ضربه محکم و ناگهانی می گوید: آگهی خرید و فروش دوباره در ژوئیه اما هشدار Q3 Covid-19 headwinds

سیگنالینگ با روشنایی ضعیف تابیدن از امید برای صنعت Snapchat شرکت مادر گفته است که آن تبلیغات فروش بازگشت در ماه ژوئیه پس از سخت سه ماهه دوم که دیدم مارک های برش صرف به دلیل Covid-19 محدودیت.

در آن Q2 درآمد تماس در روز سه شنبه (21 جولای) ونیز ساحل مبتنی بر شرکت اشاره کرد که فروش آگهی کرده بود برداشت تا پس از رشد ضعیف رای در سه ماهه دوم. تا کنون برای ماه جولای برآورد درآمد پیگیری می شد و 32 درصد بالاتر در سال در سال.

اما کسب و کار هشدار داده است که عدم قطعیت در اطراف حوادث مانند back-to-school فصل و محدود عملیات ورزشی لیگ می تواند برای headwinds در Q3.

درام رو باز رسانه های اجتماعی گروه ها financials و چگونه آنها را منعکس گسترده تر میباشد.

چه تاثیر دارد این بیماری همه گیر در حال ضربه محکم و ناگهانی اعداد ؟

  • ضربه محکم و ناگهانی تولید $454.2 m درآمد برای سه ماه به ماه ژوئن مارک 17 ٪ در سال در سال افزایش, ضرب و شتم تحلیلگران میانگین برآورد درآمد حاصل از $441.6 m.

  • این رشد هنوز ضعیف برای ضربه محکم و ناگهانی هر چند. برای قرار دادن به متن در Q1 آن اشاره 44 ٪ در سال در سال درآمد صعود.

  • ضربه محکم و ناگهانی تعداد روزانه کاربران فعال رز 17 درصد در سطح جهان بیش از مدت مشابه clocking 238 میلیون. اما دوباره که عدد نشان دهنده یک رکود در پایگاه کاربر را در سال در سال رشد افزایش یافته است که 20 درصد در Q1 سال 2020 است.

  • ضربه محکم و ناگهانی نشان داد که کاربران باز کردن برنامه به طور متوسط 30 بار در روز در سه ماهه دوم و افزایش سازمان دیده بان خود را از آن نشان می دهد که 45 ٪ در سال در سال.

چه ضربه محکم و ناگهانی درآمد آگهی به ما بگویید که در مورد گسترده تر دولت از صنعت ؟

  • ضربه محکم و ناگهانی یکی از اولین شرکت های فن آوری در خارج از دروازه به گزارش Q2 درآمد زیر یک coronavirus-تحمیل مستند, معنی دره سیلیکون و دیوار خیابان تحلیلگران خواهد شد که از نزدیک به ارزیابی سلامت دیجیتال آگهی های بخش.

  • ارائه غلتیدن از مثبت برای Q3 و سیگنالینگ یک مسیر به سمت بهبود ضربه محکم و ناگهانی اشاره کرد که در آن برآورد درآمد در ماه جولای شده است ردیابی 32 درصد بالاتر از سال-در-سال – خوبی تا 17 درصد نرخ رشد برنامه را تجربه کرده است در تازه ترین سه ماهه.

  • اما ضربه محکم و ناگهانی رئیس امور مالی درک اندرسون به سرمایه گذاران هشدار داد و نه به بانک در این مسیر ادامه در همان سرعت.

  • او توضیح داد: “در حالی که ما با احتیاط خوش بینانه این است که این روند می تواند به حفظ بیش از زمان ما نیز آگاه است که شرایط عملیاتی باقی می ماند ممکن است فرار و که شرایط اقتصادی بیشتر می تواند بدتر.”

  • “برای مثال تبلیغات و تقاضا در Q3 در طول تاریخ شده است تقویت عواملی که به نظر می رسد بعید است که به دلیلی در همان راه آنها را در سال های قبل از جمله back-to-school, فصل, فیلم, انتشار برنامه و عملیات های مختلف ورزشی در لیگ های,” او اضافه شده است.

همچنین به نظر می رسد مانند ضربه محکم و ناگهانی بهره مند است از Facebook تبلیغات تحریم

  • یکی دیگر آبدار بینش از ضربه محکم و ناگهانی درآمد تماس بود که در جریان تبلیغات تحریم علیه Facebook به “درب باز” به تبلیغ که معمولا نمی صرف بر روی پلت فرم.

  • رئیس کسب و کار افسر Jeremi گورمن گفت: اگر آن را دشوار است به منظور تعیین دقیق تاثیر توقف نفرت برای سود’ کمپین (که از دیدن تبلیغ جلو و صرف برای ماه جولای برای تحت فشار قرار دادن این شرکت برای تغییر آن سخنرانی نفرت از سیاست های آن منجر شده بود به گفتگو با سطح بالا execs در مارک های.

  • “آنچه ما می دانیم این است که آن را همیشه مثبت برای تعامل در بالاترین سطح یک سازمان و این مکالمه باز کردن درب برای ما به انجام این کار بسیار اغلب در مدیر عامل و CMO سطوح,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de