سار در حال تحول از دلیر چلنجر به اعتماد کسب و کار بانک

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

انگلستان fintech بازار شلوغ یکی. نئون مرجان و فیروزه کارت های بانک ها به سرعت پر کردن کیف پول و کیف پول را در سراسر کشور تعیین انتظارات مشتری در مورد چه نوع از تجربه بانک باید ارائه و خدمات آنها باید ارائه دهد.

سار است فیروزه ای یا سرمه اگر شما یک کسب و کار مشتری. تاسیس شد و در سال 2014 توسط RBS Allied Irish Banks, لویدز و بانک UBS کهنه بودن آن در سال 2014 و به عنوان این ماه آن را مطرح کرده است £323m در بودجه به تاریخ.

همراه با آن صورتی رنگی رقیب Monzo (که با این تاریخ پر سر و صدا) آن را در حال حاضر رقابت برای تسلط بر موج مردم حذف بانک های سنتی برای چلنجر خدمات.

Ex-RBS بازاریاب راشل Kerrone است exec وظیفه کمک به تجاری گزاره ایستادگی کردن در فضای شلوغ. تحت تماشای خالص دیجیتال بازیکن فقط سرمایه گذاری در چند تلویزیون کمپین – آن را در دوم در دو ماه.

در حال حاضر مسلح با فهرستی از, indie در, سازمان و تمرکز بر کسب و کار مشتریان او به دنبال هدایت کسب و کار از یک دلیر چلنجر به یکی کوچک و متوسط سرمایه گذاری کسب و کار خواهد شد و اعتماد خود را به عنوان اصلی حساب بانکی.

در این هفته راه اندازی با نام تجاری تلویزیون, آگهی, ‘کمک به کسب و کار پرواز’ که به دنبال سفر یک صاحب کسب و کار کوچک قهرمانانه تنظیم کردن به ناشناخته. خلاق طراحی شده برای ساخت نام تجاری SME پایه مشتری و همچنین دهانه های رادیو و به دنبال تقویت سار پیشرو گزاره به عنوان یک ملی بانک های بریتانیا.

اولین زیر از راه اندازی سار اولین تلویزیون تبلیغ در ماه اکتبر گذشته.

“ما تا به حال برای راه اندازی به بازار به عنوان یک کسب و کار و خرده فروشی با نام تجاری در ابتدا. بنابراین آخرین کمپین در مورد ایجاد آگاهی نام تجاری و ما شاهد سنبله بزرگ در آن” Kerrone می گوید درام.

آگاهی نام تجاری در انگلستان بود و فقط 22 درصد زمانی که بانک زد اول کار با توجه به YouGov ارقام ظرف شش ماه آن را به حال افزایش یافته و به 38 درصد و امروز آن را نشسته در 60٪.

Kerrone توضیح می دهد: “این زمان در اطراف ما می خواستیم به تمرین کردن بیشتر به این صاحبان کسب و کار و کارآفرینان و انتقال بشریت نام تجاری ما است.”

“یکی از ما کلیدی kpi ها هنوز آگاهی نام تجاری و همچنین اعتماد و توجه و اینکه بیشتر مردم را در نظر بگیرید با استفاده از ما به عنوان بانک خود را.”

‘با آژانس ما در حال قرار دادن پول ما که در آن ما است’

سار مشتریان باز کرده اند 1.26 متر حساب به تاریخ با این بانک بیش از دو برابر شدن پایه مشتری در سال گذشته است. از این 1.1 m هستند حساب های شخصی و 117,320 در حال حساب کسب و کار.

که در آن Monzo متمرکز کرده است بصورتی پایدار و محکم در حساب های شخصی اضافه برداشت و کراوات یو پی اس با شخص ثالث ارائه دهندگان سار کشف کرده است یک فرصت برای ضربه به انگلستان رو به رشد SME فضا. مانند بیشتر سنتی رقیب مترو بانک در آن به رسمیت شناخته شده نیاز به فراتر از انگلستان سرمایه برای جذب بیشتر صاحبان کسب و کار کوچک.

“در حالی که آن را یک بازار شلوغ برای ما به حرکت از London, حباب, که در آن ما می بینیم بسیاری از پیشگامانی تکنولوژی ما می خواستیم را به پیام ما در سراسر انگلستان است. ما انجام داده ایم که از طریق پخش تلویزیونی و آه و آخرین مبارزات انتخاباتی خواهد شد اجرای 10 از شهرستانها در سراسر انگلستان در پررنگ فضاهای تبلیغاتی” می گوید.

چیزی دیگری متفاوت بود در مورد این فشار بیش از حد: سار مسلح بود با یک کاملا جدید آژانس در ساخت آن است.

در سپتامبر سال 2019 نام تجاری استخدام Wonderhood Studios (راه اندازی در سال گذشته تاسیس سابق کانال 4, رئیس, داود ابراهیم) برای رسیدگی به آن خلاق وظیفه با احداث آن را به عنوان “پیشرو در کسب و کار بانکی ارائه دهنده”.

در ماه نوامبر این بانک نیز منصوب فراوان گاو برای رسیدگی به آن رسانه است.

“در طول تاریخ انجام داده ایم زیادی در خانه و… آن را به ما داده یک شخصیت و انسانیت به همه چیز ما می گوید:” Kerrone برجسته که کار با سازمان های مستقل شده است یک تصمیم آگاهانه.

“همانطور که ما رشد کرده و شروع به انجام بزرگتر مبارزات به خصوص در تلویزیون بوده است وجود دارد یک نیاز واقعی برای ما به کار با آژانس و ما می خواستیم برای کار با شرکتهای سازمان.”

چنین شبکه ای سازمان, نیست, دعوت به رقابت بپردازند.

“هنگامی که ما از طریق فرایند ما بسیار خاص است که ما می خواستیم برای کار با کوچکتر و متوسط و مغازه ها و قرار دادن پول ما که در آن ما است. ما می خواستیم به صداقت با خودمان است.”

هر چند سار نیست آشکار رسانه های صرف نیلسن تخمین زده است که آن را پخش £1.3 m در ماه اکتبر – یک افزایش بزرگ در ماه سپتامبر £177,899. در 12 ماه اکتبر سار بود بازمی گردد به صرف بیش از £2m در بازاریابی است.

کسب و کار خواهد شد در حال حاضر بالا بردن تعداد کسانی که آن را به عنوان به نظر می رسد نسبت به اروپا برای گسترش; چیزی که در حال حاضر به تاخیر افتاده است توسط Brexit. این داغ کردن پشت £60m بودجه دور بیش از حد, اما Kerrone می گوید که لزوما به معنای افزایش عظیم به نام تجاری صرف.

“در این لحظه وجود ندارد هیچ برنامه ای برای تزریق این بودجه به بازاریابی بیشتر به طور خاص, اما آن را به ما اجازه خواهد داد به رشد در اروپا,” او می گوید.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>