فروشگاه ها ممکن است بازگشایی اما مارک نباید قرار داده و e-commerce در پشت بجوش و خروش آمدن

اجتماعی فاصله مجبور است سال های دیجیتال, تجارت, تحول به فقط چند ماه. خرید اجتماعی خاص است که با داشتن آن لحظه خورشید به عنوان افراد زمان بیشتری را صرف زدن از طریق خود Instagram and Snapchat خوردها. اما, به عنوان مستند آسان می کند به درجات مختلف در سراسر جهان و مردم شروع به احساس راحتی بیشتری بازدید از فروشگاه های فیزیکی دوباره مارک های احمق خواهد بود برای قرار دادن e-commerce در backburner.

Snapchat را برای اولین بار به e-commerce بود و با دقت برنامه ریزی شده, واقعیت افزوده واقعیت (AR) تجربه. این برنامه برای اولین بار خم آن e-commerce عضلات در سال 2018 در همکاری با نایک که آن را دیدم ظرف منحصر به فرد کدهای به مهمانان در نام تجاری پست-NBA همه ستاره بازی حزب. کسانی که اسکن شده آنها را قادر به خرید Air Jordan III سرهم بندی کردن در داخل نرم افزار. کفش فروخته شده در 23 دقیقه.

مشارکت برجسته Snapchat بالقوه برای میزبانی منحصر به فرد, تجارت, تجربه. سریع به جلو دو سال (و جهانی و همه گیر است که در سمت چپ مردم قادر به بازدید از مغازه ها) و اسنپ چت است که در حال حاضر به آن e-commerce سفر. هفته گذشته این شرکت اعلام کرد جهانی با اجرای آن پویا تبلیغات محصول. این ابزار اجازه می دهد علامت های تجاری به طور خودکار ایجاد تبلیغات در زمان واقعی خود را بر اساس کاتالوگ محصول و سپس هدایت مردم به خرید در تبلیغ خود سیستم عامل. به عنوان در دسترس بودن محصول و یا قیمت گذاری تغییرات این تبلیغات به طور خودکار تنظیم.

خرده فروشان از جمله آدیداس, Farfetch و Topshop شده اند تست تبلیغات کرد و گفت: این فرمت ارائه قوی می گرداند. با توجه به غارت Seidu آدیداس ارشد مدیر رسانه ای فعال در اروپا, ورزشی غول دیدم 52 درصد رشد در ROI در مقابل عادی در Snapchat صرف پس از اجرای تجارت الکترونیکی تبلیغات است. نام تجاری پس از آن funnelled بیشتر صرف به فرمت.

ضربه محکم و ناگهانی تصمیم به اجرای این محصول در سطح جهان و باز کردن این تبلیغات به تبلیغ نیست فقط می آید به عنوان بازاریابان نگاه کنید به درایو فروش با فشرده بودجه بلکه در میان تغییر در عادات خریداران رانده شده توسط coronavirus بحران است.

تجارت الکترونیک در یک بحران بهداشت عمومی

فورستر و تجارت الکترونیک مشاوره Bloomreach به تازگی مورد سوال 320 تجربه دیجیتال و تجارت الکترونیکی تصمیم گیرندگان و همچنین 640 مصرف کنندگان و متوجه شد که Covid-19 مجبور است سال های دیجیتال, تجارت, تحول به فقط چند ماه.

علامت های تجاری عمده ای رانده شده اند به سرعت در حال تعمیرات اساسی دیجیتال, تجارت, تجربه های به نگه داشتن مشتریان هزینه های کوچک و خرده فروشان مجبور به فعال کردن آنلاین خرید برای اولین بار.

نسبت به قبل از Covid-19 طرح سرمایه گذاری در کانال های آنلاین مانند فیزیکی فروشگاه های خرده فروشی و حضوری فروش قطع شده است در نیمه های مارک. اکثر برنامه ای برای افزایش سرمایه گذاری خود را در کانال های آنلاین با 64 درصد از شرکت ها برنامه ریزی به صرف بیشتر در مورد وب سایت خود را 58 درصد و در برنامه های خود را و 52% در رسانه های اجتماعی با توجه به این که Forrester research.

