هوشمند بوسیله اسباب گردنده مدیریت: چگونگی حفظ مشتریان ارزشمند در هیئت مدیره

اهمیت مدیریت بوسیله اسباب گردنده

برای هر کسب و کار مشتری بوسیله اسباب گردنده یکی از مهم ترین عوامل موثر بر درآمد و رشد و این است که چرا باید همیشه باقی می ماند در بالای دستور کار شرکت های بزرگ. حتی اگر درآمد در حال افزایش بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن نرخ می توانید نشان می دهد یک زمینه کاهش سود به ازای هر مشتری ضروری اندازه گیری بهره وری کسب و کار و بازاریابی در بازگشت در سرمایه گذاری. عوامل متعددی وجود دارد که ممکن است تحت تاثیر قرار چگونه بازار و توسعه آنها اغلب وابسته: فن آوری های جدید نوآورانه با مدل های کسب و کار, تغییر انتظارات در سراسر نسل, به نام چند. در طول ناپایدار دوره های کسب و کار می تواند انتظار می رود به رقابت با اختلال در زنجیره تامین وحشت خرید توسط مصرف کنندگان و یا کاهش علاقه به غیر از کالاهای اساسی و خدمات است. فقدان بینش عمیق به پایه مشتری است که شدیدا و به همین دلیل خواهد بود مخل به حفظ مشتری و سودآوری در بلندمدت.

دو ردیف از اونا ؟

بوسیله اسباب گردنده امر منجر به سقوط دو ردیف. ردیف اول شامل بخش های ضروری ارائه محصولات یا خدمات که در آن مصرف کنندگان تمایل دارند که یکی از منحصر به فرد (و یا حداقل یک اصلی) ارتباط با یک تامین کننده است. سوپر مارکت ها و بانک ها و شرکت های بیمه شرکت های نرم افزار تلفن همراه ارائه دهندگان و ارائه دهندگان پهنای باند این دسته قرار می گیرند.

ردیف دوم شامل بخش های که در آن مصرف کنندگان تمایل به عرضه کنندگان متعدد (بیشتر هزینه های اختیاری) و که typified بالاتر بوسیله اسباب گردنده. این بخش تجربه کلی مشتری بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن نرخ در 30-40 ٪ در محدوده افزایش به 50-80% برای تازه به دست آورد و مشتریان. خرید در این گروه ممکن است شامل پوشاک تعطیلات, بدنسازی عضویت و یا یک رستوران غذا.

برای این بخش که در آن بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن نرخ بالا هستند سرمایه گذاری موثر بوسیله اسباب گردنده مدیریت پتانسیل تولید بازگشت بسیار قابل توجهی – بیش از برای پایین بوسیله اسباب گردنده صنایع. با این وجود در پایین بوسیله اسباب گردنده بخش که به لحاظ نظری باید بود دچار پایدار بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن نرخ تحقیقات ما در بر داشت که نرخ در حال بالا رفتن – به ویژه در میان سوپر مارکت ها و موتور و شرکت های بیمه و گاز ارائه دهندگان – نشان می دهد که این صنایع نیز می توانند از مزایای بازبینی خود را بوسیله اسباب گردنده استراتژی های مدیریت.

هوشمند بوسیله اسباب گردنده مدیریت

هوشمند بوسیله اسباب گردنده مدیریت استراتژی است که به طور معمول بر اساس یک عملکرد بالا و برنامه وفاداری. وفاداری طرح های که لینک به مشتریان معاملات ارائه یک پایه پایگاه داده برای تجزیه و تحلیل خرید و پس از آن ساخت یک استراتژی در اطراف این داده ها بینش.

بازاریابان هوشمند می دانند که تاکید باید بر پاداش و incentivising وفادار ترین (و) ارزش مشتریان و تشویق آنها را به ماندن در خرید بیشتر و خرید بیشتر. در دنیای واقعی به جای پاداش مشتریان وفادار که کمک کرده اند برای سال های بسیاری از ارزش سود بسیاری از استراتژی های بازاریابی در واقع توجه بیشتر به مقدماتی انگیزه برای آوردن مشتریان جدید در هیئت مدیره. این است که حتی اگر بسیاری از این تازه به خود جلب مشتریان پس از آن به احتمال زیاد به ترک پس از بهره گیری از این پیشنهاد.

