برخی از فرصت های میان COVID-19 هرج و مرج

در نظر گرفتن یک صفحه از سان تزو “هنر جنگ” برخی از تحلیلگران فرصت های بزرگ در هرج و مرج ایجاد شده توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

در بخش در حال حاضر مستعد ابتلا به
تحکیم به عنوان مثال تغییر در هزینه سرمایه و نقدینگی خواهد شد و به احتمال زیاد منجر به برخی از جالب ترکیب و ادغام.

که با توجه به برایان وایزر جهانی, رئیس جمهور
هوش کسب و کار در GroupM که نشان می دهد که چنین فعالیت هایی می تواند شامل “تحول ترکیب.”

به عنوان یک نتیجه قابل توجه قیمت سهام اختلالات صنایع می تواند
همچنین شاهد چه وایزر تماس “پهلو-در معاملات” است که شامل شرکت های بزرگتر خرید بسیار کوچکتر.

“ضعیف قیمت سهام و ارزان سرمایه شرکت های متوسط هستند که
نقدی غنی به خوبی می چرخاند به خرید از شرکت هایی که به خصوص افسرده” وایزر می نویسد: در یک یادداشت جدید به مشتریان است.

در میان دیگر به احتمال زیاد خواستگاران پوشا اجتماعی
رسانه ها و بازاریابی و فن آوری بخش های Facebook و سیب مشهور هستند برای رزرو عظیم مبالغ سرمایه است.

تبلیغات

تبلیغات

“اگر چه معاملات معمولی نیست در زمان بزرگ
عدم قطعیت … یا حداقل نوسانات بزرگ … در برخی موارد برخی از شرکت ها می تواند در معرض خطر از تصاحب,” وایزر دلایل.

معاملات به احتمال زیاد در اوایل
مراحل فعلی بازار سهام اصلاح است اما وایزر نشان می دهد که آنها تبدیل خواهد شد به احتمال زیاد به بازارهای بازیابی به طور یکنواخت و چشم انداز برای کسب و کار روشن تر شده.

در ضمن تمام
بازار آشفتگی ناشی از COVID-19 بدان معنی است که راه اندازی خواهد شد و احتمالا قرار دادن خاموش خود را IPOs.

به طور گسترده تر بازاریابان در سراسر جهان شروع به ارزیابی
چگونه به آدرس به سرعت در حال تحول شرایط ،

“برخی از بازارها داشته اند زمان بیشتری برای انطباق و بازاریابان اقتباس درون آنها” با توجه به وایزر. “هزینه های کاهش
اما هنوز هم به احتمال زیاد به عنوان صاحبان رسانه نشان داده اند در راهنمایی های خود را.”

در سطح جهانی بازاریابان به آرامی تطبیق جدید “عادی” با کسب و کار و اوقات فراغت سفر
خرده فروشی مواد غذایی و آشامیدنی و سرگرمی همه درد و رنج از فقدان سفر کارکنان کار از خانه “اجتماعی فاصله” در میان بسیاری از مصرف کنندگان است.

که گفت:
تغییرات تأثیر جوامع در سراسر جهان لزوما به این معنی نیست که فرد بازاریابان باید خود را تغییر دهد رسانه های استراتژی وایزر معتقد است.

“بازاریابان نیاز به فکر
زمان افق در طول بحران و تصمیم گیری بر این اساس” او نشان می دهد. “ما تاکید می کند که بازاریابان باید به طور مستمر ارزیابی ارتباط داده شده و متوسط داده شده
بازاریابی و استراتژی خلاق پیام است.”

مشاغل بازاریابان باید همچنین به دنبال راه هایی برای اضافه کردن ارزش به مصرف کنندگان آنها در خدمت رسانه ها و صاحبان آنها به خرید از
و جوامعی که در آنها وجود دارد.

اضافه شده وایزر: “یک بحران مانند این خواهد شد که بسیاری از عواقب ناگوار اما این تغییرات در رفتار است که به دنبال خواهد داشت می تواند ایجاد جدید
فرصت برای بازاریابان به تعامل با همه ذینفعان مربوطه.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im