‘اسمیتسونیان’ جشن سالگرد 50 با اختصاص شماره چاپ

اسمیتسونیان جشن می گیرد
سالگرد 50th ماه آینده با اختصاص شماره چاپ.

“در حال تغییر رسانه ها چشم انداز اسمیتسونیان مجله باقی مانده است یک منبع ثابت از خوشبینی و اطلاعات
در مورد جهان اطراف ما برای نیم قرن” اظهار داشت: امی ویلکینز ارشد درآمد افسر در اسمیتسونیان رسانه ها. “ما 50th anniversary موضوع جشن که در آن ما شده اند به عنوان یک اعتماد نشریه
و به عنوان یک جامعه و به نظر می رسد به جلو به آینده سیاره ما است.”

آوریل سال 2020 موضوع جشن مجله سالگرد آنلاین در دسترس در حال حاضر و در دکه های روزنامه فروشی آوریل 24, همچنین
همزمان با روز زمین در آوریل 22.

تغییر آب و هوا پوشش در سال های اخیر انجام شده یک تن از “دل تنگی و عذاب” و “مردم در حال گرفتن فرسوده با خواندن که تمام
زمان” دبرا روزنبرگ سردبیر اجرایی در اسمیتسونیان , مجله گفت: ناشران روزانه. “ما می خواستیم برای پیدا کردن یک راه برای پوشش این واقعا مسائل مهم اما آن را در یک
راه متفاوت است. در زمان ما یک خوش بین رویکرد است.”

تبلیغات

تبلیغات

این موضوع شامل “داستان موفقیت” در راه با اشاره به پیشرفت های ساخته شده در طول سال.

یکی
داستان در مورد این مسئله به عنوان مثال پوشش می دهد که چگونه سه کشور در آفریقا در حال کار با یکدیگر برای ایجاد یک ذخیره برای در خطر انقراض گوریل های کوهی کار در سراسر مرزها به حفاظت از آنها. جمعیت
از این گونه است که “rebounding,” روزنبرگ گفت.

این موضوع همچنین به نظر می رسد در برخی از اسمیتسونیان , مجله, محبوب ترین داستان ها و پوشش
افراد از جمله 16 رئیس جمهور ایالات متحده, چهار پاندا و یک ضد آلودگی آهنگر.

در آن نیم قرن سابقه اسمیتسونیان مجله خبرنگاران باید در زمینه داستان در
زمین از بیش از 145 کشور جهان است.

اسمیتسونیان است از انتشار گل سرسبد موسسه اسمیتسونیان رسیدن به 6.9 میلیون نفر است. وب سایت خود را دریافت 9 میلیون منحصر به فرد
ماهانه خوانندگان.

نرخ آن پایه است که 1.6 میلیون دلار در این سال از 1.7 میلیون سال گذشته است. دو سوم از مجله درآمد ناشی از مصرف کنندگان است.

“ما
در حال سرمایه گذاری در راه های جدید برای جذب اعضای” ویلکینز گفت. “ما بزرگترین عضویت” در موسسه اسمیتسونیان او اشاره کرد.

“ما در حال سرمایه گذاری در
دیجیتال — مانند یک اشتراک دیجیتال راه ما استفاده از ایمیل ما چگونه ما ممکن است استفاده از اجتماعی و حتی بیشتر از آنچه دیگر مزایای عضو معنی دار خواهد بود به این مخاطبان” ویلکینز گفت.

این تیم نیز به دنبال تشویق برای خرید بیشتر فرصت های موجود در آن مخاطبان در حالی که “ایجاد یک تعامل در محیط آنلاین برای جذب مردم به بازگشت.”

این
مجله تولید شده و میلیون ها دلار درآمد برای موسسه اسمیتسونیان که پس از آن بودجه طرح و پرداخت حقوق ویلکینز گفت.

آوریل سال 2020 موضوع را به یاد می آورد
اسمیتسونین جلد اول داستان که به دنبال یک موسسه اسمیتسونین اعزامی به سیلان (در حال حاضر سریلانکا) به مطالعه کاهش سریع از فیل آسیایی.

آخرین شماره
فراهم می کند به روز رسانی در جانورشناس John F. آیزنبرگ اصلی پژوهش و به همین دلیل برخی از کارشناسان امروز باور آن مهم است به درک چگونه فیل آسیایی فکر می کنم.

برخی از
تبلیغ در هر دو چاپ و دیجیتال در سالگرد 50 موضوع شامل کاستاریکا برای مبارزات ترویج پایداری و هیوندای ترویج آن هیدروژن پیل سوختی با توجه به
ویلکینز.

کاغذ و بسته بندی هیئت مدیره در حال اجرا سفارشی واحد در مارس مسئله شعار آن است که یک منبع تجدید پذیر او اضافه شده است.

با تهدید
COVID-19 اسمیتسونین تا به حال به تعویق انداختن موزه بعد زمانی که بازدید کنندگان دسترسی رایگان به موزه ها شرکت در سراسر کشور. ابتکار راه اندازی 16 سال پیش به جشن مجله
سالگرد 35.

“هنگامی که مردم نمی توانند دسترسی فیزیکی موزه [مجله] هنوز اتصال به موزه” روزنبرگ گفت.

این داستان
به روز رسانی شده اند توجه داشته باشید, مجله آنلاین در دسترس است و در حال حاضر در دکه های روزنامه فروشی مارس 24. آن تولید شده است میلیون ها نفر در درآمد موسسه اسمیتسونیان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im