استفان Loerke, تامارا راجرز, Nigel واز و بیشتر در آینده دیجیتال اختلالات

از تجارت میز به Condé Nast و پوما به PepsiCo, ما از برخی از بهترین در جهان دیجیتال بازاریابان جایی که آنها فکر می کنم بزرگ بعدی در صنعت تغییر خواهد کرد ؟

نایجل واز جهانی, ارشد اجرایی, Publicis Sapient

شما (و یا ضربه) امواج سپس شما احتمالا هنوز شنا در shallows. که من معنی آن را آسان خواهد بود برای پاسخ به که بعد از موج بزرگ است که توانایی برای رسیدن به فرصت های جدید در شخصی در مقیاس سراسر تاچ پونت از طریق اطلاعات و یادگیری ماشین. این درست است اما می گوید تنها بخشی از داستان است. آنچه ما در اینجا انجام دهید این است برای کمک به مشتریان ایجاد یک تحویل, اما یک راه برای کار وجود دارد و به طوری که آنها را تا پایان در پایان دریافت از یک شرکت دیگر مخل دستیابی به موفقیت. قانع کننده ترین مکالمات من با رهبران کسب و کار که به دنبال امواج, اما افق: مردم مانند نوارتیس اجرایی Vas Narasimhan که چشم انداز این است که حرکت فراتر از بودن یک شرکت دارویی و ایجاد ارزش افزوده برای بیماران و حمایت از آنها از طریق کل چرخه. که فوق العاده قدرتمند و هدفمند جاه طلبی است که نیاز به reimagining که کسب و کار در تعدادی از جبهه از استراتژی به تجربه به این نرم افزار داده است.

الیور Deane, مدیر تجاری دیجیتال جهانی

صدای شروع خواهد شد که تاثیر بسیار زیادی در زندگی روزانه ما است. ما شروع به انجام خیلی بیشتر از درخواست الکسا به بازی بازی های رادیویی. به عنوان ما را در آغوش صدا به پربارتر ما استفاده از دستگاه های ما به منظور مواد غذایی در حالی که ما را به شام باید یک فرم قابلیت خواندن به ما در حالی که ورزش ما و کتاب, ما و سفر قطار در حالی که خرید. بسیاری از این تکنولوژی در حال حاضر در دسترس – موج اختلال در سال های آینده خواهد بود چقدر صدا استفاده می شود و چگونه به طور منظم آن را می شود در زندگی ما است.

ری صوت مدیر در حال ظهور فن آوری گانت

دیجیتال نشانه هایی از موج بزرگ بعدی در اطراف ما هستند اما شما نمی توانید تمرکز بر یکی بدون در نظر گرفتن دیگران است. من پیش بینی آینده موج بزرگ خواهد بود یک همگرایی فن آوری های متعددی است که حل یک مشکل و ارائه یک تجربه با ارزش بودن بخشی از. من آن را به عنوان چیزی که به ما کمک می کند تا حرکت ما فضای دیجیتال متفاوت فراهم می کند اما بیشتر همهجانبه تجربه و بهره وری بدون عدم ارتباط ما ممکن است امروز احساس می کنید.

آدم هریس مدیر راه حل های سفارشی, حرکت یا کشش ناگهانی

به اعتقاد من زنده ورزش, گشت و گذار موج اول از دیجیتال اختلال. ورزش اغلب به گسترش رسیدن به خود را به مخاطبان مختلف و یا به دنبال راه های مختلف برای برقراری ارتباط با طرفداران موجود. در بالا از آن شما باید یک میزبان از ورزش های سنتی مانند گلف و فرمول 1 با پیری فن بازها در تقابل با eSports صحنه است که رونق در میان جمعیت جوان – فقط در موفقیت های اخیر Fortnite جام جهانی.

با eSports موفقیت به عنوان یک کاملا دیجیتال-اولین تجربه ورزش های سنتی یک فرصت بزرگ است. زنده تعاملی محیط های مانند کشش ساخته شده برای این نوع از جمعی پرشور قبیله ای تجارب زنده ورزشی ارائه می شود. ما در حال حاضر شاهد تعامل قوی در این منطقه با امثال NFL قهرمانان اروپا لیگ MLS لیگ راگبی و ملی هاکی زنان, لیگ, همه, پخش زنده در حرکت یا کشش ناگهانی.

لوک دیویس مدیر ارشد جهانی عملکرد ایسنا

حفظ حریم خصوصی داده ها قانون دیگر است. GDPR آهسته سوز و متاسفانه صنعت ما تلاش از تصویب کاهش می یابد به طور کلی تجربه کاربر با کیفیت در سراسر وب. برای GDPR و در حال حاضر CCPA در سال 2020 با پتانسیل برای گسترده تر جذب در سراسر آمریکا در بازار ما می توانید انتظار تجربه تغییر جزر و مد در سراسر چند سال آینده.