تحلیلگر Forrester آلن Bonde می گوید که قبل از Covid-19 جستجو و رسانه های اجتماعی در حال حاضر “مسلط” دیجیتال تبلیغ صرف به عنوان هر دو B2C و B2B مارک های سرمایه گذاری در کانال های که در آن آنها می تواند رسیدن به اثرگذارندهها و مشتریان بیشتر به راحتی در حالی که در حالت ایده آل نیز فروش اقلام به آنها را از طریق تجارت اجتماعی.

“از آنجا که از Covid آفلاین صرف شده است به طور قابل توجهی کاهش یافته است و به عنوان مطالعه ما برجسته فروشندگان در حال افزایش سرمایه گذاری در کانال های آنلاین شروع با وب سایت خود را و برنامه های تلفن همراه بلکه در شخص ثالث سیستم عامل رسانه های اجتماعی و بازار سایت مثل Instagram و آمازون است.”

مشتریان در حال تطبیق با 50% گفت: آنها در حال خرید در کانال های دیجیتال برای محصولات آنها هرگز خرید آنلاین قبل از اینکه با تمرکز بر نیازهای اولیه در قرنطینه. 70 درصد در حال خرید بیش از حد معمول و بیش از 90% از مشتریان خود را می گویند رفتارهای متفاوت آنها به عنوان جلوگیری از فروشگاه های فیزیکی قرار داده اختیاری خرید در نگهداری و خرید منحصرا آنلاین و یا به عنوان آنجا که ممکن است آنلاین.

جداگانه Kantar مطالعه پوشش اروپا سه بزرگترین e-commerce بازارهای فرانسه و آلمان و انگلستان نشان می دهد که این عادات را ادامه خواهد داد فراتر از دوران اجتماعی فاصله.

در حال حاضر شاهد رشد سریع تر از هر بخش دیگری از خرده فروشی چشم انداز Kantar پیش بینی کرد که تجارت الکترونیک را بیشتر بهتر خرده فروشی در سال پیش رو. 32 درصد از خانواده ها گفت: آنها افزایش یافته و یا به طور قابل توجهی افزایش یافته خود را e-commerce صرف در pandemic دوره و 33 درصد معتقدند در آینده خود را آنلاین خرید افزایش خواهد یافت. این افزایش به 40% برای پایداری خریدار آگاه و 45 درصد از خانواده ها با کودکان.

حدود 80 درصد از خانواده ها می گویند آنها را در فروشگاه به صورت غیر ملزومات آنلاین در سال 2020 است. بزرگترین دسته پوشاک و خانه الکترونیک که در آن 50 درصد به 60 درصد دولت آنها برنامه ریزی برای خرید آنلاین در سال 2020 است.

در نظر گرفتن تجارت اجتماعی کردن بجوش و خروش آمدن

فراتر از ضربه محکم و ناگهانی دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی در حال هماهنگی خود را ارائه شده به کمک قدرت این تغییر. در شروع این بیماری همه گیر Facebook و Instagram (که در حال حاضر ارائه می دهد یک کاتالوگ گسترده ای از فرمت های آگهی مانند Shoppable داستان) نورد از مغازه ها که اجازه می دهد تا صاحبان کسب و کار کوچک خود را تبدیل پروفایل به مغازه برای مقابله با “شوک اقتصادی” از Covid-19.

با افزایش استفاده از رسانه های اجتماعی در طول بیماری همه گیر وجود دارد یک فرصت بزرگ نه تنها برای این سیستم عامل برای رقابت با غول های مانند گوگل و Facebook بلکه برای صاحبان نام تجاری به ساخت اجتماعی, تجارت, تجربه برای خدمت به مشتریان.

آلیشیا Solanki که مصرف کننده مارک های مدیر عامل در ارتباطات مشاوره, Ketchum استدلال می کند که به دنبال مارک های ارتباطی در تجارت اجتماعی نیاز به درک مخاطبان خود “forensically” و همچنین به عنوان سیستم عامل که بر روی آنها بیشتر درگیر هستند.

“در حالی که Instagram ممکن است کانال مناسب برای مد و زیبایی در نظر گرفتن راه Pinterest تبدیل شده رفتن به صفحه اصلی و داخلی الهام بخش,” او می گوید.

