برخی از رسانه های غیر منتظره شاخص از جمله عقب مانده یکی برای بازگشت به حالت عادی

برخی از جالب ترین — و گاهی اوقات تعجب آور —
بینش نمودار تاثیر COVID-19 همه گیر در امریکا آمده است, از رسانه های, آمار, اما نه لزوما آنهایی که آشکار. مطمئن شوید که همه ما در حال حاضر می دانیم که در خانه استفاده از رسانه-به ویژه برای
خطی, تلویزیون, تلویزیون متصل, OTT و مختلف جریان خدمات — افزایش یافت و پس از آغاز اقامت در خانه سفارشات در اوایل ماه مارس. و با توجه به UBS تحلیل نیلسن اطلاعات, تلویزیون, استفاده از سطوح
در حال حاضر نرمال-و حتی کاهش یافته است تا قبل از همه گیر سطح (احتمال معکوس عادی فصلی استفاده گرایش) — به امریکا شروع به باز کردن و یا حداقل خارج از منزل رفته دوباره.

اما آن را
انواع دیگر استفاده از رسانه داده است که پیدا کردن من جذاب ترین, از جمله برخی از دوره های ردیابی در مطالعات آمده از خارج-از-خانه ترافیک سنجی شرکت Geopath نشان دادن دمای روز و مایل سفر توسط آمریکایی ها را آغاز کرده است
روند بازگشت به قبل از همه گیر سطوح.

تبلیغات

تبلیغات

و امروز صبح من اسکرول را از طریق برخی از دوره ای معیار های منتشر شده به عنوان بخشی از BMO Capital Markets’ “همگرایی گرفتن” گزارش نشان
تاثیر بر مخاطبان سطوح و استفاده از عمده سوار-به اشتراک گذاری خدمات. بله Uber و Lyft رسانه ای اما به طور معمول ما نمی فکر می کنم از آنها را که در راه است.

جای تعجب نیست که هر دو پایه منحصر به فرد
کاربران و ناخالص خود را صرف سوار-به اشتراک گذاری برنامه ها را به طور قابل توجهی در ماه مه ارائه یکی دیگر از شاخص غیر مستقیم در مورد امریکا تحرک — و استفاده از رسانه — در طول یک بیماری همه گیر.

در این
مورد من تصور کنید سوار-به اشتراک گذاری خدمات را حتی به امریکا باز می شود تا دوباره به دلیل اینکه اکثر کاربران — حتی برخی از ضد maskers — نمی توانید تصور کنید که گیر کرده در مجاورت نزدیک با غریبه ها در داخل یک
ماشین. هر دو Uber و Lyft پاسخ داده اند با مبارزات ترویج این واقعیت است که آنها را قبول نمی کند مسافران که پوشیدن ماسک و اخیرا آنها اعلام کرد قصد دارد برای نصب پلکسی گلاس
پارتیشن در رانندگان اتومبیل.

اما من قصد دارم به سرمایه گذاری است که مخاطبان و زمان صرف شده در سطح سوار-به اشتراک گذاری خدمات مهمی عقب مانده رسانه های شاخص برای چیزهایی بازگشت به “طبیعی است.” نگه داشتن یک چشم بر روی آن.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im