محرک چک تحریک کننده, تجارت الکترونیک, جستجو در هر سازمان

تبلیغ در صنایع شروع به دیدن
آسانسور در نرخ تبدیل و درآمد با برخی از خرده فروشان رسیدن به سطوح مشابه 2019 جمعه سیاه شماره — به طور خاص برای کسانی که با استفاده از جستجو با توجه به Merkle.

پوشاک که
است در غیر این صورت با تجربه درآمد قابل توجهی کاهش از اواسط ماه مارس آغاز شده است برای دیدن افزایش می دهد همراه با مبلمان, خودرو, کفش, هوای آزاد, زندگی, صوتی, تجهیزات و لوازم آرایشی.

این دسته بندی ها را تجربه کرده اند قابل توجه روز بیش از روز رشد بدون هر گونه تغییر در تبلیغاتی و یا تبلیغات استراتژی است. در حالی که میزان رشد متفاوت بوده و بسیاری از مشتریان Merkle
نمونه دیدم درآمد تغییرات بین 40% تا 100% بعد بیش از روز است.

“من از دیدن بین 75% و 100% فروش را افزایش می دهد برای برخی از مشتریان حتی در بالا-ticket” گفت: Tim Daly, مدیر عامل شرکت در
Vincodo نسبت افزایش به محرک چک آغاز شد که فرود در آمریکا مالیات دهندگان حساب های بانکی این هفته به عنوان بخشی از ایالات متحده COVID-19 بسته محرک.

تبلیغات

تبلیغات

متوسط روزانه را افزایش می دهد
طیف وسیعی از 50% به 100% افزایش دالی گفت: با متوسط اندازه سفارش اعم از $35 $1,200.

Udayan بوز, مدیر عامل شرکت در falk altenhöfer معتقد است ممکن است کمی زود به ارتباط
محرک چک و هزینه تبلیغات اما قصد پیگیری آن را از نزدیک در طول چند هفته آینده.

“ما شاهد خرده فروشی دسته بندی ها فراتر از فقط مواد غذایی و مواد غذایی سنبله در طول چند هفته گذشته به عنوان
خریداران جدید انطباق عادی,” او گفت:. “تجارت الکترونیک تبلیغ مصرف ادراک از خوشه ها ما شاهد آن هستیم و آنها به آرامی شروع به افزایش خود را جستجو تبلیغ صرف
در هر نقطه از 8 ٪ به 20 ٪ بالاتر از در ماه مارس است.

بوز گفت: هزینه هر کلیک در ادامه به روند پایین تر, در سال بیش از سال بین 10 ٪ و 50 ٪ پایین تر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de