رسانه های اجتماعی برای برندها در طول مستند – نحوه جدید انطباق عادی

به عنوان همه گیر-اجتماعی ناشی از فاصله گرفتن هل می دهد مردم را به محدوده خانه خود را, همه ما می گویند این است: “خدا را شکر ما از اینترنت برای کمک به عبور زمان”.

در طول مستند مردم را در آغوش رسانه های اجتماعی به نقطه موجب آن ما ثبت نام کرده اید, افزایش بی سابقه ای در زمان روی صفحه نمایش 25 درصد افزایش تعامل در Instagram و Infinite در ماه گذشته و متناوب 72 درصد افزایش در #محتوای آگهی با تاثیرگذاران.

در اینجا سه تم ها ما توصیه می کنیم برندها در نظر گرفتن شرایط اجتماعی در این عجیب و غریب, عجیب و غریب زمان:

یک نیروی خوب

پژوهش انجام شده توسط Kantar که اکثریت جمعیت (92%) فکر نمی کنم که برندها باید توقف تبلیغات همه با هم در طول بحران. اما برای یک نام تجاری است که می کند را انتخاب کنید برای برقراری ارتباط به مخاطبان در مورد بحران و سپس آن پیام باید حمایت از دولت های محلی’ و سلامت سازمان در حالی که ماندن درست به نام تجاری خود را ارزش.

وجود دارد روشن انتظار است که شرکت ها باید بازی خود را در بخشی اما با استفاده از وزن خود و حضور در رسانه های اجتماعی خوب نیست برای بهره برداری از این وضعیت است. در اینجا برخی از نمونه هایی از چگونه آن را در حال حاضر انجام شده است:

  • Crocs دهد و به دور رایگان کفش های چوبی به سلامت کارگران
  • Gymshark, کمپین برای جمع آوری کمک برای آزاد PTs
  • JBL سازگار لوگو برای تشویق مردم به #StayHome
  • Pornhub ارائه می دهد حق بیمه رایگان ثبت نام و اشتراک در سراسر جهان

هنوز فرصت کافی وجود دارد خارج وجود دارد برای انجام کار خوب بیشتر, بنابراین ما می خواهم شما را تشویق به رول تا آستین خود را دریافت خلاق!

قرار دادن مخاطبان خود را برای اولین بار

به صداقت شما همیشه باید خود را مخاطب اول اما در حال حاضر آن را مهم تر از همیشه قبل از به واقعا درک آنچه آنها می خواهند برای دیدن از مارک خود را محتوا است. این خواهد بود بسیار متفاوت در هر نام تجاری پس ما ادعا نمی به خود طلایی راهکار آن را به عنوان یکی از اندازه متناسب با تمام استراتژی است. اما در اینجا یک زن و شوهر از چیزهایی که شما می توانید در نظر بگیرید:

آن را معتبر و نگه داشتن آن واقعی

بیشتر محتوای ساخته شده توسط انسان در رسانه های اجتماعی امروز وطنی نه جلا. این است که به طور کلی چگونه ما نشان می دهد نزدیک شدن به اجتماعی ایجاد محتوا صرف نظر از همه گیر جهانی است, اما از آن مهم تر در حال حاضر از همیشه قبل از به دلیل از مردم می خواهم چیزی است که آنها می تواند به ارتباط و اتصال با.

در حال حاضر مردم می توانند مربوط به, میلیون دلار مجموعه, مدل های زیبا و بیش از حد واقع بینانه تنظیمات; آنها در خانه نشسته و با یک پیراهن در نیمه بالا و لباس خواب در پایین.

اتمام آدیداس #HomeTeam کمپین یک مثال خوب از مارک های نگه داشتن آن واقعی است.

توان تعاملی

یکی از چیزهایی که همه ما ولع مصرف در لحظه اتصال – به خصوص کسانی که جدا شده و به تنهایی. ایجاد یک کمپین در اطراف یک بازی Infinite با نام تجاری چالش و یا زندگی می کنند در Instagram, YouTube و یا حرکت یا کشش ناگهانی شده است و تست شده توسط مارک های تا کنون. در حال حاضر مردم در حال نشستن در خانه و این بار به دریافت خلاق با پلت فرم های مختلف ویژگی ها و توابع است که پرورش تعامل با مخاطبان است. در اینجا برخی از ما یافت می شود:

می دانم که در آن مخاطبان خود را در حال گذراندن وقت خود را

که در آن مخاطبان خود را معمولا به صرف وقت خود را آنلاین کرده است به احتمال زیاد تغییر بی سابقه ای در طول این زمان. استفاده از ویدئو برنامه های چت مانند Instagram زندگی می کنند, حرکت یا کشش ناگهانی زوم و Infinite افزایش یافته است به طور چشمگیری در طول مستند. خصوصی برنامه های پیام رسانی مانند Whatsapp و Facebook Messenger را دیده اند تا به 70% افزایش در استفاده از طول مستند.

