برخی از مبارزات سیاسی ‘سقوط به مراتب کوتاه’ از آگهی صنعت دستورالعمل

برخی از سیاسی مبارزات انتخاباتی آگهی ها شکست به دنبال آگهی
صنعت بهترین شیوه راهنمایی با توجه به یک گزارش جدید توسط یک خود نظارتی ناظر است.

گزارش BBB ملی برنامه تبلیغات دیجیتال پاسخگویی برنامه مورد بررسی قرار گرفت
1,071 تبلیغات سیاسی است که به نظر می رسد آنلاین بین Jan. 1 و 20 آوریل این سال است.

حدود 9 درصد از کسانی که تبلیغات را شامل نمی شود هر نوع اطلاعیه که آنها سیاسی بودند مانند
سلب مسئولیت بیان آنها پرداخت می شود برای یک مبارزه است.

هیچ کدام از تبلیغات انجام شده در صنعت بنفش “سیاسی تبلیغ” آیکون پرده برداری کرد در ماه مه سال 2018 است.

“به عنوان یک نتیجه از نظارت ما ما
در بر داشت که برخی از سیاسی تبلیغ سقوط به مراتب کمتر از انطباق کامل با تبلیغات سیاسی شفافیت بهترین شیوه های” دیده بان متحده در گزارش صادر چهارشنبه.

تبلیغات

تبلیغات

ماه نوامبر گذشته ، Digital Advertising Alliance صادر ارشاد خواستار سیاسی تبلیغ به جای این آیکون ها در انتخابات, تبلیغات, همراه با لینک به افشاگری در مورد نام تبلیغ و مرتبط
مواد.

حتی اگر هیچ کدام از تبلیغات سیاسی آمد با جدید بنفش رنگ آیکون بیش از 260 شامل بیشتر آشنا “AdChoices” icon-که با هدف به شما بگویم چگونه
خود را در وب گشت و گذار داده های مورد استفاده برای تبلیغات رفتاری.

پنج صد و هفتاد و پنج از تبلیغات مورد بررسی قرار گرفت به نظر می رسد در رسانه های اجتماعی در حالی که 384 زد “باز کردن وب” و 112 زد
در موتورهای جستجو.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net