سنبله در تلویزیون استفاده آغاز می شود به سطح بالای بازار هنوز ارسال قوی دستاوردهای

یک و نیم ماه به COVID-19 اختلال Nielsen
می گوید: سنبله در تلویزیون استفاده است شروع به سطح اگر چه بالا در بازار هستند هنوز از ارسال به طور کلی دو رقمی در صد سود پس از شروع COVID-19 بحران است.

در مجموع استفاده از
تلویزیون (توت) در میان افراد 2 سال و تضعیف 2% در اخیر هفته به 23.4 درصد در مارس 13 تا 19 آوریل از هفته قبل است.

برای هفته پایان مارس 12, توت
در 23.8% در حالی که توت بود 24.2% برای هفته پایان مارس 5; و 24.6% برای هفته پایان مارس 29. که هفته گذشته در مارس ارسال شده کمترین استفاده از COVID-19 مسائل شروع به رانندگی بیشتر
در حال مشاهده صفحه اصلی.

جدید ترین هفته نشان داد توت استفاده می انداختن پایین و تک رقمی درصد کاهش در میان عمده ای مشاهده شدند. شدیدترین افت آمد در میان 12 تا 17 ساله
در 5%; در حالی که بینندگان 55 سال و بالاتر بودند تخت با همان هفته قبل از.

تبلیغات

تبلیغات

هنوز هم برای کل پنج هفته دوره به طور کلی برخی از 20 بازار همچنان به دیدن عمده مشاهده
بهبود در هر نقطه از 14 درصد به 20 درصد و در مجموع روز مشاهده شد.

بالا 10 بازارهای نیویورک (تا 20.4% به 29.5 امتیاز در میان افراد 2 plus); بوفالو (19.9 درصد 32.0 امتیاز);
بالتیمور (19.1 درصد 30.6 امتیاز); دنور (19 درصد 27.7 امتیاز); بوستون (17.4%, 27.9 امتیاز); فیلادلفیا (17.2 یک 31.2 امتیاز); واشنگتن دی سی(16.7 درصد 26.4 امتیاز); دیترویت (16.4 درصد 31.8 امتیاز)
تمپا-خیابان پیت (16.3 درصد 29.4 امتیاز); و آلبوکرک-سانتافه (16.1 درصد 31.1 امتیاز).

 

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im