اجتماعی فاصله و کار از خانه در طول coronavirus درایوهای shoppable محتوا می گوید Verizon

به عنوان اجتماعی فاصله و کار از خانه جدید تبدیل نرمال در طول بیماری همه گیر کوروناویروس (Covid-19) مصرف کنندگان در سطح جهانی به دنبال اخبار و اطلاعات مفید برای حفظ آنها به عنوان کار از راه دور.

این زمان مناسب برای برندها برای رسیدن به مصرف کنندگان با shoppable محتوا است که می تواند درایو خرید که مفید و مفید برای آنها Verizon رسانه ها معتقد است.

رز Tsou رئیس بین المللی و تجارت الکترونیکی در رسانه ها پلت فرم امتیاز به ‘خانه’ نسخه در یاهو خرید که سرپرستی محتوا و ایده برای کمک به کاربران برای کار از خانه, تناسب اندام و تعادل خانواده با برنامه ها و محصولات است که می تواند این بیشتر یک انتقال بدون درز.

“در این زمان دشوار مصرف کنندگان نه در خلق و خوی به فهرست سایت های خرید. Shoppable محتوا می تواند باز کردن یک پنجره جدید برای خرده فروشان در حال حاضر مقابله با از دست دادن پا ترافیک و کاهش ضریب اطمینان مصرف کننده. محتوای بازرگانی می تواند تبدیل به یک پل و یک کانال قدرتمند برای رسیدن به مصرف کنندگان” او توضیح می دهد.

“در Verizon, رسانه های ما در حال ایجاد مشتری سفر از محتوا و کشف به معاملات. ما در حال بسته شدن حلقه بین محتوا و تجارت به درایو عمیق تر ارزش برای ما مصرف کنندگان و شرکای تجاری. مبارزات ما در حال تحویل در سراسر مورد اعتماد ما محتوای سرمقاله. به عنوان یک شرکت ما معتقدیم در رانندگی تجارت در یک مکان امن.”

Tsou توضیح می دهد که Verizon تلاش می کند تا مطمئن شوید که shoppable محتوا به صورت یکپارچه و در یک راه است که سرگرم کننده و جذاب برای کاربران در سراسر Verizon رسانه اکوسیستم. برای مثال shoppable تصویری در یاهو, شیوه زندگی اهرم سرمقاله قالب است که باعث می شود آن را آسان برای مردم را به فروشگاه خود را از فیلم های مورد علاقه.

Verizon راه اندازی کرده است ویژگی های خاص را امتحان کنید و تجربه های فوری و راحت و تعاملی برای مصرف کنندگان مانند دستی ‘خرید دکمه’ بنابراین کاربران می توانند فروشگاه سمت راست در یک مقاله. ‘نقاط تصویر,’ بهینه سازی شده برای تلفن همراه است که طول می کشد سرمقاله تصاویر و باعث می شود آنها را shoppable به عنوان کاربران می توانند شناور بیش از یک کانون منطقه و نمایش “تماس با اقدامات’ به خرید محصول.

در تایوان یاهو حراج معرفی زنده مزایده برای فروشندگان به جریان زندگی توده مردم و تعامل با خریداران از طریق چت زنده و خرید زمان واقعی است.

کسی که Verizon رسانه ها کار می کنند ؟

Verizon رسانه ای با این نسخهها کار با شرکای جهانی برای ساخت, تجارت, تجربه است که هدف را به ارزش و سودمند به مشتریان در بالاترین نقطه از نامزدی رو مرور تبدیل به خرید.

آن را ادعا می کند آن را دیده است برخی از “قوی موفقیت” در سطح جهانی با shoppable محتوا.

کار با خارج در یاهو 30 روز از پس انداز انتخاب شده خارج شده محصولات برجسته در سراسر محتوای سرمقاله در Verizon رسانه ها در سیستم عامل های مانند یاهو شیوه زندگی, HuffPost و AOL. ویراستاران می تواند را انتخاب کنید و برجسته کردن محصولات.

“مشتریان ما آن را دوست داشتم به عنوان نتایج حاصل نشان داد. خوانندگان یاهو, شیوه زندگی, HuffPost و AOL کردم در نگاه اول تعطیلات باید-دارا از Walmart.com و معاملات روزانه از طریق این ماه می گوید:” Tsuo.

“در 11 روز ما بیش از حد انتظارات با قوی کلیک کنید از طریق نرخ و سازگار تبدیل با ارزش نظم به طور متوسط بیش از US$200.”

Tsuo می افزاید: “در آسیا ما نیز دیده می شود نتایج امیدوار کننده ای در ما اولیه کار با شرکای خود که در هیئت مدیره. این شامل کار های اخیر ما با Lazada سنگاپور در طول 11.11 فروش در سال 2019 که در آن فقط یک تخفیف هشدار مقاله در یاهو, شیوه زندگی سنگاپور سوار بیش از 500 معاملات است.”

چگونه shoppable محتوا بهره مند مارک ها ؟

به عنوان shoppable محتوای آنلاک فرصتی برای پر کردن شکاف بین کشف و خرید Tsuo ادعا علامت های تجاری است که باید با همکاری Verizon رسانه ها در shoppable محتوای مبارزات دیدن ارزش در هنگام مرور لحظات تبدیل شدن به معامله لحظات. او توضیح می دهد که چرا مردم را قانع معاملات نکات مفید و توصیه های یک سایت به آنها اعتماد که الهام بخش خریداران.

