حل ننگ اطراف بهداشت روانی

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

بیشتر و بیشتر از ما در آگهی زمین زندگی کرده اند تجربه از مسائل مربوط به سلامت روان این روز است. در این به طور فزاینده ای مشغول, ‘همیشه در جهان خواسته ها و انتظارات مشتریان و همکاران می تواند گاهی اوقات باعث تشدید اوضاع برای کسانی از ما که مبارزه با مشکلات روحی و روانی. پس چگونه ما به تکامل به ما اجازه می دهد برای پرورش استعداد و ارائه مناسب نوع حمایت برای کسانی که به آن نیاز دارید در حالی که هنوز ارائه کلاس اول سطح خدمات مشتری?

من با حضور تندرستی در کار کنفرانس در ادینبورگ در سال گذشته نشان داد که چگونه کسب و کار می تواند (و باید) وفق دهند و آن را دلگرم کننده و الهام بخش برای دیدن سازمانهای همه ابعاد در نظر گرفتن گام های قابل توجهی را در این منطقه است. تشویق بیشتر از همه بود تا ببینید که چگونه PricewaterhouseCoopers (دومین خدمات حرفه ای شرکت در جهان) خود را توسعه داده است تندرستی شبکه و طرح – ارائه اصل الهام بخش برای کارکنان گنجاندن پشتیبانی و نگهداری.

در فضا و زمان ما مدت طولانی است که به شدت سرمایه گذاری در رفاه کارکنان ما و سلامت روان ما در خط مقدم آن است. ما آغاز شده در سفر خود ما از تکامل حدود پنج سال پیش – کاتالیزور اصلی از این که کار ما انجام داده اند در کنار ما مشتری و افزایش موارد روانی بیماری در میان ما رشد کارکنان است.

آژانس تا به حال یک برنامه کمک به کارمند در دسترس همه کارکنان برای برخی از زمان, اما در مواجهه با بیشتر زندگی واقعی موارد و تهدید به منابع و درآمد است که افزایش در غيبت مطرح می توانید آن را روشن بود که برخی از مناطق از رویکرد ما نیاز به وضوح تعریف شده و توسعه یافته است.

تثبیت فرهنگ

ببینید من اسکاتلند برنامه ملی برای پایان دادن به بهداشت روانی انگ و تبعیض و آنها شده اند یک مشتری از ما از ما برنامه ریزی شده موفق نام تجاری جدید تعریف کمپین در سال 2014. ببینید من با هدف تغییر فرهنگ سلامت روان در اطراف به طوری که مردم می تواند احساس اعتماد به نفس در شرایط صحبت کردن در مورد چگونه آنها احساس و درخواست کمک.

به خصوص قانع کننده محل کار متمرکز کمپین تحت عنوان “قدرت خوب’ به رهبری آمریکا به بحث و گفتگو با خود را از تیم محل کار در اطراف ‘دیدن من در کار’ طرح که با هدف حمایت از سازمان در پرداختن به سلامت روانی انگ و تبعیض مسائل در کار ایجاد یک محیط کاری که در آن کارکنان می تواند احساس امنیت و قادر به صحبت کردن علنی در مورد مسائل مربوط به سلامت روان و ارائه حمایت و کمک به کسانی که دچار مشکلات روحی و روانی.

با یک تیم در محل به ارائه مشاوره و طیف گسترده ای از e-learning منابع در دسترس آنها می تواند ارائه کمک واقعی به سازمان که می خواهید برای ارائه پشتیبانی بهتر به کارکنان.

یکی از اولین گام بود برای انجام یک هیات بررسی – اصل سلامت روان بررسی برای آژانس – برای اندازه گیری دانش و نگرش به, همه چیز را در اطراف بهداشت روانی در محیط کار; از جمله آموزش سیاست استخدام و روند بازگشت به کار. ببینید من کمک کرد توسعه چارچوبی برای این همراه با رول کردن و میترا یافته. یک 74 درصد پاسخ دهی به این بررسی نشان داد که تمایل واقعی به درگیر شدن و 53 درصد از کسانی که پاسخ نشان داد که آنها می خواهم شخصا تجربه یک مشکل بهداشت روانی. دیگر یافته های کلیدی بودند شناسایی نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر در اطراف, بهداشت روان و آموزش بهتر برای کارکنان در تمام سطوح.

اعتقاد به تغییر

پس از بررسی یافته ها ما را با مراحل ساده در محل در اطراف بهداشت روانی مانند به طور منظم تندرستی راهنمایی برای کارکنان بیشتر ترویج وقایع کلیدی و ابتکارات و بیشتر آشکار ارتقاء سازمان EAP. پس از سپردن حمایت مدیریت ارشد (چیزی که ضروری است برای هر سازمان) ما به پیاده سازی یک طرح عمل برای 12 ماه آینده با کمک این تیم در دیدن من – این شامل انتصاب ‘قهرمانان’ در هر یک از ما پنج دفتر سلامت روان, آموزش کمک های اولیه برای همه مدیران خط و توسعه بیشتر به وضوح تعریف شده افشا و بازگشت به کار سیاست.

سازمان فرهنگ تیم ایجاد شده است با بیان هدف توسعه و ارائه این غنی شده طرح های تندرستی و معرفی CSR-پروژه های مبتنی بر کمک خواهد کرد حداقل رساندن موارد روانی بیمار-سلامت و کارکنان بسیار مورد نیاز فضای تنفس آنها نیاز به زمانی که در مواجهه با مسائل مربوط به سلامت روان.

ما دنبال انجام یک نظرسنجی بعد از این سال تا معلوم چقدر موثر طرح اقدام ما بوده است اما بازخورد اولیه در سراسر سازمان است که اطلاعات بیشتر و وضوح بیشتری هستند و هر دو ضروری و استقبال است. روشن است که همه ما باید بیشتر به انجام, اما ببینید من در محل کار ابتکار عمل ساخته شده است که این فرایند بسیار ساده تر برای فضا و زمان.

کیت Benzie مدیر دانشیار در فضا و زمان است.

// در این مقاله برجسته

فضا و زمان رسانه ها

فضا و زمان مستقل سازمان رسانه ای. و خیلی بیشتر. در یک گیج کننده هم ریخته, داده محور, جهان, شما نیاز به بیشتر از رسانه های خود آژانس است. شما نیاز به بینش استراتژیک. شما نیاز به خلاقیت است. …

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>