Starcom مناسب برای men’s Wearhouse, Jos. A. بانک

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

متناسب با مارک منصوب شده است Starcom به عنوان شرکت
رسانه ها آژانس ثبت شده در ایالات متحده و کانادا برای تمام مارک های خرده فروشی از جمله men’s Wearhouse, جس A. بانک مورز لباس برای مردان و K&G. انتصاب به شرح زیر رسمی
نقد و بررسی.

قبلا این کار به کار گرفته شد ،

صدور صورت حساب سالانه تخمین زده می شود که 80 میلیون دلار.

پیروزی همزمان با ورود کارولین پولاک به عنوان افسر ارشد بازاریابی
در طراحی علامت های تجاری.

مشتری به دنبال مداخله بیشتر اطلاعات محور تجزیه و تحلیل به آن برنامه ریزی رسانه ها و خرید است که “بحرانی که ما برای رسیدن به یک جوان و به طور فزاینده ای
دیجیتال-اولین مشتری می گوید:” پولاک.

متناسب با برندها همچنان به انجام عمده داخلی و خارجی قبل.
در ماه مارس گذشته این شرکت با نام دینش Lathi به بالا کار
پیوست جدید استخدام غنی هانسن که قبلا خدمت با هر دو خارج شده و eBay به عنوان رئیس استراتژی و تجزیه و تحلیل.

تبلیغات

تبلیغات

“در جهان کند و یا کاهش ترافیک پا قوی تجارت الکترونیک
کسب و کار خواهد بود ضروری راننده از رشد” گفت: Lathi در طول یک درآمد تماس بگیرید.

طراحی شده است و همچنین احیای تبلیغات خود را در سراسر آن مارک های مختلف است. در تابستان گذشته به این منظور مردانه
Wearhouse ادامه داد: به محوری بیشتر از قیمت تبلیغاتی پیام به معرفی آن اولین فرهنگ محور شیوه زندگی, کمپین تشویق مردان به خود را در حال حاضر بهتر شویم.

این “شما” خلاق توسعه یافته با EP+شرکت با راه اندازی یک فرم فیلم
کوتاه با نام تجاری و نقاط مختلف عکس های شرح داری که هایلایت های مختلف مردان داستان. آنها نشان داده شده است در پخش و از طریق پرداخت محتوای اجتماعی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>