Spotify می بیند آگهی درآمد کاهش 21% اما همچنان تشویق رشد در پادکست تبلیغات

پس از شخم دیگران بزرگ در فایل های صوتی خود را-برای اولین بار استراتژی Spotify نمی توانست پیش بینی جهانی از همه گیر شدن در راه آن ساخت یک بازگشت سرمایه گذاری خود را. اما آن را نشان داد آن بود و نه معاف از coronavirus رکود با ad-پشتیبانی از درآمد پایین 21 درصد است.

مفید برای جریان غول کسب و کار خود تقسیم بین ad-پشتیبانی از کاربران و پرداخت اشتراک با دومی ضربه 138 میلیون در سراسر جهان 27 درصد افزایش در سال در سال.

“زمانی که من نگاه به چشم انداز آنچه که مرا به هیجان می آورد این است که ما پس از رفتن صوتی” رئیس exec دانیل Ek گفت: سرمایه گذاران. “صوتی است که چند میلیارد کاربر فرصت و این یک بازار است که در حال حاضر در شمال $50bn در درآمد حاصل از تبلیغات. آن را ترکیبی از اشتراک و تبلیغات در دراز مدت است که من فکر می کنم که آینده از کسب و کار.”

درام رو باز رسانه های اجتماعی گروه ها مالی و که در آن در نظر پادکست خود را امپراتوری سازی.

چگونه Covid-19 نهفته Spotify?

  • Spotify درآمد افزایش 13 درصد به $2.2 میلیارد دلار بود که در زیر تخمین می زند.

  • Ad-پشتیبانی از درآمد کاهش 21 درصد در Q2. “سه ماهه شروع آهسته” Ek اعتراف کرد. “سه هفته گذشته از Q1 خیلی ضعیف و کسانی که ریزش ادامه داد: به آوریل و مه. تبلیغات کسب و کار پایین بود حدود 25 درصد و پس از آن ما واقعا تا به حال یک وانت در ماه ژوئن بود که تنها حدود 10 درصد است.”

  • با وجود تغییر عادات مصرف Spotify تجربه افزایش پرداخت اشتراک ها اضافه 8m بیشتر طول Q2. بالاتر از برآورد آن افزایش 27% در سال در سال.

  • تعداد کاربران فعال ماهانه (مائو) را دیدم 29% در سال در سال افزایش به 299 میلیون.

آیا این مستند تاثیر آن پادکست سرمایه گذاری ؟

  • پادکست نامزدی به طور کلی در حال افزایش است. Spotify در حال حاضر 21 درصد از مائو درگیر با پادکست ها از 19 درصد در Q1. مصرف شد تا بیش از 100 درصد در سه ماهه. حق ندارد بالاتر نامزدی از ad-پشتیبانی از کسب و کار.

  • Ek اعتراف کرد که در حالی که پادکست آگهی-درآمد “هنوز هم منطقی کوچک” این “بهتر از حد انتظار در سه ماهه آن را یکی از قوی ترین زمینه های رشد.” در اوایل این ماه Spotify زده $20m مقابله با Omnicom که به آن سازمان های اول تکان دهنده دسترسی به پلت فرم منحصر به فرد پادکست محتوا. به عنوان Spotify در به نظر می رسد برای اصلاح از دست رفته درآمد تبلیغ آن است که “واقعا هیجان زده در مورد این معامله برای سرمایه گذاری در پادکست تبلیغات است.”

  • پس از بردن آن پادکست بازی, Spotify شده است scooping تا حقوق منحصر به فرد به خوبی شناخته شده را نشان می دهد از جمله عظیم خرید از Joe Rogan Experience. “انحصار یک جزء کلیدی” او ادعا می کند. “با این حال ما با یک پلت فرم باز. بیش از نیمی از 1.5 میلیون نفر را نشان می دهد در حال حاضر در دسترس از 50 درصد از آن ایجاد شد در سال 2020 است.”

  • Ek گفت که “خیلی زود به بحث در مورد آنچه که تحت تاثیر جو روگان تجربه خواهد شد. آن را بزرگ نشان می دهد و ما در حال تشویق پذیرش ما دیده ایم در بازار اما تو زمان را و ما باید به یاد بگیرند که چگونه به بازار و کالا.”

  • با پادکست طرفداران لذت بردن از تماشای به جای گوش دادن Spotify معرفی تصویری ویژگی با انتخاب پادکست هفته گذشته است. “شما نباید انتظار آن را به یکی دیگر از یوتیوب” Ek اصرار دارد. “این یکی دیگر از قابلیت ما در حال اضافه کردن برای سازندگان برای اتصال به طرفداران. ما انتظار داریم برای آینده قابل پیش بینی اکثر مصرف به صوتی.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im