سیمون گرشام جونز رئیس دیجیتال افسر Condé Nast

ما در دستگاه های تلفن همراه دوباره. 5G باز خواهد شد تا یک مرز جدید کسب و کار و فرصت های خلاقانه برای علامت های تجاری. رسانه ها و سرگرمی های خاص وجود دارد یک فرصت برای دوباره تصور کنید که چگونه ما ما را الهام بخش مخاطبان خود را در مقیاس.

Morten Grubak اجرایی, مدیر خلاق برای شمال اروپا موجب

فکری خواص مارک. برندها نیاز به نوآوری در محصولات و خدمات و راه حل های آنها به دنیا آورد (این است که اضافه کردن مقدار واقعا می شود به زندگی می کنند) نه فقط در ارتباط است.

آژانس های خلاق باید به اندازه تماس با توسعه محصول و نوآوری نه فقط بازاریابی است. ما نیاز به اثبات ارزش ما با حل مشکلات واقعی – و نه تنها این, اما آن را تعجب آور و جالب, راه هایی برای تسخیر جهان به طور فزاینده ای کمیاب توجه است. آن را سخت تر از آن برای تلفن های موبایل. اما اخم: جهان جوان است.

الکساندرا ویلیس رئیس ارتباطات و محتوای دیجیتال AELTC

ادامه توانایی هوش مصنوعی یادگیری ماشین و اتوماسیون به رانندگی شخصی: آن را فقط بهتر و پیچیده تر و در نتیجه انتخاب درست برای مصرف کننده بیش از تجربه نه فقط سفارشی سازی در قوانین.

صدا: نمی آمیزند وفادارند به صفحه کلید را به سرعت افزایش سرعت که در آن همه چیز در حال انتظار برای رخ می دهد هر دو از نظر راه ما کار می کنند و چگونه مصرف کنندگان بپردازد.

5G نفوذ: اگر آن چه آن را می گوید آن را می تواند تبدیل به هزینه و انعطاف پذیری تولید محتوا در چنین راهی است که ما حرکت به طور کامل به دور از خطی و دیجیتال و واقعا یکپارچه مدل.

Alysia Borsa مدیر ارشد بازاریابی و اطلاعات افسر مردیت

آن را سخت به انتخاب فقط یک چیز است. از دیدگاه مصرف کننده رفتارهای همچنان به تکامل و گسترش به چندین سیستم عامل با صدای یک تغییر عمده در تعامل. از منظر کسب و کار ارائه شخصی و ربط در cookieless جهان در حال رفتن به از هم گسیختگی و بازیکنان که روابط مستقیم با مصرف کنندگان خواهد شد بهترین مجموعه برای موفقیت است.

جولی کلارک جهانی سر از اتوماسیون درآمد و پادکست کسب درآمد Spotify

چگونه ما اهرم و استفاده از اطلاعات است برای رفتن به یک عظیم disruptor به صنعت ما; همه ما نیاز به برنامه ریزی برای آن در حال حاضر به جای اجازه می دهد آن را به اتفاق می افتد به ما. نیز وجود دارد یک reimagining اتفاق می افتد در حال حاضر به عنوان ما شروع به اتصال دیجیتال به دنیای واقعی تعامل مصرف کنندگان است. در حالی که مستقیم به مصرف کننده برندها باید اساسا تغییر خرید رفتارهای من معتقدم انسان لمسی تجارب خود ادامه خواهد داد و به طور اساسی در حال حاضر و آینده است. از pop-up store گرایش به خرده فروشان تبدیل شدن به ماهر تر در اتصال خود را به در و آفلاین جهان من فکر می کنم ما در حال رفتن به جالب چند سال دیدن این ویدئو ادغام.

ویکتور Knaap ارشد اجرایی MediaMonks

به نظر من کلمه ‘دیجیتال’ نیاز به کشته بود به زودی همه چیز دیجیتال است. علاوه بر این که پیش بینی من این است که شرکت های رسانه ای که نیست, کارشناسی ارشد برنامه ریزی خواهد شد که یک زمان سخت در 12 ماه آینده. به فرانک من می ترسم همه ما به طور کلی بیش از حد انتظار از آینده نزدیک. مدل های قدیمی به آرامی می میرند در حالی که ما مشرف به تغییر واقعی که اتفاق خواهد افتاد در دراز مدت. رسانه ها آژانس و مشاوره صنعت خواهد شد نگاه کاملا متفاوت در 10 سال زمان است.

