سناتور. هالی پرده لایحه با هدف مهار شخصی تبلیغات

سناتور جمهوری خواه جاش هاولی مکرر منتقد tech
شرکت پرده برداری کرده است یک لایحه که نیاز به وب ناشران برای جلوگیری از تبلیغات شخصی به منظور حفظ خود را در حمایت از پرونده های حقوقی بر اساس کاربران گفتار.

“بزرگ
تکنولوژی دستکاری تبلیغات رژیم می آید با خبر برچسب قیمت برای مصرف کنندگان در حالی که ارائه تقریبا بدون بازگشت برای هر کسی اما خود” میسوری نماینده مجلس اظهار داشت
سه شنبه.

پیشنهاد خود را “تبلیغات رفتاری و تصمیم گیری تنزیل رتبه و خدمات (بد ADS) قانون” خواهد نوار بزرگ شرکت های وب حفاظت از بخش 230 از
ارتباطات نجابت عمل اگر شرکت یا شرکت در آنچه که او خواستار “رفتاری تبلیغات” و یا اجازه می دهد تا اطلاعات کاربران را جمع آوری می شود برای چنین تبلیغات. در حال حاضر بخش 230
به طور کلی محافظت از شرکت های وب از دعاوی بر اساس مطالب ارسال شده توسط کاربران از جمله پست هایی که توهین آمیز و یا نقض قوانین ایالتی.

تبلیغات

تبلیغات

در حالی که این لایحه با استفاده از عبارت رفتاری
تبلیغات به نظر می رسد به درخواست شخصی تبلیغات به طور گسترده تر. اندازه گیری را تعریف رفتاری تبلیغات شامل تبلیغات خدمت بر اساس صفات شخصی تاریخی, مکان داده
اطلاعات از پروفایل کاربر ایجاد شده برای تبلیغ اهداف و داده های تاریخی در مورد آنلاین و یا آفلاین رفتار است.

پیشنهاد ممنوعیت درخواست نمی خواهد به “متنی” تبلیغات —
از جمله تبلیغات خدمت بر اساس محتوا در یک صفحه کاربر در حال بازدید و کاربران مکان فعلی.

اندازه گیری خواهد تنها به اعمال شرکت با بیش از 30 میلیون نفر در ایالات متحده کاربران
و یا بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان و با بیش از 1.5 میلیارد دلار در جهان درآمد.

هالی پیشنهاد لایحه به نظر می رسد به طور موثر به حالت تعلیق در وب سایت شرکت های حقوقی برای حمایت از فعالیت
توسط کاربران رخ می دهد که ظرف 30 روز از شرکت ها صفحه نمایش از تبلیغات شخصی و یا مجموعه ای از داده های شخصی آگهی.

در حالی که دیگر نمایندگان مجلس با پیشنهاد اصلاح بخش 230,
صورتحساب خود را به طور عمده متمرکز بر مقید قانون حمایت به سایت’ سیاست در محتوا.

مثلا پیشنهاد پیمان عمل خواهد نیاز به وب سایت بزرگ سیستم عامل را به پایین
محتوای غیر قانونی تلقی و توسط یک قاضی در عرض 24 ساعت از حاکم.

هالی خودش قبلا پیشنهاد شده است که بخش 230 حمایت تنها باید در دسترس برای شرکت های که
نمی تبعیض بر اساس ديدگاه.

در مقابل او پیشنهاد خواهد اصلاح قانون در راه است که ربطی به وب سایت’ سیاست در مورد محتوا. به همین دلیل پیشنهاد
اعتصاب برخی از ناظران به عنوان تلاش برای لغو تبلیغات شخصی.

“این لایحه واقعا در مورد بخش 230 می گوید:” دانشگاه سانتا کلارا قانون پروفسور اریک گلدمن یک
متخصص در این قانون است. “آن را با استفاده از بخش 230 به عنوان هویج و چوب به ممنوعیت تبلیغات رفتاری.”

او اضافه می کند که این لایحه افزایش قانون اساسی نگرانی با توجه به این که متمم اول قانون اساسی
محافظت از سخنرانی های تجاری — هر چند به میزان کمتر از بیان سیاسی.

“این موقعیت که یک تخت ممنوعیت تبلیغات رفتاری خواهد بود خلاف قانون اساسی” گلدمن می گوید. “در صورتی که مورد, مطبوع بخش 230 در یک رفتاری-ممنوعیت تبلیغات خواهد بود خلاف قانون اساسی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net