رسانه های اجتماعی ملزومات برای سال 2020

چگونه و که در آن ما صحبت کردن با مردم در حال تغییر است. رسانه های اجتماعی در سال 2020 خواهد بود بازگشت به طور مستقیم به ریشه های آن — رفته خواهد بود که روز از انبوه بازاریابی بیش از حد مواد تبلیغاتی و سنگین نام تجاری است. در عوض فضای اجتماعی تبدیل خواهد شد و بیشتر شخصی و ارتباطی محور.

بیابان پیش بینی که در آن بازاریابان باید سرمایه گذاری های خود را در رسانه های اجتماعی برای سال 2020 است.

با بیش از 35 درصد از انگلستان بزرگسالان کاهش وقت خود را در برنامه و انتخاب به “سم زدایی” از رسانه های اجتماعی برندها در حال حاضر نیاز به کار سخت تر به منظور مطمئن شوید که حضور اجتماعی است اضافه کردن به عنوان ارزش زیادی که ممکن است. در رابطه با تیره های اجتماعی است که به آرامی در حال افزایش است تا صفوف – کمتر تعاملات در حال وقوع نفع بیشتر در پیام های خصوصی, Instagram مستقیم پیام های Whatsapp و Facebook Messenger.

در حالی که وجود داشته است تغییرات در شرایط چگونه بسیاری از مردم به نظر می رسد می خواهید به استفاده از سیستم عامل های اجتماعی, رسانه های اجتماعی, صنعت مفسر و مشاور مت Navarra فکر می کند با این تفاوت که در واقع یک مکان گسترده خبري در مورد مبادلات اجتماعی بودن خیلی عمومی:

“استفاده از گروه های خصوصی جوامع و زودگذر ‘داستان’ به شدت افزایش یافته است در دو سال گذشته. عصر رسانه های اجتماعی قوانین و مقررات در حال حاضر آغاز می شود: رسانه های اجتماعی در کانون توجه برای همه به دلایل نادرست برای بسیاری از 2019. “حریم خصوصی اطلاعات, آنلاین, سوء استفاده, حساب, امنیت و همچنین خبر جعلی و دروغ بودند بزرگترین موضوعات مورد بحث است.”

این افزایش صحت حفظ حریم خصوصی و شخصی بیشتر با رویکرد اجتماعی را بی درنگ برندها و سازمانها به دنبال استراتژی است که اثبات وفاداری به نام تجاری را به پیروان خود. مخاطبان تولید مطالب شخصی صدا و relatable اثرگذارندهها ثابت خواهد کرد محوری به ساختمان با نام تجاری و پیرو ارتباط است.

از این من باید شناسایی چهار کلیدی که روند را شکل چشم انداز رسانه های اجتماعی در سال 2020:

  1. Hyper-تغییرات سلیقه ای
  2. نانو و میکرو-اثرگذارندهها
  3. 360 درجه ویدئوها
  4. محتوای تولید شده توسط کاربر

‘سلام سلام. که من صحبت کردن در ،

افزایش واقعی و معنادار جوامع تسلط در سال 2020 است. بسیاری از مارک های و اثرگذارندهها زیادی موارد زیر اما کم تعامل و ارقام. ساختمان واقعی و صادقانه جوامع برای هر دو خوب و تندرستی کاربران به این معنی است که آنها قادر به نزدیک شدن به کسانی که مایل به تعامل با, و همچنین افزایش تعامل از طریق معتبر مکالمات.

با توجه به تحقیقات انجام شده توسط Boostify 90 درصد از کاربران اجتماعی گزارش احساس مثبت نسبت به مارک های که درمان آنها را مانند یک فرد اما تنها 20 درصد احساس وجود دارد مارک های وجود دارد خارج وجود دارد که درک و مراقبت در مورد آنها. برندها باید در پیدا کردن راه هایی برای ایجاد بیشتر صمیمی و خصوصی در ارتباط با مخاطبان خود را بدون تبدیل شدن به بیش از حد سرزده است. این پایین خواهد آمد به ساختمان با نام تجاری جوامع و یا گروه های که در آن پیام با نام تجاری شما مربوط است اما که در آن شما نیز پذیرای مستقیم پیام.