تامارا راجرز جهانی افسر ارشد بازاریابی GSK مصرف کننده مراقبت های بهداشتی

واقعا هوشمند اینترنت از چیزهایی است. جهانی که در آن دستگاه های اطراف شما دیگر فقط پاسخ به دستورالعمل های خود را اما پیش بینی نیازهای خود را بر اساس دادههای رفتاری الگوهای آنها را دنبال کرده. برای مثال وسیله نقلیه خود را خود تنظیم صندلی و گرما پد به موقعیت مطلوب و متوسط برای کاهش کمر درد خود را شناسایی به عنوان یک مسئله از راه شما شده اند در حال حرکت در طول خواب شب گذشته و محدوده خود را از تحرک پس در حال افزایش است. چگونه برندها بخشی از یک سیستم پویا برای بهبود کیفیت زندگی ؟

هارون چو سر از دیجیتال IPG Mediabrands هنگ کنگ

در حال رشد وجود دارد نگرانی های حریم خصوصی در اطراف استفاده از داده های دیجیتال در حالی که خواص همچنان برای سفت کردن داده های خود را سیاست. من فکر می کنم این نیروها ممکن است در مورد آینده تغییر بزرگ در بازاریابی دیجیتال به دو دلیل اصلی. اولا حریم خصوصی چشم انداز است هنوز هم در حال تغییر و گرد و غبار است و در عین حال به حل و فصل وجود دارد هیچ نشانه ای روشن که در مورد دیجیتال ارتباط خواهد شکست و آنهایی که بازاریابان نیاز به پل که بر شیوه های اطراف هویت وضوح و داده محور مخاطبان برنامه ریزی است. ثانیا در حالی که وجود دارد متعدد داده ها و فن آوری شرکت ها در بازار در حال حاضر راه حل های خود را عمدتا هنوز هم در حال توسعه در منطقه APAC و همچنین بسیار واقعی کمبود استعداد است که می داند که چگونه برای مدیریت اجرای آنها.

جاش پیترز مدیر اطلاعات مشارکت, BuzzFeed

اول مخاطبان مجموعه و حفظ حریم خصوصی داده ها. آنها ذاتا مرتبط با هم – به عنوان آنها باید باشد – و شرکت ها و مارک های که مسئولیت رسیدگی به این خوبی خواهد بود برندگان بزرگ. ما در حال حاضر در حال دیدن برنامه های مانند BigToken کمک به مصرف کنندگان نه فقط کنترل داده های خود را, اما همچنین کمک به آنها در کسب درآمد از آن خود. که تغییر عظیمی در بازار – کاربران پول داده های خود را به جای فقط شرکت. این به نوبه خود باعث می شود داده های برنامه نگه می دارد و حتی بیشتر با ارزش در بازار است.

برای مارک ها و ناشران راه هایی که آنها را جمع آوری و استفاده از مخاطبان در حال رفتن به امری ضروری برای موفقیت در آینده به خصوص در یک صنعت که ساختار نظارتی است که به صورت تصاعدی افزایش پیچیدگی. تکنولوژی است که باعث می شود آن را آسان به جمع آوری در مناطق شخص ثالث پیکسل می کنند که یکپارچه متصل به حریم خصوصی رعایت چارچوب ها و حتی چارچوب حریم خصوصی خود را تغییر خواهد کرد راه بازاریابان انجام کسب و کار. آنهایی که آن را آسان و موثر کمک خواهد کرد که تغییر این دوره از بازاریابی دیجیتال به زودی.

Sean لیون جهانی, ارشد اجرایی, R/GA

حفظ حریم خصوصی داده ها. وجود دارد بسیاری از فن آوری های جدید در حال حاضر در توسعه است که تکیه بر تقریبا دسترسی نامحدود به مردم رفتاری و اطلاعات شخصی. چه اتفاقی می افتد زمانی که مردم و قانون گذاران و تصمیم می گیرید که حریم خصوصی است و مهم تر از پیام های شخصی و خدمات ؟ چه اتفاقی می افتد هنگامی که این فن آوری به دست اشتباه می گیرند? وجود دارد یک فرصت بزرگ برای حل این مشکل در نمایشگاه و رمان راه.

مایک Scafidi رئیس martech, adtech و مصرف کننده اطلاعات شرکت پپسی

بعدی دیجیتال اختلال خواهد شد از طریق ایجاد اعتماد است. این به حفاظت از منافع مصرف کنندگان و بهبود توانایی فروشنده به یک درک دقیق از مصرف کننده. این خواهد شد و اساسا مختل همه چیز را ما می بینیم در اطلاعات اکوسیستم امروز.

Sujatha کومار مدیر ارشد بازاریابی ویزا هند

من فکر می کنم ما در حال دیدن آن را به عنوان ما صحبت می کنند. این دیگر یک بازار پراکنده و یا رسانه, اما آن را تکه تکه مصرف کننده است که بی شمار از گزینه های و یک دهانه توجه کوتاه – از این رو ظهور برنامه ریزی تبلیغ سیستم عامل به صورت پویا و خلاق بهینه سازی. هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن در مورد چگونگی این سیستم عامل واقعا تکامل در خدمت هدف خود را – نه فقط به ما بازاریابان بلکه مصرف کننده نهایی.

