یاد آمریکایی ادویه و چاشنی محصولات فروشنده
McCormick به شنود گذاشته Dentsu Aegis شبکه 360i به آن سازمان رسانه ای.
Billings اعلام نشده اما انتساب به شرح زیر رقابتی بررسی و شامل برنامه ریزی و خرید برای همه
کانال های رسانه ای برای مک کورمیک آمریکای شمالی در بخش کسب و کار از جمله مارک های چنین به عنوان McCormick, فرانسوی, را, فرانک, باشگاه, خانه, Zatarain و پیر بای.
مک کورمیک
رئیس بازاریابی تعالی افسر جیل پرات گفت: این پیروزی بود که به دلیل در بخشی به 360i را “تفکر استراتژیک و گسترده داده ها و تجزیه و تحلیل قابلیت.”
360i رئیس رسانه افسر داگ روزن اذعان کرد پدر و مادر Dentsu را M1 مصرف کننده بستر های نرم افزاری داده شد یک عامل مهم در پیروزی.
تبلیغات
تبلیغات
Leave a reply