گنجشک مشاور Ana Milicevic: ‘تحول نیست یک چیز’

اصطلاح ‘دیجیتال تحول’ در معنای جدید گرفته شده در هفته های اخیر. و به عنوان افراد در سراسر جهان تبدیل به دیجیتالی مبتنی بر کار و زندگی به عنوان یک نتیجه از قرنطينه سازمان نیز مجبور به دوباره در نظر گرفتن آنچه در آن در واقع به معنی برای آنها.

با این حال اصلی و بنیانگذاران دیجیتال مشاوره گنجشک مشاوران آنا Milicevic است و ترس است که بسیاری از کسب و کار از دست داده اند و چشم از آنچه واقعا تحول است.

زبان در درام دیجیتال تحول جشنواره Milicevic گفت: مفهوم این است: “بسیار کمتر در مورد یک قطعه از فن آوری و یا دیگری و بیشتر در مورد واقعی فرآیند کسب و کار و مردم که نیاز به اتفاق می افتد در درون یک سازمان است.”

او افزود: “این آسان به ثبت نام برای یک قطعه از فن آوری اما هیچ کس واقعا می خواهد به رول آستین خود را و ثبت نام برای طراحی مجدد چگونه یک سازمان در واقع کار می کند.”

“هنگامی که ما با استفاده از عبارت “انتقال دیجیتال’ ما در واقع به خودمان می کنیم کمی از زیانی به دلیل مقدار کار است که واقعا مورد نیاز است.”

او با بیان این که زمانی که سازمان در حال فکر کردن در مورد تمایل خود را به دیجیتالی تبدیل آنها باید سوال خود را در دراز مدت می شود.

“اصطلاح بهتری ممکن است ‘نوسازی’ از آنجا که این چیزی است که ما واقعا به دنبال. من فکر می کنم که مدت… نشان میدهد که این یک فرایند مداوم است و شما می خواهید به ترین, مدرن ترین تکنولوژی زرنگ و دانا و بیشتر رو به جلو فکر کردن در شرکت است که شما می توانید.”

ساخت یک موفقیت ‘نوسازی’

که با توجه به آنچه موفق انتقال دیجیتال — یا در واقع ‘نوسازی’ — ممکن است مانند نگاه Milicevic پیشنهاد کرد که: “شما معمولا می توانید ببینید بهتر نوع جریان ارتباطات در یک سازمان و مردم بیشتر دامن زده در مورد کاری که آنها انجام می دهند و آن را حس می کند.

“شما همچنین می دانم که اگر آن را اشتباه می رود,” او گفت: “از آنجا که شما آن را ببینید در مردم خود رفتار. اگر شما یک شرکت رسانه ای به عنوان مثال و مردم خود را نمی, تماشای محتوای خود را پس از آن چیزی است که احتمالا اشتباه است.”

اگر چه Milicevic همچنین اذعان کرد که دیگر خوب نشانه ها و شاخص های دیجیتال و تحول را منعکس در درآمد و کسب و کار جدید خطوط در حال باز “اما که احتمالا 12 تا 18 ماه پایین خط.”

پس از شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس کسب و کار و سازمان در سراسر جهان مجبور شده اند به دیجیتالی تبدیل به سرعت به عنوان قرنطينه و مستندات مجبور کارگران و مشتریان و مشتریان به طور یکسان به ایمنی از خانه های خود.

مهمتر گفت Milicevic, “شما باید بپرسید که واقعا رانندگی تحول در سازمان خود. آن است که رئیس اجرایی این افسر ارشد فناوری یا Covid-19? من فکر می کنم برای بسیاری از مردم در حال حاضر این گزینه سوم.

او توجه است که “[تحول] است نه یک بار آن را مانند شما فقط می توانید ثبت نام برای این پروژه در این سه ماهه و کتاب شما را به صورت دیجیتالی تبدیل سازمان مدرن است. آن چیزی است که شما نیاز به انجام و یادگیری مداوم است.”

او همچنین پیشنهاد کرد که در دراز مدت از آن خواهد شد بهتر است برای سازمان های و برندهای “فکر می کنم از آن به عنوان یک در حال چالش به جای چیزی که می تواند علامت خاص در یک چهارم و یا یک در یک سال داده شده.”

او ادامه داد: “این واقعا سخت است به خوبی در اجرای در جهان کنونی و ایجاد یک دنیای جدید در همان زمان…آن را یک چالش واقعی است, و این چیزی است که من فکر می کنم هر شرکت نیاز به سعی کنید به کشف کردن را در خود دارد.”

“اما من فکر می کنم بسیاری از شرکت ها در حال رفتن به بیرون آمدن از این که مایل به قرار دادن بیشتر ساختار اطراف خود انتقال دیجیتال تلاش و واقعا فکر طریق آنچه که آنها باید با تمرکز و بنابراین من بسیار هیجان زده هستم که.”

شما می توانید گوش دادن به قسمت کامل در اینجا و مشاهده مطالب بیشتر از درام دیجیتال تحول جشنواره اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im