پرورش بالا-وفادار ارزش روابط مشتری باعث می شود نامتناسب مثبت و سازنده در کمک به کسب و کار طولانی مدت ارزش. هر چند پاداش وفاداری ممکن است تقاضا بیشتر سرمایه گذاری در هوش و تخصص آن را فراهم می کند بهتر و پایدار تر بازده سرمایه گذاری از پتو مقدماتی ارائه می دهد.

نظارت بر سفر مشتری

تلفیقی از داده های وفاداری برنامه همچنین قادر می سازد تا شناسایی نشوند مشتریان است که می تواند تشویق به رشد و حرکت به بالا و وفادار و با ارزش بالا رده است که به طور قابل توجهی بیشتر سود در دراز مدت. تجزیه و تحلیل داده ها در طول زمان آشکار خواهد شد این مرحله است که مشتریان به طور معمول از طریق قبل از تبدیل شدن به ارزش بالا بالا-وفادار و همچنین به عنوان نمونه پروفیل و رفتارهای مشتریان که دارای بیشترین پتانسیل برای اشغال این دسته است.

بسیاری از بالا بوسیله اسباب گردنده کسب و کار هنوز هم موثر بوسیله اسباب گردنده مدیریت استراتژی در محل – ویژه موقعیت خطرناک در این فرار نیوز – به خصوص اگر آنها را جایگزین استفاده از گرفتن اطلاعات مشتری و یا ردیابی معاملات.

اندازه گیری آنچه مهم

هوشمند کسب و کار نیز سوال که آیا آنها در حال اندازه گیری آنچه که مهم است. بسیاری از کمتر کارشناس بازاریابی بخش در عادت معیارهای گزارش که واقعا نشان دادن بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی. به طور منظم داده ها نظارت می تواند کمک به کسب و کار برای دیدن اینکه آیا مشتریان جدید و موجود هستند و رفتار به عنوان انتظار می رود بر اساس نمونه مشتری سفر. اگر اقدامات سقوط کوتاه از انتظارات این است که یک ماشه برای بازاریابان برای اجرای اقدامات درمانی; از سوی دیگر اگر انتظارات بیش از این فرصت را برای سرعت بخشیدن و یا تقویت اثرات مثبت باید unseized. هر کمپین بازاریابی باید دنبال شود و با توجه به ارزیابی افزایشی درآمد به دست آورد; که تنها اندازه واقعی از کسب و کار پایدار بالا بردن. کنترل آزمایش تست متغیرهای مختلف هستند یک راه کارآمد برای شناسایی که در آن بهینه سازی امکان پذیر است.

نتیجه گیری

هر چند اهمیت پاداش مشتریان وفادار نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد این است که می گویند که به دست آوردن مشتریان جدید است و بدون ارزش خاص خود را دارد. هیچ شرکت مشتری بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن نرخ صفر است. اما باید وجود داشته باشد یک روش هوشمند که در آن ” حق ” مشتریان (با تعریف های کم ارزش و کم وفادار زمانی که آنها برای اولین بار آمده در هیئت مدیره) انتخاب و پرورش از آنجا که آنها دارای ویژگی های معمولی برای تبدیل شدن به با ارزش بالا-بالا-وفادار.

هوشمند بوسیله اسباب گردنده مدیریت است بنابراین یک ترکیب بهینه از جمع آوری اطلاعات و مانیتورینگ با ارزش ترین مشتریان وفادار و با اذعان به طور بالقوه بالا-سود آتی. اولویت اول همیشه باید برای حفظ آن ارزش بالا برای مشتریان وفادار که تمایل به ایجاد یک نامتناسبی بالا سهم به سود.

هر گونه کاهش در این گروه جادوها آینده مشکل برای کسب و کار. صدا و سیستم پاداش خواهد اطمینان حاصل شود که ” حق ” مشتریان باقی بماند حتی زمانی که بار سخت است.

برای دانلود اینجا کلیک کنید یک کپی از رفتن الهام بخش گروه 2020 بوسیله اسباب گردنده تحقیقات – ‘قدرت ماندن’ گزارش.

پاتریک Headley گروه اجرایی در رفتن الهام بخش گروه یک سرویس کامل در خانه بازاریابی شاخه ای از ThoughtSpark.

// در این مقاله برجسته

ThoughtSpark

محتوا برای بازاریابی برای روابط عمومی برای بهینه سازی وب سایت برای فروش برای رسانه های اجتماعی برای نسل سرب…لیست در می رود.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im