یکی از ما واقعا می خواهم به برجسته است که از Houseparty برنامه. آن را تا به حال دو میلیون دانلود در سراسر جهان در هفته گذشته بود و رتبه شماره یک در بیشترین دانلود ها نرم افزار در 17 کشور از جمله بریتانیا و اسپانیا و ایتالیا – سه نفر از بهترین ها به شدت قفل شده است و کشورها در اروپا است. اگر شما می توانید یک راه برای سرگرم کردن از طریق برنامه های مانند Houseparty با ما نکته: “نگه داشتن آن را معتبر و خانگی” ما فکر می کنم شما می توانید رول تا آستین خود را و خلاق در بین خود چهار دیوار و میزبان برخی از چت تصویری زنده محتوا با کاربران خود و یا اثرگذارندهها!

دریافت خلاق با محتوا

برای صنعت ما شیوع COVID-19 مارکس زمانی که ما معماران و طراحان و بازاریابان دیگر نمی تواند تکیه بزرگ-مقیاس تولید محتوا. این تغییر در حال حاضر شروع به رخ می دهد در سال های اخیر اما در حال حاضر رسما به زمین را متوقف کند و با هر کس در همان سطح میدان بازی به عنوان هر یک از دیگر.

که به این معنا است که تولید به عنوان یک کل است و بیش از آن را فقط کمی متفاوت است. حتی اصطلاح “خانه” و ” یک معنای جدید به عنوان ما همه به معنای واقعی کلمه در کار ما خانه های خود را, مهم نیست که شما برای کار. اینترنت و دنیای دیجیتال دارای مجموعهای از راه هیجان انگیز برای اتصال و برقراری ارتباط با مخاطبان خود را. در اینجا چند شما می توانید کشف:

در صورت فیلتر مارک اثرات و GIFs

در صورت فیلتر در Instagram مارک اثرات Infinite و Gif برای واتساپ, ضربه محکم و ناگهانی و IG داستان سطح دیگری از زمان واقعی محتوای اجتماعی است که کاربران بسیار درگیر در این لحظه در حالی که در خانه است. عمدتا آن را نگه می دارد مردم را سرگرم اما در سطح دیگری اگر آن را به اندازه کافی خلاق, دشنه خواهد بود و عذابش گسترده فراتر از اولیه خود را پیرو-پایگاه.

ما آخرین Gif برای Crocs اروپا در حال درگیر شدن مردم در خانه نشسته است. با بیش از 225,000 نمایش در یک هفته, این فایل های Gif در حال فریبنده به استفاده از در حالی که روی زمین افتاده.

کاوش در تاریخ و تجارب VR

ما فکر می کنیم زندگی واقعی احساس می کند مانند چیزی از گذشته و حتی بعد از فقط یک هفته اجتماعی فاصله. علیرضا و تجارب VR را به جهان خارج در داخل و همچنین به عنوان دادن مردم یک طعم و مزه از چه چیزهایی هستند مانند خارج از چهار دیوار AR/VR تجربه اضافه کردن یک سطح از تعامل است که ما همه ولع مصرف در حالی که در خانه نشسته است.

پخش زنده

Facebook, Instagram, YouTube, Twitter/Periscope, Infinite و کشش همه سیستم عامل هایی که دیده اند استفاده از تابع زنده در دو هفته گذشته. ما می خنده در این واقعیت است که آن را در زمان یک بیماری همه گیر برای این توابع به واقعا خاموش است اما این یکی از با ارزش ترین ویژگی های وطنی محتوا برای مارک های امروز است.

اگر شما می توانید ترکیب این تابع با راهنمایی ما در “تعاملی بودن” با زنده س و تمرینات و بازی و بیشتر پس از آن ما فکر می کنم شما یک بازگشت بزرگ در تلاش های خود را. یک چیز برای ما ارزش در حال حاضر ارتباط انسان و این بهترین ویژگی های آن است.

نتيجه گيری

برای تهیه این تغییر در رفتار برندها نباید هل دادن پیام های فروش خارج از coronavirus که آتش راه مطمئن برای بیگانه مخاطبان خود را که در خانه و اجتماعی فاصله. مخاطبان خود را در حال حاضر مراقبت بیشتر در مورد کسانی که به خوبی انجام می دهند و بنابراین ما را تشویق برندها اعتماد به نفس در خود پیام و شجاع بود با خلاق خود را به طوری که آنها نمی گم شدن در دریا, از هر دری سخنی.

Chris Adams, مدیر عامل شرکت هی عسل

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im