موسسات کوچک و متوسط برنامه ریزی تبلیغ صرف پیام به عنوان متحده برای کسب و کار باز

برخی از 83 درصد از کوچک و متوسط کسب و کار در حال دیدن یک تاثیر منفی بر روی کسب و کار خود را به عنوان یک نتیجه از COVID-19 در مقایسه با 86 درصد در ماه مارس با توجه به آمار منتشر شده در دوشنبه. حدود 6 ٪ — تا
از 4 ٪ — را ببینید تاثیر مثبت.

داده ها کشیده هفته گذشته توسط Borrell همکاران نشان می دهد کسب و کار در حال حاضر بر این باورند که تاثیر COVID-19 همه گیر خواهد آخرین طولانی تر است. حدود 60%
تخمین می زنند که از آن گذشته بین سه تا شش ماه.

وقتی پرسیده شد که به نام این نوع از پیام های آنها رله به مشتریان به عنوان یک نتیجه از COVID-19 60 درصد استناد به اقدامات احتیاطی گرفته شده در حالی که
51% استناد تنظیم, خلاق, پیام, 45% پیشنهاد جدید و یا گزینه های مختلف و 33 درصد را جایگزین سخت-فروش پیام همدلی 31 درصد کاهش چاپ و تبلیغات 30 درصد افزایش آگاهی نام تجاری 25 درصد کاهش می یابد
دیجیتال, تبلیغات, 21 درصد متوقف شد همه آگهی های 17 درصد کاهش, هوای آزاد, تبلیغات, 12 درصد ذکر شده و 10 درصد را ندارد هر گونه تغییرات.

داده ها نشان می دهد که موسسات کوچک و متوسط را به بازگشت به بازاریابی و تبلیغات در سه
فاز. در طول 12 ماه آینده 40 درصد گفت: آنها را کمتر صرف در تبلیغات و 18 درصد گفت: آنها بیشتر صرف 36 درصد گفت: آنها صرف خواهد شد در مورد همان و 6% نمی دانید که چقدر آنها را
صرف.

تبلیغات

تبلیغات

کسب و کار خواهد آمد به تبلیغات در مراحل شبیه به این ترتیب آنها را بازگشایی متنوع توسط دولت است. ایندیانا, مینه سوتا و کارولینای جنوبی از افتتاح برخی از کسب و کار و یا باز خواهد شد
به زودی بسته به کسب و کار دسته. مثلا بازی گلف مجاز است در اورگان, آیداهو, مونتانا, وایومینگ, آریزونا, و دیگران.

پیام تبدیل خواهد شد بیشتر مهم است. در مرحله اول
مصرف کنندگان می خواهند برای دیدن “ما باز برای کسب و کار و کمک به شما در حفظ و امن است.” پیام دوم خواهد بود در مورد اینکه COVID-19-سازگار است. سوم تمرکز بر معاملات خاص.

برخی از 44 درصد از مصرف کنندگان می خواهید برای دیدن سرویس تنظیمات و به روز رسانی در حالی که 24 درصد می خواهید بدانید که چه مارک های در حال انجام و 16% می خواهید بدانید که چگونه کسب و کار خواهد شد نگه داشتن مردم امن مانند تمیز کردن و
توضیح دیگر اقدامات است. آنها همچنین می خواهم به دانستن در مورد انطباق اقدامات است. برخی از 8% به دنبال معاملات.

در طول سه تا چهار ماه مشاهده تلویزیون افت خواهد کرد و این صنعت خواهد شد
رشد قابل توجهی در چاپ و گفت: جیم براون Borrell همکاران رئیس جمهور.

رسانه های جمعی منجر خواهد شد با رسانه های اجتماعی, در املاک پیام صفحه نمایش دیجیتال و تلفن همراه
وب بهبود و جستجو و مدیریت شهرت زیر است. ایمیل را رها کردن از بالا دیده می شود در طول ارتفاع COVID-19.

مدیریت اعتبار افزایش خواهد یافت و در اهمیت به عنوان
شرکت های نظارت بر آنچه مصرف کنندگان می گویند در مورد کسب و کار خود براون گفت.

مرحله به مرحله قیمت گذاری می تواند پاسخ زمانی که می آید به خرید رسانه تا زمانی که شرکت ها به عقب بر گردیم روی پای خود براون گفت.
شرکت ها باید تغییر شرایط را به کسب و کارهای دیگر برنامه های پرداخت و سهولت از لغو به موانع کردن جدول.

وقتی پرسید که چگونه کسب و کار پرداخت خواهد شد برای رسانه ها بیشتر
کسب و کار گفت: آنها نه برنامه ای برای استفاده از حقوق و دستمزد خود را Protection Program (PPP) بودجه برای تبلیغات است. در واقع 44 درصد گفت: آنها نمی خواهند با استفاده از بخشی از PPP بودجه. تنها 5 ٪ گفت که آنها خواهد شد و 38%
گفت: آنها احتمالا نمی خواهد. حدود 73 درصد گفت: آنها اعمال می شود و یا طرح درخواست, اما نه همه آن را دریافت کنید.

اگر کسب و کارهای کوچک هستند واجد شرایط برای PPP وجود دارد دیگر برنامه های در دسترس
از طریق ناشران مانند کاکس رسانه ها و آفتاب ساحل رسانه ها همراه با Google و Facebook. برای مثال گوگل ارائه 340 میلیون دلار در اعتبار آگهی کوچک و متوسط اندازه کسب و کار.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im