رسانه های جریان استفاده افزایش می یابد به عنوان بیننده صرف زمان بیشتری را در خانه

این COVID-19 همه گیر باعث شده است تا مقامات بهداشتی
به اصرار مردم برای ماندن در خانه و اجتناب از تماس نزدیک با دیگران است. به عنوان مردم به دنبال راه هایی برای نگه داشتن خود را سرگرم جریان ویدئو و بازی های آنلاین سیستم عامل هستند احتمال بیشتری برای به دست آوردن
بینندگان.

انزوا باعث شده است تا 14 درصد از بزرگسالان ایالات متحده به یکی از دو …


یادآوری: شما در حال دیدن این محتوای حق بیمه از آنجا که شما یک مشترک به MediaPost پژوهش مخبر و/یا عضو مرکز بازاریابی و تحقیقات رسانه. این محتوا نمی تواند با غیر مشترکین/غیر عضو.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de