“به عنوان کسی که ساخته شده است غریزی اجتماعی تجارت خرید – یک کباب کباب حصیر اگر شما باید بدانید – روشن است که حتی پس از همه گیر شده است مصرف کنندگان ادامه خواهد داد به خرید فقط به اندازه حاضر به عنوان آنها امروز و شاید حتی بیشتر.”

چه جالب خواهد بود به مشاهده Solanki استدلال می کند این است که آیا ما بزرگتر بلیط موارد مانند اتومبیل و اموال خریداری شده در همان راه. “هنوز هم وجود دارد عصبانیت وجود دارد اما ایده مرور در کمتر تحت فشار محیط با تضمین سلامت و ایمنی ممکن است نکته مصرف کنندگان به ساخت بزرگ تر-خرید بلیط آنلاین نیست.”

Bonde برجسته است که 92 درصد از خریداران گفت: در حال حاضر Covid-19 وضعیت تغییر کرده است رفتار خود را به سمت خرید خیلی بزرگتر خرید می تواند بر روی کارت. “50% هستند خرید آنلاین برای محصولات آنها هرگز خرید آنلاین قبل از اینکه” او می افزاید: اشاره به این است که به طور عمده در سراسر دسته های مواد غذایی و محصولات خانگی (“که نیست”) بلکه بچه ها, اسباب بازی, داروخانه اقلام پوشاک, به نام چند.

درس هایی از چین و جنوب شرق آسیا

چین که در آن پرداخت تلفن همراه سیستم عامل و خدمات مانند Badiu Alibaba و Tencent تسلط است که اغلب ذکر شده به عنوان یک بازار که در آن دیجیتال و تجارت اجتماعی موفقیت آمیز بوده است و داستان. هر چند eMarketer پیش بینی کرد که این کشور در بازار خرده فروشی است که انتظار می رود کاهش در سال 2020 برای اولین بار در, رکورد کاهش 4% e-commerce است که هنوز آماده برای رونق.

مصرف کنندگان را صرف $2.09 tn آنلاین در سراسر چین است که افزایش 16% – رقم 7.7% امتیاز کمتر از پیش همه گیر پیش بینی, اما هنوز هم صدها میلیارد دلار در هزینه های اضافی در مقایسه با سال 2019.

در eMarketer مراسم تحلیف اجتماعی تجارت الکترونیک هوا برای چین این انتظار مصرف کنندگان به صرف $242.41 میلیارد دلار از طریق کانال های اجتماعی در این سال از $186.04 میلیارد دلار در سال 2019. WeChat موفق مینی برنامه ها اثبات می شود یک تعویض بازی برای این دسته حتی در حالی که چین در حال تکامل است بسیار تعریف از تجارت اجتماعی.

در جنوب شرق آسیا یک گزارش منتشر شده در این هفته توسط Facebook و Bain یافت که – شتاب coronavirus – مصرف منتقل شده بود آنلاین به خصوص برای مواد غذایی, مواد غذایی, حواله و حرکت سریع کالاهای مصرفی.

در Q2 سال 2020 حداقل 44 درصد از دیجیتال به مصرف کنندگان در سراسر آسیای جنوب شرقی و صرف بیشتر در بسته بندی و مواد غذایی تازه آنلاین. این روند است که در اینجا به ماندن می گوید Facebook. در میان مصرف کنندگان که خرید بیشتر از ماه آوریل حداقل 80% نشان داد آنها قصد ادامه خرید مواد غذایی آنلاین حتی در آینده.

در این منطقه برندها شده است سرمایه گذاری در اجتماعی جدید تجربه خرید مانند e-commerce زنده جریان جلسات طراحی شده توسط Lazade و Shopee.

Solanki موافق غربی که بازاریابان باید با درس گرفتن از خود APAC همتایان. “بر روی سیستم عامل مانند Taobao چین eBay به سبک پلت فرم است که بیش از 600 میلیون کاربر وجود داشته است تعداد قابل توجهی از مارک های میزبانی livestreaming جلسات خود را در زير ذخیره کانال و یا همکاری با اثرگذارندهها به انجام این کار است.”

او می افزاید: “Covid-19 قطعا شتاب این از دیجیتال, تجارت, چشم انداز و آن را تنها یک ماده از زمان قبل از آن می شود بیشتر جریان اصلی در اینجا در انگلستان است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im