سکوت نیست همیشه طلایی: چرا برندها باید آوازی در زمان بحران

تاثیر coronavirus رسیده است به هر خانواده در هر شهر و شهرستان در هر کشور در سراسر جهان است.

تاثیر بر برندها و شرکت ها شده است فقط به عنوان شدید با مارک های نیاز به تصمیم گیری های دشوار در مورد تعادل اقتصادی سلامت با سلامت خود را به مشتریان و کارکنان.

مانند انسان و برخی از برندها به خوبی پاسخ داده اند به بحران, در حالی که آن را خریداری کرده است, بدترین ویژگی در دیگران است.

و ما می دانیم که برندها هستند که قضاوت خود را در پاسخ به بحران است. آنها تماشاگران خود منزوی در اتاق تا زمانی که بحران به پایان می رسد قربانیان مانند بریتیش ایرویز و یا آنها یکی از مارک های که با موفقیت ارائه شده اطمینان و امید و حقیقت است ؟

مطالعه ما پاسخ سه سوال کلیدی که باید به کمک مدیران تجاری و بازار حرکت به سرعت در حال تحول وضعیت و زندگی-jolting چالش:

1.که علامت های تجاری افزایش یافته است به چالش و چرا ؟

2.چه مردم می خواهند از برندها در زمان بحران ؟

3.چه اقداماتی (یا inactions) گرفته شده و در حال حاضر خود را برساند شهرت نام تجاری برای روز هفته و به طور بالقوه سال آمده است ؟

مردم می خواهند مارک های راستگو

هر کس با دسترسی به گوشی های هوشمند را دیده اند برخی از ویروسی خبر به سرعت گردش قبل از قرار گرفتن در معرض به عنوان خبر جعلی. برخی از آنها طنز آمیز مانند ایده ومبلی خواهد شد مورد استفاده برای پخت بزرگترین لازانیا اما برخی از آنها بیشتر شیطانی قرار است ارائه مشاوره پزشکی در مبارزه با ویروس. مطالعه ما نشان می دهد که در زمان عدم اطمینان و ترس مردم در حال بازگشت به منابع قابل اعتماد از اطلاعات صحه گذاشتن بزرگ سیاه و سفید دیک پاسخ به کروناویروس بر روی رسانه های غرب وحشی از Facebook.

مردم می خواهند مارک های مفید

سوپر مارکت ها و خرده فروشان را هرگز مهم تر بوده است. بحران افزایش خرده فروشان مانند Sainsburys و تسکو به اهمیت دولت با فروتن قفسه-استکر در حال حاضر مهم تر از کلید ‘کارگر’ از سرمایه گذاری در بانک و یا مدیر عامل. هر دو خرده فروشان ارائه نمونه از چگونه برای انطباق و پاسخ به یک بحران با استفاده از طرح های از قبیل باز کردن زود هنگام برای افراد آسیب پذیر و به طور منظم خرید ساعت برای بیمه خدمات درمانی کارگران است. هر دو را ارائه رهبری و وجدان اجتماعی در برابر سختی و با قلبی در طرح های مانند گل و قدردانی برای بیمه خدمات درمانی کارگران آنها هر دو به شنود گذاشته باشند و در عمل به عنوان یک مجرا برای عاطفی ذهن دولت از ملت است.

فروشندگان دیگر کمتر موفق بوده است.

آمازون نقش به عنوان حیاتی به عنوان مهم انگلستان سوپر مارکت ها اما اخبار منفی پیرامون شرایط نا امن کار تمدید ساعات کار و عدم سرکوب احتکار به شدت تحت تاثیر شهرت نام تجاری.

مردم می خواهند برندها به صدا

این تمایل وجود دارد در زمان بحران به می خواهید به آن صبر کنید و نگه داشتن سر خود را پایین. در گذشته ما دیده می شود برندها می خواهید به دایره واگن تا زمانی که این وضعیت حل شود, اما مطالعه ما نشان می دهد که در حال حاضر زمانی است که مردم می خواهند و نیاز مارک های بیشتر. در زمان هایی از این برندها هستند بسیار بیشتر از محصولات آنها به فروش برساند.

ما نگاه به آنها برای هدایت حواس پرتی و امید است. مک دونالد ارتباط روشن و تصمیم گیری سریع در این زمان بحران است و رسالت آنها ، در حالی که آشکار سکوت از دیگر یاد مارک های جهانی مانند نایک و کوکاکولا از دست داده است به حسن نیت در زمان واقعی نیاز عاطفی. در انگلستان کبوتر اجازه به محل خود را در مرکز گفتگو با یک محصول مربوطه خط و هویت نام تجاری است که می توانید یک گفت و گو با مصرف کنندگان است اما مهمترین آنها وجود ندارد و از گفتگو.

بنجامین فرانکلین معروف گفت: “خارج از سختی می آید فرصت’. زمان ایده آل برای نام تجاری به رسمیت شناختن این, ارائه سه چیز نیاز مردم در این زمان: حقیقت امید و هدایت است.

گزارش کامل از Opinium در دسترس است برای دانلود در اینجا.

Wez Eathorne مدیر پژوهش در Opinium

// در این مقاله برجسته

Opinium

ما کمک به مشتریان ما مهار قدرت بینش برای ساخت, رشد, ترویج و استراتژیک تصمیم گیری کسب و کار. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در www.mostconnectedbrands.com

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im