باید داروسازی مارک های رفتن, تاریک, جلوگیری, تبلیغات و بازاریابی در طول COVID-19 همه گیر?

زمانی که CMI/Compas پرسید که آیا مصرف کنندگان آن احساس شد
مناسب برای صنعت داروسازی به ادامه به ارائه مارک و حمایت اطلاعات و تبلیغات مربوط به محصولات خود را در طول COVID-19 گیر 74 درصد به توافق رسیدند که آن را OK
و از آن 36 درصد بسیار به توافق رسیدند.

نتايج حاصل از CMI/Compas بودند به میدان فرستاد مارس 6 تا 8 سال 2020 و نشان دادن احساسات از 400 نفر از پاسخ دهندگان.

به عنوان جهان همچنان به مبارزه با
COVID-19 مردم نیز باید در مقابله با بیماری های دیگر و موقعیت های تهدید کننده زندگی است که نمی توان نادیده گرفت مانند دیابت و بیماری های قلبی و سرطان است.

مصرف کنندگان هنوز هم احساس نیاز به ماندن
آگاهانه توسط شرکت های داروسازی وقتی که می آید به انتخاب خود و گزینه های در درمان شرایط خود را مستقل از ویروس. کسانی که به انواع مختلف داروها می خواهید داروسازی
شرکت ها برای اطمینان از آنها هنوز هم با توجه به دیگر عوامل خطر و چگونه به بهترین حداقل رساندن خطر در این بیماری همه گیر.

تبلیغات

تبلیغات

برخی از شرکت ها مانند 3M که باعث می شود N95 ماسک تبدیل شده از
تبلیغات پرداخت به اطلاعاتی بازاریابی خود را برای رسیدن به مشتریان B2B می گوید Uberflip CMO سفت Frisch.

مارک های خارج دارویی و پزشکی صنایع از جمله Procter & Gamble
در حال تقویت بازاریابی صرف به عنوان مصرف کنندگان مواجه نگردند خود pantries با کاغذ توالت و شربت سرفه. ایالات متحده افزایش فروش 10 درصد در طول سه ماه در سال 2020 P&G CFO گفت: در یک کنفرانس تلفنی
با تحلیلگران جمعه.

مردم به دنبال محتوای بیشتر در کل. شاید به این دلیل است که مصرف کنندگان شرکت کننده در CMI/Compas مطالعه می گویند که آنها احساس “بیش از حد نگران
خود و یا عزیزان خود را” — و این است که محدود به اثرات مستقیم این ویروس بلکه گسترده تر شامل موضوعاتی مانند “چگونه می توانم همچنان به زندگی می کنند در حالی که ایمن از
آسیب های اضافی که این ویروس به طور بالقوه می تواند برای من انجام دهید؟”

هر نسل که پایین ترین سطح از توافق مناسب برای صنعت داروسازی به ارائه مارک و
حمایت اطلاعاتی از سکوت نسل به دنیا آمد و بین سالهای 1928 تا 1945 در 67% و 33% آن احساس نمی شد مناسب برای تبلیغ.

Gen X نشان داد که بالاترین سطح کامل
توافق برای تبلیغ در 42 درصد در مقایسه با 23 درصد به تبلیغ نیست. Gen Z به دنبال با 26 درصد در توافق کامل به تبلیغ در مقابل 26 درصد به تبلیغ Millennials در 31% در توافق کامل به
تبلیغ و 25% به تبلیغ نیست و افراد متعلق به نسل در 38% در توافق کامل به تبلیغ و 28 درصد به تبلیغ نیست.

چه نوع از پیام ها مناسب هستند ؟ به طور متوسط 50 درصد می گویند خدمات عمومی
پیام های بیماری آموزش و پرورش و بیمار کمک برنامه. کلی دارو راهنما و copay پشتیبانی رتبه بالاترین و پیام خاص برای نسخه. اطلاعات در مورد چگونه به مقابله با
COVID-19 رتبه بالاترین.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rutny.im