تبلیغات هوش شرکت استاندارد شاخص رسانه
همچنان به رشد رتبه های مدیریت خود را با انتصاب جیسون Keown به عنوان معاون رئیس جمهور بازاریابی.

در این موقعیت جدید، Keown خواهد شد در گسترش کسب و کار در تمرکز
آمريکاي شمالي .

در ماه ژوئیه، SMI بن تاتا، رئیس سابق و یکی از بنیانگذاران شرکت تجزیه و تحلیل ۶۰۵ را به عنوان رئیس بازار SMI آمریکا استخدام کرد.

کيوون رئيس بوده
حساب در آژانس جامعه در کانادا و مشاور داوطلب MaRS دیسکاوری منطقه در TorontoSMI. علاوه بر این، او سمت های ارشد آژانس را در DDB، Y&R و Cossette Communications داشت. او
همچنین های بازاریابی ارشد در برگر کینگ و دفتر انبار برگزار شده است.

کیوون به جیمز فنسی، مدیر ارشد اجرایی جهانی SMI گزارش خواهد داد.

در ماه ژوئن، SMI تعدادی از آژانس های رسانه ای را به فهرست مشتریان خود اضافه کرد، جایی که صورتحساب های رسانه ای را برای داده های تبلیغاتی خود «استخر» می کند– از جمله گروه رسانه ای برتر GroupM. آن
همچنین اضافه شده افق رسانه ها، بوم در سراسر جهان، RPA و MDC شرکای مجمع.

تبلیغات

تبلیغات

همه این افزایش صورتحساب های خرید رسانه ای SMI توسط 25٪ به فقط
زیر 90 میلیارد دلار در هزینه های آگهی ملی ایالات متحده است.

داده های SMI از فاکتورها واقعی از بزرگترین گروه های جهانی خرید رسانه ها، و همچنین آژانس های مستقل می آید،
بالغ بر بیش از 85٪ از تمام هزینه های رسانه های آژانس در سراسر تلویزیون، دیجیتال، خارج از خانه، چاپ، و رادیو.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im