمند سازی ارائه دهندگان داده به ارمغان می آورد ناشران به جدول

برای ناشران با ارزش ترین دارایی خود را برای ارتباط با خوانندگان و خریداران. بدون امنیت در دانستن چگونه به نگه داشتن خود را حزب برای اولین بار داده های خصوصی ناشران باید به حق و محتاط بوده است در ورود به مخاطبان فعال سازی بازار است. هنگامی که یک معامله داده سیستم طراحی شده است با حفظ حریم خصوصی در ذهن برای ارائه دهندگان داده آن را نیز باز درب برای ناشران برای پیوستن به در. مخاطبان Encore اجازه می دهد تا ناشران برای فعال کردن حزب برای اولین بار مخاطبان داده ها ارائه می دهد و شفافیت با زمان واقعی گزارش آن بخش برای تمام دارندگان داده بر روی پلت فرم.

آوردن ناشران و ارائه دهندگان داده به همان جدول مزایای بازاریابان

رسانه ها و مخاطبان داده های نمایندگی دو طرف یک سکه هستند—شما نیاز به کیفیت تبلیغ موجودی به عنوان وسیله نقلیه برای هر مخاطب فعال سازی. آوردن ناشران و ارائه دهندگان داده با هم ایجاد بازده و همچنین به عنوان فرصت های جدید برای ناشران به گام تا به عنوان اولین حزب ارائه دهندگان داده. این ارائه می دهد فرصت های بیشتر برای بازاریابان برای دسترسی منحصر به فرد به مخاطبان داده ها برای رسیدن به مشتریان خود را. مخاطبان Encore یک پلت فرم واحد و یکپارچه با مخاطبان در ارزش بالا دسته های خودرو, بهداشت و درمان, خرده فروشی, خدمات مالی و سرگرمی است که می تواند فعال حق بیمه ما omnichannel موجودی نزدیک به یک میلیارد کاربر و هزاران نفر از تبلیغات است.

این رویکرد به همه طرف های درگیر – رسانه خریداران اطلاعات صاحبان و ناشران کنترل بیشتر و دید به عملکرد کلید مخاطبان داده است. که نشانه گام دیگری در بسته بندی حریم خصوصی بیشتر در اطراف کسب و کار از داده ها در تبلیغات دیجیتال.

Harguneet سینگ مدیر دانشیار هند در PubMatic

// در این مقاله برجسته

PubMatic

PubMatic ناشر محور رویکرد را قادر می سازد تبلیغ به حداکثر رساندن ROI با رسیدن و خود را درگیر مخاطبان در برند-safe, حق بیمه, محیط های سراسر فرمت های آگهی و دستگاه های.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.de