سنگاپور به محلی گردشگری با افزایش $45 متر بازاریابی جنگ قفسه سینه

سنگاپور راه اندازی کرده است یک S$45 میلیون بازاریابی فشار برای تشویق مردم به تعطیلات در داخل کشور برای کمک به آنها در مقابله با محدودیت های مسافرتی در محل در سراسر جهان به دلیل Covid-19 بیماری همه گیر.

این کمپین به نام “Singapoliday’, گذشته بیش از نه ماه خواهد بود و رهبری سنگاپور گردشگری هیئت مدیره (STB) شرکت سنگاپور و Sentosa شرکت توسعه.

صنعت گردشگری کمک 4% به سنگاپور تولید ناخالص داخلی شده است و به شدت تحت تاثیر این بیماری همه گیر. سنگاپور ‘مدار’ به طور موثر یک مستند به پایان رسید و در تاریخ 2 ژوئن.

اما جاذبه های آن را فقط بازگشایی شد و 80 هتل ها فقط شروع به مهمانان برای staycations این ماه است. که دیده است امثال تفریحی World Sentosa, یکی از بزرگترین گردشگری کارفرمایان در اینجا گذاشته کارکنان به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه.

چه خواهد شد این کمپین انجام دهید ؟

  • این سازمان در حال همکاری با جوامع محلی مانند foodies, عکاسان طبیعت گروه و میراث فرهنگی, گروه, برای کمک به مردم محلی کشف سنگهای پنهان است.
  • وجود خواهد داشت در حوزه برنامه های, شروع با مناطق مانند هند Sentosa محله چینی ها و جاده باغ برای ساکنان به کشف نقاط مختلف این جزیره است.
  • 40 کسب و کار آمده اند در هیئت مدیره به ارائه برخی از 80 تبلیغات برای, جاذبه های, تور و هتل باقی می ماند. برخی از این ارائه خواهد شد در رابطه با سنگاپور 55 روز ملی on Aug 9.
  • وجود خواهد داشت یک 55% تخفیف در Changi تجربه استودیو بلیط و در سنگاپور کابل ماشین, آسمان عبور می کند و همچنین به عنوان 1-1 معاملات در جاذبه های مانند Wild Wild Wet and موزه مادام توسو.
  • برخی از هتل ها در حال ارائه staycation هستید معاملات بسته بندی شده با تورهای محلی در حالی که شرکت تور های محلی خواهد شد خیاطی خود توریستی ارائه شده به درخواست تجدید نظر به مردم محلی است. Sentosa نیز ارائه طیف وسیعی از تبلیغات و staycation هستید بسته است.

“این کمپین را ارائه منحصر به فرد و ارزش برای پول, تجربه, بسته بندی و تبلیغات برای مردم محلی گفت:” سازمان های دولتی در یک بیانیه مشترک.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de