یک 2018 Facebook نظرسنجی از 8000 نفر دریافتند که 69 درصد از پاسخ دهندگان گفته است که به طور مستقیم پیام با یک شرکت کمک می کند تا آنها احساس اعتماد به نفس بیشتری در مورد نام تجاری. سیستم عامل های دیگر مانند Instagram ارائه یک “لیست” از ویژگی های است که کاربران را قادر می سازد برای به اشتراک گذاشتن پست ها و داستان ها با انتخاب یک گروه از دوستان.

به طور مشابه مارک های که می خواهید به بسیاری از تغییرات سلیقه ای نیاز به آن را به عنوان یک راه برای خلاص شدن از شر بی ربط, پیام, ساخت ناوبری و ارتباطی آسان تر در خدمت محتوا است که واقعا قانع کننده و مربوطه و اطمینان حاصل کرد که روند شفاف تر. آنها نیاز به اطمینان حاصل شود که کاربران محتوای آنها نیست که نوشته شده برای غرور و معیارهای محبوبیت مسابقات – با Instagram بین بردن لایک و Facebook جدیدتر تاکید بر “تعامل معنی دار’ برندها در نهایت متوجه است که به منظور موفقیت در سال 2020 و فراتر از آنها باید به انسان به عنوان امکان پذیر است و داستان.

هر دو بیش از حد شخصی و hyper-هدف قرار دادن اجازه خواهد داد که مارک این فرصت را به کمک پیروان خود را احساس به عنوان اگر محتوا ایجاد شد با منافع خاص خود را در ذهن.

“با تشکر از کسانی که مردم را در جامعه در واقع فعالانه رسیدن به آنها را مانند شما خواهد رسیدن به یک دوست.”

Honey, I shrunk the تاثیر گذار!

پس از سال 2017, تعداد جستجوهای گوگل برای ‘اثرگذارندهها’ افزایش یافته 1500 درصد است که عدد را به رشد و حتی بیشتر در طول چند سال آینده. این است که با توجه به نیاز برای نام تجاری نمایندگان هستند که بناست relatable و است که می تواند به طور مستقیم در تعامل با کاربران است. به عنوان مارک شروع به تغییر به سمت یک, شخصی, صدای, استفاده کوچکتر اثرگذارندهها ضروری خواهد بود برای رسیدن به جوامع مختلف و ساخت محتوای بیشتر معتبر.

به منظور به حداکثر رساندن تاثیر گذار در بازاریابی برندها در سال 2020 و فراتر از آن تغییر خواهد کرد به دور از اواسط ردیف اثرگذارندهها (بین 50k-500K ع) ماکرو-اثرگذارندهها (کسانی که با 500k-1M) و مگا اثرگذارندهها (1M+). آنها هر دو هزینه و سریع تبدیل شدن به دیده می شود به عنوان یک منبع اصیل و با توجه به تعامل کاربران غیر فعال و پرداخت پیروان (رباتها). برای افزایش پتانسیل های نامزدی مارک حرکت خواهد کرد به میکرو (و حتی نانو) سطح اثرگذارندهها.

این تو رفتگی در دیوار اثرگذارندهها ارائه سفارشی-ساخته شده در جوامع هستند که به شدت مشغول بنابراین ارائه فوق العاده مقرون به صرفه فرصت برای علامت های تجاری. این کاربران باید با دقت ساخته شده است یک جامعه از پیروان بین 1K و 10K پیروان و سرپرستی آن را به درک و لذت بردن از انواع خاصی از محتوای بنابر این آنها را به یک منبع قابل اعتماد برای به حداکثر رساندن تعامل و صحت.

