اجتماعی فاصله باعث می شود مصرف کنندگان می خواهید به تعامل بیشتر با مارک, تبلیغات, مطالب

من هرگز فکر نمی کردم برندها باید به طور کامل توقف تبلیغات در خلال این بحران است. شنیدن از مارک های ما عشق یکی ثابت مصرف کنندگان ایالات متحده باید این روز است. معلوم می شود من تنها کسی که
فکر می کند که راه.

تمام اجتماعی فاصله و خود را جدا از مردم انجام می دهند باعث می شود آنها را می خواهید به شنیدن بیشتر از مارک های که مایل به حساس, مثبت و نوع با توجه به
موهای یک ویدیو تبلیغاتی پلت فرم.

محتوای کمک به این روند است. فقط 2 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند برندها باید مکث همه تبلیغات در حالی که 48 درصد می گویند برندها باید ایجاد تبلیغات است که
ارائه اطلاعات و 37% تبلیغات را می خواهید به آنها را احساس گرم و شاد

مصرف کنندگان می خواهند به احساس یک حس عادی و سازگاری با 17 درصد گفت: آنها تبلیغات می خواهید برای ارائه یک احساس
تداوم و ظاهر ،

این مطالعه با عنوان COVID-19 مصرف کننده بررسی با هدف تعیین اثرات ویروس منافع مصرف کننده و رفتار.

سرکش یک بخش از لرزش
بین المللی مورد بررسی 2,556 مصرف کنندگان در سطح جهانی در اواخر ماه مارس و در بر داشت که به طور کلی زمان صرف آنلاین رز در مصرف کنندگان ایالات متحده می گویند که آنها در حال حاضر صرف 50 درصد زمان بیشتری را بر روی تلفن همراه خود را 42 درصد بیشتر در زمان
خود به تلویزیون متصل و 35 درصد زمان بیشتری را بر روی لپ تاپ خود را. آنها همچنین صرف 64% بیشتر از زمان پخت و پز و 43 درصد بیشتر زمان خواندن.

تبلیغات

تبلیغات

داده ها همچنین نشان داد که 53 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به مارک
برقراری ارتباط از طریق آگهی های تلویزیونی. تنها 22 درصد از مصرف کنندگان در حال حاضر در حال تماشای ورزشی, در حالی که 59 درصد در حال تماشای کمدی. برخی از 47 درصد افزایش یافته است وقت خود را با سرگرمی در خانه.

حدود 35% از
مصرف کنندگان بیشتر علاقه مند به شنیدن در مورد خرده فروشی آنلاین به استثنای مواد غذایی از قبل. حدود 45 درصد می گویند خود بهره همان است که در قبل و 42% 18 – به-24-ساله خواهد بود برندها به
برقراری ارتباط از طریق ویدیو آنلاین.

داده ها در نظر گرفته شده است به راهنمای تبلیغ برای درک بهتر نیازهای مشتریان و انطباق با استراتژی های تبلیغاتی برای حفظ این ارتباط با
مشتریان در طول زمان به چالش کشیدن.

یکی از چالش های است که روزانه متحده روال هستند که به شدت مختل شود. تنها 10 درصد از افراد مورد مطالعه گفتند که می توانید در ادامه به صورت عادی در حالی که 42% خود منزوی و 48% اجتماعی هستند فاصله. حدود 22 درصد از پاسخ دهندگان می خواهید برندها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد چگونه آنها حمایت خود را از کارکنان و مشتریان در طول این زمان و 21% می خواهید نام تجاری تبلیغات
شامل اطلاعات در مورد COVID-19.

برخی از 17% می خواهید نام تجاری برای ایجاد سرگرم کننده و یا محتوای مثبت برای منحرف کردن اذهان از آنچه در جریان است و دیگری 17% می خواهید برخی از مرتب کردن بر اساس محتوا فراهم می کند که یک
حس تداوم و نرمال.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im