بنابراین شما باید یک پلت فرم, اما چگونه شما ایجاد یک تجربه ؟

موفقیت متولد شده از یک بحران می آید از انطباق. جهان در حال حاضر دچار یک بحران بی سابقه ای که مجبور است تغییر سریع در همه. این brave new world اجتماعی فاصله گرفتن از راه دور کار می کنند و محدود فیزیکی تجمعات به طور کامل تغییر راه ما انجام کسب و کار به طور بالقوه برای همیشه لطفا برای.

در سطح, این تولید به خصوص وخیم چشم انداز رویدادهای صنعت. اما علامت های تجاری که مایل به نگاه عمیق تر خواهد شد و پیدا کردن راه حل های جدید و راه های جدید برای اتصال. وجود دارد به تعداد رو به رشد از سیستم عامل های دیجیتال است که می تواند میزبان یک رویداد آنلاین. این ممکن است به نظر می رسد مثل یک راه حل ساده اما فقط به خاطر یک نام تجاری پلت فرم معنا نیست که آنها می توانید ایجاد یک تجربه – بعد از همه این پلت فرم است که فقط یک ابزار است.

مشکل با سیستم عامل

سرسری جستجو در گوگل برای یک رویداد آنلاین پلت فرم باز خواهد گشت حدود 1.3 میلیارد نتایج. در حال حاضر, گذشته, صفحه دو یا سه اکثریت این نتایج خواهد بود بی ربط. حتی زمانی که شما محدود کردن جستجو, همه چیز فقط به عنوان پیچیده است. برای مثال یک سایت مقایسه لیست بیش از 50 رویداد سیستم عامل و مقایسه ویژگی های مختلف و قیمت گذاری. با بسیاری از پلت فرم گزینه های ارائه قابلیت های مشابه آن می تواند به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان را انتخاب کنید و به این ترتیب ناشی تناقض انتخاب (ie انتخاب بیش از حد منجر به فلج و تصمیم گیری ممکن است با عجله). این یک مقدار زیادی است و می تواند یکی را به تعجب: “که ترکیبی از فن آوری مناسب برای کوتاه من?’ و ‘چگونه می توانم معاون کشیش بخش محتوا فوتی و فوری است که تسهیل تولیدی مهمان تعاملات – و در حال حاضر آن را همه درخشان?’

وجود دارد, البته نام بزرگ – ON24 زوم تیم و غیره – که ارائه قابلیت های زیادی با پلاگین و بازی ، اما یک پلت فرم بزرگ نیست یک رویداد را. این است که تنها یک گام در این روند مرتب کردن بر اساس مانند رزرو یک فضای رویداد در روز های خوب قدیمی. فقط به خاطر شما رزرو کاخ الکساندرا یا Cutty Sark معنا نیست که شما باید یک رویداد فیزیکی. به طور مشابه فقط به خاطر شما ثبت نام کرده اید به ON24 یا تیم معنا نیست که شما باید یک رویداد آنلاین. مطمئن شوید که دیوار و سقف وجود دارد خواهد بود و شاید یک پروژکتور است که به اندازه کافی برای ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی است که تشویق شرکت کنندگان به طور فعال درگیر با نام تجاری خود را ؟ من فکر می کنم نیست. وجود دارد برخی از راه حل های در دسترس است.

ایجاد ارتباط تجارب

ایجاد یک تجربه آنلاین است که بسیار در مورد پلت فرم اما چه چیزی شما را با آن انجام دهید. برای ایجاد یک واقعا برجسته و تجربه شما نیاز به reimagine چگونه حوادث می شود.

در هنگام ایجاد یک دیجیتال, رویداد شما باید پوشش تمام پایگاه های خود – از نیاز مخاطبان و محتوای تولید به تکنولوژی مورد نیاز و ارائه آماده است. آن همه باید دست به دست هم و شبیه به احساس یک رویداد فیزیکی. این شامل ایجاد تجربیات متصل است که هیجان انگیز هستند و رانندگی با مشارکت فعال. تجربه متصل است که در مورد ایجاد شخصی لحظات تعامل انسان است که اطلاع رسانی آموزش و جشن می گیرند. با دیجیتال خود را تجربه متصل خواهد شد که بیشتر برسد.

واقعا رسیدن به مخاطبان خود را آنلاین شما نیاز به آنها را به دلیل تعامل با شما, که بدان معنی است که شما نیاز به تعامل و هیجان است. این رویداد باید هر دو پویا و جذاب با استفاده از پلت فرم خود را به کمال از طریق ترکیبی از محتوا و فرمت های. این می تواند ایجاد یک جهان 3D پر محتوا برای کاربران برای کشف یک فیلم که کاربران می توانید بر روی تقاضا و یا ایجاد یک ترکیب زنده و بر روی تقاضا و simu-مطالب زندگی می کنند. این نه تنها عناصر را در نظر بگیرید اما اگر شما استفاده از برخی از آنها در رویداد خود را یک شانس خیلی بهتر از موفقیت است.

در حالی که ممکن است وسوسه انگیز به فکر می کنم شما می توانید میزبان جذاب دیجیتال رویداد فقط با یک پلت فرم در واقع این تنها مورد نیست. هوشمند برندها می دانم که آنها نمی تواند همه چیز را در خود. آن را ضروری است که شما دریافت حق مشاوره و حق تخصص فنی در هنگام برنامه ریزی و در حال اجرا دیجیتال رویداد.

دیجیتال بود که همیشه رفتن به آینده بیش از صرفا فیزیکی حوادث. این آینه در گسترده تر تغییر در تفکر و کار – یعنی افزایش چالاک کار تغییر آب و هوا ملاحظات ، بنابراین این یک چیز جدید است. این فقط لطف Covid که ما شتاب به دیجیتال. اما ایجاد یک تعامل دیجیتال رویداد بیش از چیدن یک پلت فرم. آن را در مورد آنچه شما انجام با آن و داشتن حق مردم باعث می شود یک تفاوت بزرگ. شاید زمانی که گرد و غبار حل و فصل فیزیکی حوادث باز خواهد گشت. اما به نظر می رسد به احتمال زیاد آنها را تکامل را به چیزی جدید. در ضمن آب و هوای فعلی خواستار تغییر رادیکال و کسانی که انطباق زنده خواهد ماند. کسانی که نمی… خوب فقط زمان خواهد شد بگویید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد یک آنلاین متصل تجربه تماس با این تیم در ICF بعدی.

// در این مقاله برجسته

ICF بعدی

ما یکپارچه مبتنی بر هدف آژانس متعهد به ایجاد نوعی تغییر است که شما به ارمغان می آورد و نزدیک به اتصال موفقیت و رشد در یک سرعت در حال تغییر چشم انداز.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de