25 ساله لندن-بر اساس مواد غذایی, وبلاگ نویس, نینا Ricafort مثلا 20,000 followers on Instagram account @feastlondon. او خوراک اختصاص داده شده است به بررسی ظروف و رستوران موجود در مرکز لندن و او همیشه افشا زمانی که از او دعوت شد به عنوان مهمان افتخاری وعده غذایی. پست های خود را به خوبی انجام و به شدت درگیر زیرا او است تا در هماهنگی با او فوری زیر به خاطر او آنها را. علاوه بر این, آنها هنوز هم به اندازه کافی کوچک برای آنها قادر به تعامل خوبی با و همچنین به طور بالقوه می دانم که در برخی از سطح.

نانو اثرگذارندهها تعداد زیادی از پتانسیل بکر که نبوده است در معرض برندها از جمله استفاده از offline مکالمات است که تبدیل شدن بیشتر و بیشتر انتگرال به ایجاد نام تجاری. این کوچکتر اثرگذارندهها همچنین چین با احتمالی مرگ ‘دوست’ در اجتماعی به منظور ترویج بیشتر مکالمات شخصی.

انجام یک 360

در حالی که محتوای ویدئویی در حال رشد بوده است به سرعت در رسانه های اجتماعی در چند سال گذشته تحقیقات اخیر کشف شده است که آن را ادامه خواهد داد به رشد در سال 2020 است. تصویری مطالب 135 درصد بیشتر آلی برسد از هر پست و Hubspot را در بر داشت که 45 درصد از افراد دیده بان Facebook و YouTube برای یک ساعت یا بیشتر در هر هفته.

“فیلم پشت خواهد بود حدود 80 درصد از مصرف ترافیک توسط 2020.”

تصویری تغییر خواهد کرد از سنتی مبتنی بر متن و محتوا به سمت پویا, مطالب جذاب و 360 درجه ویدئوها هستند که محتوا. آنها فیلم هایی که فراتر از افزایش آگاهی نام تجاری و یا هل دادن بازاریابی و تبلیغات; در عوض, آنها ارائه خواهد شد یک پاسخ شخصی, شیر را خاص جوامع و داستان.

وجود خواهد داشت تاکید بر خلاق و جذاب داستان سرایی است که قطاری از توجه کاربر در ثانیه است. برندها نیاز به یک چشم مشتاق برای چه داستان و تعامل با کاربران به خصوص هنگامی که “مانند” را فشار دهید می رود در Instagram. دستگاه های هوشمند و افزایش VR در حال ساخت 360 درجه ویدئوها و حتی بیشتر در دسترس و تحقیقات اخیر از Magnifyre یافت که این شکل از تصویری درایوهای 7 درصد بالاتر خرید, قصد, در حالی که همچنین ساخت برخی که خود را با نام تجاری محتوای خارج از غرفه را از جمعیت.

یک نام تجاری است که شاهد نتایج بزرگ از یک ویدئو 360 درجه بود کیت کت استفاده می شود که قالب به نمایش گذاشتن آن matcha شکلات. این کمپین بر اساس یوتیوب در درجه اول منجر به اتمام رای بود که بیش از دو برابر متوسط. همچنین موفق به ارائه 35 درصد افزایش در نظر گرفتن و 100% افزایش در آگهی به یاد بیاورید.

360 درجه ویدئوها اجازه می دهد تا پیروان برای خرید به تجربه و در عوض نام تجاری خود را افزایش ویدیو شمارش دیگر مشاهده زمان و حفظ خود را پیرو توجه آنها به عنوان حرکت در تاریخ جهان است.

“360 درجه ویدئوها هستند یک راه عالی برای یک مشتری گرفته شود در یک سفر که ممکن است لزوما در دسترس به آنها در غیر این صورت.”

91 درصد از کاربران اجتماعی به طور جدی به جستجو برای محتوای تعاملی. نه تنها آن را نگاه تازه و تمیز در صفحه اما این باعث می شود کاربران احساس بیشتر در ارتباط با برندها و بیشتر درگیر در خرید مشاهده و میل روند.