بزرگ دیگر اختلال خواهد شد voice – چگونه آن را تبدیل به کلیدی توانمند و چگونه ابزار مانند صورت و تشخیص صدا را تبدیل به هنجار امنیت را ایجاد می کند ،

استفان Loerke ارشد اجرایی فدراسیون جهانی تبلیغ

بزرگ بعدی موج دیجیتال اختلال خواهد بود ، ما از صدای دستیاران در حال رشد نمایی و موانع به صدای تجارت نسبتا کم هستند – هنگامی که فن آوری به طور کامل وجود دارد. از یک نام تجاری بازاریاب دیدگاه های صوتی را تغییر معادله اساسا در نظر مصرف کننده اعتماد نقش سیستم عامل و حضور نام تجاری.

کریس Curtin, مدیر ارشد برند و نوآوری بازاریابی افسر ویزا

واقعیت افزوده را در یک راه بزرگ است. من فکر می کنم ما آن را ببینید در درجه اول از طریق خرید مجازی, تجربه, با مصرف کنندگان قادر به ماشه مکمل تجارب از طریق آر و علامت های تجاری. با علیرضا و شرکت ها می تواند بسیار جذاب تر تجربه با مصرف کنندگان خود را از آنچه ما به طور کلی امروز می بینیم.

آدم Petrick جهانی مدیر تجاری و بازاریابی پوما

من فکر می کنم بسیاری از برندهای موفق شده اند در حال پرش از تبلیغات مبتنی بر پیام برای داستان سرایی داستان خلقت و محتوا متمرکز پیام. در حال حاضر ما باید در پیدا کردن راه هایی برای در واقع اهرم قدرت تکنولوژی را در نوک انگشتان ما به اهرم محتوا و داستان خلقت هدفمند راه در مقیاس. که این مسئله در قلب زمان لحظه ای از استرس و تنش در این صنعت است. هنگامی که ما در غلبه بر مانع از گرفتن امیدوار کننده نقطه به خط و پس از آن ما می توانید شروع به تمرکز بر روی “بعدی” موج که من به فرض هم مرتبط خواهد کرد برای پایان دادن به مشتریان شروع به اعمال مالکیت خود را شخصا متعلق به فضای بازاریابی و امید بستن به تقریبا تمام پیام های که ما می خواهیم به ارائه.

جف سبز, chief executive officer, تجارت میز

همانطور که گفتم قبل از ما به احتمال زیاد هرگز بزرگتر صنعت تغییر نسبت به آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر در تلویزیون متصل. ما در ابتدای دیجیتالی از تبلیغات تلویزیونی. برای اولین بار تبلیغات می توانید داده های واقعی خود را به تلویزیون های بزرگ مبارزات انتخاباتی آگهی. بسیاری از آنچه ما انجام داده ایم در طول دهه گذشته شده است به سادگی یک لباس تمرین برای دیجیتال تغییر اتفاق می افتد در تلویزیون در حال حاضر. هر بالا تبلیغ می خواهد بدانید که چگونه آنها می توانند بهترین دسترسی CTV موجودی در مقیاس و چگونه آنها می توانند برنامه ریزی برای آن است.

نیکولاس Bidon, جهانی, ارشد اجرایی, Xaxis

به استفاده از یک نقل قول معروف: “آینده است که در حال حاضر در اینجا – آن را نه تنها بسیار به طور مساوی توزیع شده است.” به اعتقاد من بزرگ بعدی موج دیجیتال اختلال خواهد شد زمانی که برخی از نیروهای را که در بازی در چین برای چند سال در حال حاضر مانند تلفن همراه-اولین تجربه طراحی شده توسط AI, تجارت اجتماعی در مقیاس و اصطکاک مالی تلفن همراه پرداخت به نام فقط چند – راه خود را به اروپا و آمریکا است.

لیزا Utzschneider ارشد اجرایی IAS

در IAS ما در حال قرار دادن شرط های بزرگ در تلویزیون متصل و OTT به عنوان بعدی دیجیتال اختلال. ما در حال حاضر شاهد پخش عمده شروع به تغییر به CTV/OTT محتوا و این روند انتظار می رود برای ادامه و رشد است. ما رهبران در ایجاد راه حل برای تبلیغ کنندگان و ناشران به اطمینان حاصل شود که هر آگهی تصور است که قابل مشاهده با نام تجاری ایمن و عاری از تقلب و ما در حال آوردن ما 10 سال تجربه در دیجیتال تأیید به CTV فضا با ما بتا باز در ایالات متحده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im