دلیل این است که مبارزات نگه داشتن مارک های بالا از ذهن از طریق فعالانه در سراسر اجتماعی, ایمیل سفارشی سرمقاله و تبلیغات دیجیتال.

“آینده تجارت متعلق به برندها و سازندگان که می تواند تجارت و محتوا و نزدیک در یک بدون درز جذاب و تعاملی محیط زیست,” او توضیح می دهد.

“Shoppable محتوا مانند shoppable تصویری تجارب دیدار با بینندگان جایی که آنها هستند که باید از این پتانسیل برای باز کردن قفل با ارزش داده های کاربر و توانمند سازی مارک برای ارتباط با مصرف کنندگان از طریق همهجانبه بیشتر تعاملات است.”

او ادامه می دهد: “این نتایج برای خود صحبت می کنند با مبارزات بیش از انتظارات – با کلیک کنید از طریق نرخ دو بار و تعامل نرخ سه برابر بالاتر از متوسط صنعتی به صورت سفارشی فیلم های تعاملی.”

Shoppable محتوا فراتر از Covid-19

فراتر از Covid-19 گیر shoppable محتوا می تواند به خصوص هیجان انگیز فرصت برای بازاریابان و در حال تحول و به عنوان 5G فن آوری به بازی می آیند در آینده از رسانه ها.

با 5G بازاریابان قادر خواهد بود برای کشف طیف کاملی از تعامل مصرف کننده وقتی که می آید به shoppable محتوا فراتر از تصویری مانند بازاریابی تجربی زنده, حوادث, بازی, تجربه همهجانبه.

علاوه بر افزایش خرید آنلاین مجبور است از آجر و ملات خرده فروشان به منظور توسعه راه های قرعه کشی مصرف کنندگان با “shoppertainment” تجارب است که ترکیب خرید و سرگرمی.

چنین تجربه هایی مانند e-commerce زنده هستند صعودی آنلاین بیش از حد طلوع در بیشتر تجربی و جذاب راه به فروشگاه آنلاین.

“این همه گیر تلفن همراه و همچنین امتیاز نسبت shoppable محتوا به عنوان راه رو به جلو. خرید شد سریعترین رشد بخش موبایل در سال 2017 (تا 54 درصد سال بیش از سال) به دنبال سرگرمی (43%) ساخت گوشی های هوشمند یک ابزار ایده آل برای نگه داشتن مصرف کنندگان مشغول قرار دادن قدرت تعاملی تجارت الکترونیکی را در دست خود” توضیح می دهد که Tsuo.

“بسیاری از مارک های در حال شناخت این پتانسیل و finetuning تمرکز خود را بر روی تلفن همراه. Lazada و Shopee برای مثال آورده shoppertainment به گوشی های هوشمند از طریق در برنامه زنده جریان حوادث است که اجازه می دهد مشتریان به خرید در زمان واقعی است.”

او می افزاید: “در سال 2020 تجارت صرف خواهد شد به احتمال زیاد همچنان به سبقت گرفتن آجر و ملات فروش به خصوص در دریا که در آن تلفن همراه اقتصاد به رشد چین است. دستگاه های تلفن همراه استفاده می شود نه تنها به تحقیقات برندها و محصولات بلکه برای خرید در زمان واقعی است.”

Shoppable محتوای درایو کمک خواهد کرد که این تغییر از در حال دیدن سایت برای خرید و همچنین تعامل با مصرف کنندگان مخالف به تبلیغات و نشسته از طریق آگهی های بازرگانی. به عنوان مثال نام تجاری مد دارابی به تازگی راه اندازی یک shoppable تصویری تابع بر روی آن برنامه اجازه می دهد تا برنامه خود را به کاربران پس از خرید این محصولات در این ویدئو به طور مستقیم از برنامه.

در حالی که ویدئو در حال پخش است برنامه را نشان می دهد آیکون به نمایندگی از این موارد است که مردم پس از آن می توانید با کلیک بر روی برای خرید انتخاب اندازه و جزئیات دیگر قبل از اضافه کردن به خود را در چرخ دستی های.

از طریق تعاملی هدیه راهنماهای سفارشی صفحات فرود shoppable تصویر چرخ و فلک یا نقاط تعاملی نظر سنجی و یا آزمونها و shoppable تصویری چرخ و فلک – این فرمت از shoppable مطالب کمک خواهد کرد که بازوی مصرف کنندگان با همه چیز آنها نیاز به اقدام در طول کلید فرصت های خرید در طول سال.

برای بازاریابان shoppable محتوا است و نه فقط یک راه برای خرید آسان تر و راحت تر برای مصرف کنندگان بلکه آن را یک فرصت برای تعامل با آنها را در یک محیط به آنها اعتماد. مارک های که قادر به ایجاد بدون درز ترین و نوآورانه تجربه است که الهام بخش از طریق اعتماد محتوا را واقعا قادر به ایستادگی و ماندن بگیرید پیش از رقابت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de