نگاه مادر من از آن ساخته شده!

هر چند UGC محتوا چیز جدیدی به مارک اهمیت آن در سال 2020 و فراتر از آن به طور مستقیم لینک به شمای کلی نیاز به مطالب بیشتر معتبر شخصی و صحبت به شما.

بسیاری از برندها در حال حاضر استفاده از UGC اما از آن است که در حال حاضر در حال تبدیل شدن مهم تر برای آنها را به نشان می دهد آنها با وفا صوتی در صنعت. از همه مهمتر UGC نوبت پیروان به نام تجاری سفیران و تار خط بین پیرو و نام تجاری برای ایجاد یک رابطه صمیمی بین این دو است. چه اصیل تر از چیزی ایجاد شده توسط شما را به خودتان یک فن ؟

UGC شایع است زیرا مردم اعتماد محتوا از افرادی که خود را به جای از مارک های بیچهره و یا unobtainable نمایندگان. با نشان دادن آنچه که مشتریان موجود باید بگویم در مورد نشان می دهد آن را به تصرف خود توجه نگر بینندگان و بهبود شانس آنها را تبدیل شدن به بینندگان جدید.

UGC در خوراک خود را می تواند به عنوان اساسی به عنوان نظرات وبلاگ و نظرها و یا می توانید آن را به صورت پست های وبلاگ, تصاویر و فیلم های ایجاد شده توسط کاربران است. GoPro کل کانال یوتیوب به خود اختصاص داده است UGC, نشان دادن فیلم با کیفیت بالا تولید شده توسط مشتریان خود را با استفاده از آن هاردی قابل حمل و دوربین های دیجیتال. آن را در حال حاضر هشت میلیون مشترک و نگه می دارد در حال رشد است.

به منظور استفاده از آن را در بهترین راه برندها می تواند به نفع از انگیزه کاربران به طور خاص ایجاد محتوا و برچسب با نام تجاری برای یک شانس برای دریافت ویژه در صفحه خود را. علاوه بر رسیدن به پیروان با محتوای قوی و ایجاد روابط با آنها را افزایش خواهد هر مبارزات انتخاباتی آینده.

پس چه باید به شما انجام می شود ؟

در رسانه های اجتماعی در سال 2020 در درجه اول باید درک شود *خودتان* را به عنوان یک نام تجاری. چه من می خواهم به من بگویید پیروان ؟ من چگونه می توانم به آنها صحبت می کنند در جذاب جالب و در عین حال انسانی در راه است ؟ دوم, توان واقعی, توان معتبر و نشان دادن زندگی واقعی است. ما نیاز به قرار دادن تلاش به مطالب ما; به جای فقط ارسال ویدئو بیایید که تصویری تعاملی 360 درجه و به مخاطبان ما یک تجربه است. در نهایت قرار دادن مخاطبان خود را اول است. اگر شما می خواهید مخاطبان خود را به تعامل با شما, شما نیاز به تعامل با آنها این است که چگونه شما را به آنها را می دانیم.

برای سال 2020, مردم در انتظار یک سرویس شخصی اضافه خواهد شد که به معنی به جدول زمانی خود را. بیشتر و بیشتر کاربران را آگاهانه صرف زمان کمتر در کانال های اجتماعی پس از آن است که در حال حاضر حیاتی برای به اشتراک گذاری تنها با کیفیت بالا و مرتبط با محتوا است که می افزاید: ارزش. همانطور که بیشتر مردم قطع آنلاین رقابت برای فضای اجتماعی شدیدتر خواهد شد. رفتن آفلاین بروید شخصی و رفتن عمیق است. سرمایه گذاری منابع به ارتباط با مردم کمتر اما بسیار عمیق تر و بیشتر در سطح شخصی.

هری Clark استراتژیست در بیابان.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de